حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

السرگذشتیه

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ب.ظ
بارها از پ.خ گفته ام
با یکی دو هفته فاصله از هم دنیا اومدیم
با هم درس خوندیم
با هم از مدرسه میومدیم
سالهای سال...
صدها ساعت موتور سواری تو نیمه های شب...
اون رفت دانشگاه من حوزه
اون دکتراس و من سطح دو حوزوی
بازم تعطیلات هر موقع با هم شهرستان بودیم
صبح های زود میرفتیم آش میخوردیم
شبا دیر وقت موتور سواری تو جاده های خلوت بیابون


چند ماه پیش ازدواج کرد
چند باری اومد قم
فامیلای خانمش اینجان
و سرمایه گذاری های پدرخانمش ایضا
ولی حتی خبر نداد که من قمم بیا همو ببینیم

+ به خاله ام میگم
نمیدونم این تاهل با آدما چیکار میکنه
این پ.خ دیگه واسه ما پ.خ نمیشه!
  • ۹۴/۰۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

ازدواج ادمو بی معرفت میکنه میرن حاجی حاجی مکه منم دور و برم بوده کسایی که جون جونی بودن و بعد ازدواج دوررر شدن تازه 
قبلش قول داده بودن که بعد ازدواج عوض نشن اما....
چرا راه دور بریم یکیش همین سهیل پاستیل خودمون ع ع ع دیدین چه رفت 
حالا شوما هم مزدوج بشین عوض میشین ما میدونیم
وقتی ازدواج میکنن خوب ذهنشون درگیره زندگیه
برمیگردن یه ذره اولش جو گیر میشن بعد میبینن نه بابا هیچ خبری نیست برمیگردن سراغ قدیم ندیما:)
چرا واقعا؟

لابد اینقدر فکر همسرن بقیه یادشون میره :|
من کسب جایگاه اول را قدردان مادر عزیزم هستم که این وقت شب برای پدرجان دلسوزی کردن و گفتن برم دو مین پیشش بشینم گناه داره

منم کههههه معلومه

مدیونین اگه فک کنین کمین میکنم:|:|:|

واااای ینی من اول شدمممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی