حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الوزنیه

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ
قبل از عید ناخواسته و بدون برنامه چهار کیلو کم کرده بودم
دیشب ورودی مسجد جمکران باز خودمو وزن کردم
دو کیلو باز کم شده بودم
با این که یک ماه عید خونه بودم
و اوضاع خورد و خوراک عالی...

+ شایدم ترازو خراب بود
والا...
  • ۹۴/۰۲/۰۹
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

غصه ها میترکونن آدمو
من هفته ای یه کیلو کم میکنم!
پاسخ:
خیلیا میخوان مثه شما باشنا
:)))
افت وزن رو کنترل کنید بد نیست.. اگر تغییر وزن ناگهانی باشه فشار زیادی به کبد میاد و احتمال از کار افتادنش بالا می ره.
پاسخ:
کنترلش دس من نیس متاسفانه
افتاده دس دیگران
سرطان؟
پاسخ:
هنوز نمیدونم
:)))
ما نیز  هر چی چاق شده شده بودیم این مدتی که خونه نشین و پش  میز نشین بودیم الان تلافیش دراومد داریم روز به روز و بدون رژیم میرسیم به هدف و به سمت وزن ایده ال .
ای کیف میده این مدلی . :)))
ما درروز چندین کیلومتر پیاده روی داریم تو شهر و دانشگاه و خوابگاه و سلف و...... بایدم لاغر شیم.  بیست و دورم هست خانواده رو ندیدیم . حتا در مناسبت های مهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی