حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البدشانسیه

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ
شانس یعنی اینکه بابات زنگ ببزه و همین که میای جواب بدی
سرفه هات شروع بشن و نتونی جواب بدی
و باز گیر که پاشو برو دکتر
میگم
اون دکتر ... که رفتم هم پشیمونم

+ والا...
  • ۹۴/۰۲/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

سلام ازهمه دوستای حاجی دعوت میکنم به وب تازه تاسیس منم سربزنید به علت کمبود وقت نتونستم تک تک بیام دعوت کنم منتظرتونم....منم بهتون سر میزنمtamana69.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم
بح بح
مبارک باشه
حاجی خوشحال میشم وبلاگ منم تشریف بیارید..
پاسخ:
خدمت رسیدیم
سلام حاجی...
یکم چارتخم بگیرین بریزین تو آب ولرم نم نم بخورینش...
قرص گیاهیِ مکیدنی شیرین بیان هم واستون خوبه...
دای نمه دییم...بوخور اوکالیپتوسم سینوساتونو باز میکنه و سرفه هاتونو کم میکنه ان شاالله...فک کنم کتیرای گَوَنم خوب بید...
پاسخ:
سلام
مشکل اینه که حال گرفتنش نیس
جدی...
حاج آقا. عسل بخورید
پاسخ:
بود و من نخوردم؟
حاجی خلاصه باید خوب شید که؟
خب برید مطب شاید دکترش بهتر بود بیمارستان زیاد اهمیت نمیدن

پاسخ:
هیچ جا اهمیت نمیدن
اینجا و اونجا نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی