حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الشرایطیه

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ
شهرمون که بودم
مادرم باهام صحبت کرد که:
حاجی چیکار میکنی؟
بریم برات خواستگاری یا نه؟
گفتم
برین
ولی جایی برین که این دو تا شرطو قبول داشته باشن
مهریه چهارده سکه
زود عقد و عروسی رو برگزار کنن
بریم دنبال زندگیمون...

+ البته بعدا دو شرط دیگه هم اضافه شد:
با زندگی تو قم مشکلی نداشته باشه
با ملبس شدن و روحانیت من نیز
  • ۹۴/۰۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

همه ش نندازین گردن دختر
خونواده ها قبول نمیکنن
خونواده خودم با ادعای مذهبی بودن کلی بحث کردم باهاشون تا راضی شدن به ۱۴تا سکه!!!راضیم نه، گفتن هرکار دلت‌میخاد بکن!
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • خب این چهارشرط رو که 90درصد دخترمذهبیا می پذیرن!

    پاسخ:
    دخترای مذهبی رو نشناختین...
    سلام!
    قبل از اینکه برن که نمی دونن این شرطا رو قبول دارن یا نه که!
    ایشالا به زودی درست بشه...
    با شناختی که از دخترای شهرمون داریم، باور کنید اینا شرط نیست. خیلی عادیه اکثراً میپذیرن... موندم شما چرا هنوز مجردین!
    المی خو مگه چیه؟
    ازدواج شرط داره دیه :))))
    مگه نه حاجی؟ D:
    میخواین یه شیش هفتا شرط دیگه هم ببزارین!!!
    تعارف نکنین توروخدا

    من با این زود سر خونه زندگی رفتن موافقم! والا
    پدرو مادر خودم دو ماه نامزد بودن :))

    ولی حاجی دخترایی که این مدل شرطا رو هم قبول کنن هستن ایشالله پیدا میشه!
    :)
    خیلیم عالیه انشاءالله به زودی و به شادی مزدوج بشید. 
    خخخ قوم و خویش ما هم اغلب عقد و عروسی رو یه شب یا نهایتاً به فاصله 3-4 ماه برگزار می کنن و خلاص. خیلیم خوب و کم خرجه اینجوری:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی