حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الماجیه

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ
یکی از رفقا سرکار خوابش برده بود
سرشو تکیه داده بود به پشتی صندلی
سفیدی گلوش قشنگ میزد تو چش
رفتم قشنگ خم شدم زیر گلوشو ماچ کردم
از خواب پرید
خندید و گفت
چیکار میکنی حاجی؟!
گفتم: یه لحظه هوسم شد
گفتم نبوسم عقده میشه تو دلم میمونه!
  • ۹۴/۰۲/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

حاجی ؟!
نکنه زن گرفتین اینورا پیداتون نیست؟ :))))
حاجی کم پیدایی؟
حاجی چرا شما آپ نمیکنی؟ :)
منظورم گوارای وجود بود ;-)    :-P
گوارا

مث اینک هنوز قهری شما حاجاغای خونسرد
سلام حاجی :)
اصن من دگرگون شدم از این حضور شما ^__^
خدا خیرتون بده کلی شاد گشتیم :)
دستتون درد نکنه :))
بچه باز 
استس=اساس
از کجا میخواین بفهمین که طرف تون چه میزان محبت و فهم و قدردانی داره که بر استس اون محبت کنید؟! ضمن اینکه معتقدم محبت، محبت میاره اعتقاد دارم ما برای قدردانی به دیگران محبت نمیکنیم که بر اساس اون محبتمونو سانت بزنیم!
الان که بیشتر از نصف وبلاگتونو خوندم
و اون قضیه نفس
و زیبا
و در کل پستاتونو
اولا که جاتون خالی خیلی خندیدم
دوما که خیلی تعجب کردم...چون تا حالا یه حاجی آخوند اینقدر با جنبه و شوخ و حاضرجواب به کامنتای دوستان ندیده بودم خخخ
با این والا والا گفتناتون :))
اصن هر کامنتو میخوندم منتظر بودم آخرش والا شما رو ببینم :)))

+ دعا میکنم اون نفس خانوم خیلی زودتر برسه...والا حاجی اینقدر منتظره خدا رو خوش نمیاد :|

بازم والا :)

+ بسیور شادم از اینکه با وبتون آشنا شدم:)

+ و کاش مـث اوایل جواب کامنت بقیه رو میدادین :))

+ امیدوارم هرجا هستین شاد و سلامت باشید در پناه خدا و حاجی هایی مـث شما زیادتر بشه :)

والا :))
از فردا مث دیوی کلاه قرمزی، را به را میاد پیشتون می گه خاله ماچ!
سلام
صرفا جهت اطلاع
هرچند سرتون شلوغه
=)))))))))
البته یه مثل اتیوپیایی میگه:((این کجا و آن کجا؟)).بعله
زهرمو فک کنم ریختم
خخخخ چه حاجی باحالی!!!!!
التماس دعا :)))
O_o

دوستااان
عزیییززاااان
خواهراااان
یکی بیاد این چشای منو بگیره
آ قربون دستتون

حاجی؟

واسه نمایشگاه نمیاین تهران ؟؟؟!!!

حاجییییییییییی!!نکن اینکارا رو میگن gey شدیا خخخخخ
دیگه اصن بت زن نمیدناااااا 


نکن این کارا رو ی چی بت میگن!!:-))
عی حاجی حاجی ....
حاجی حواستون به برادرای منکرات باشه فقد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی