حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الانصافیه فی دیار مختلفه

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ
القصه الاولی:
شهر ما
دیشب آخر وقت
مغازه سوغات و شیرینی محلی

رفقا از قم سفارش دادن
زنگ زدم سفارشاشونو گفتم که آماده کنه
 و تعیین ساعت واسه گرفتنش
رفتم بگیرم
گفتم چقدر شده؟
گفت:دویست هزار تومان
گفتم: من اینقدر باهام نیس
گفت: اصلا نگران نباش, چقد باهاته؟
میگم: صد و بیست
ازم میگیره و دفترشو باز میکنه
اسمت؟!
حاجی
شماره تماس؟
شماره موبایلمو میدم
بسلامت...
نه کارت شناسایی میخواد ازم
نه حتی زنگ میزنه به شماره ای که دادم حداقل درست باشه
(منو اصن نمیشناسه!)


القصه الثانیه:
ماهها پیش
همونجا

یه مسافر غریبه اومد شیرینی بگیره
موقع حساب کردن دید پول همراهش نیست
عذرخواهی کرد و...
صاب مغازه گفت: ببر شیرینیو
غریبه گفت: تو که منو نمیشناسی
گفت: نشناسم! بعدا که میاری...
شیرینی رو برداشت رفت
با فک آویزان


القصه الثالثه:
قم مقدسه!
پنج شیش سال پیش
بقالی پشت مدرسه مون

یه حاجاغایی یه جنسی برداشت
موقع حساب کردن بیست تومن کم داشت
(بیست تا تک تومنی)
فروشنده جنسو پس گرفت
گفت بعدا بیا ببر...
  • ۹۴/۰۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

بزار قبول شم من با انگش که هیچی با کله میرم:))))))

فخط قبول شم>.<

(چندشم خودی:|)
برو منم برم دقیق نیگا کارنامم کنم

که صفحش بسته شه
اونقد نورانیه داره کورم میکنه
الان من با عینک افتابی وسط خونه نشستم
امیدوارم اون قضیه دانشگاه سرت بیاد میتونی ماجراشو بذاری تو وبت ملت بخونن فحشت بدن:)))
من برم سرمشقام استادسوتیان:)

حاجاقا آمیم نبودین وفتیم 

خدا شما و محیارو برا هم نگه داره.

ومن الله توفیق...
هنوز وخی میبینمش یاد ترشک میوفتم:)))
دهنم آب میوفته:)))

خعلی شیک بود:))

ولی اون قضیه دانشگاهه حالمو بهم زد>.<
اه اه هوووووق
ایششششش الی حالمو بهم زدی خیییلی چندشی:/

هر چندشی که دکتر نیس

هرگردی هم گردو نیس

اینقدر حال بهم زن بود در جا 

پاکیدمش
@_@
نعع میدونی حالم خوب بود
مامان اسمه اونایی که تو بزرگراه شریعتی(!!!) تصادف کردنو کشته شدنو گفت
رفتم تو اینسا دخدره
با اینکه وضعش خوب نبودو آدم روبهراهی نبود
ولی بازم یه جوری شدم
مخصوصا که همون روز یا دیشبشم پست گذاشه بود خعلی حالمو گرفت:(
تازه اون عخسه کف دستهو قاشقو اینا رو یادته؟!!
تو بنظرت من با این روحیه لطیفم میونم غیر پزشکی برم؟؟
خخخخ متاسفانه یا خوشبختانه باهم همدردیم

منم حرفم نمیاد 

خیلی وقته که نیومدیم حرفی نداریم 


خخخخ متاسفانه یا خوشبختانه باهم همدردیم

منم حرفم نمیاد 

خیلی وقته که نیومدیم حرفی نداریم 


من فخط بهم دکتری میخوره :|:|:|
فخطططط
همین تجربی هم که وضعت اینه ;-)

میرفتی کاردانش خو
خمپاره
یه مشکلی پیش اومده:|:|:|

من حرف زدنم نمیاد>.<

خعلی حسه بدیه خعلییییی
خوبه من انسانی نرفتماااا

زده دینی م قرمزههه وضعیتش:)))
اخ اخ اخ اخ
پشتم میخارهههه:(((


نخیرکممم

ما "ت" کیبوردمون خرابه یکی درمیون میزنه
اون تهراااانه تهراااااااااان

یکی دوبار بگی روون میشی:|:|
خخخخخخ سوتی دادی عظییییم:-)

دانشگاه هران؟؟؟؟؟
منظورت همون هرات یونیورسیتی میباشد;-)
والا من نمیگم که ریا نشه وگرنه(ایکون الی که داره لنگ بالا لنگ میندازه)
از دانشگاه هران که هیچی از هاروارد برام دعوت نامه فرستادن

گفتن تا دو ماه دیه باید تصمیمتو بگیری

فرار مغزهام اصن لامصبببب>.<
از خداتم باشه استاد اول ببین رات میدن بعد 

ناز کنD:
5 نفر آنلاینن:|:|:|

اصن یکی ع فانتزیام اینه که بدونم این 5 نفر همیشه آنلاین اینجا چیکار میکنن دخیخا!!!

حاجی نیسم که!!!!

نوچ شیمی نوخواممم

برم ور دل هانست :|:|:|

همین الانش خعلی از دستش آسایش دارم که باز پاشم برم جاش:|:|
میتونی شیمی قبول شی:)
خب فخط شیمیو 70 درصد زدم بقیه همون 50س:|:|:|:|

من واخعاااا موفق میشم:|:|:|
منفجر کردن که کاره توعه
اینکارا به روحی لطیفه من نمیخوره :|:|:|
یا حصرت عباااااااااااس وااای مینا کارنامم درحال بروز رسانیههه>.<

(آیکون اون شکلک آبیه هووو )
استاد المی کجایی؟

مگه قرار نشد بیایم اینجارو منفجر کنیم;-)
سلام خوبین?

الان دارین پز میدین بهمون شهرتون رو 

باشه بابا قبول کردیم.

الکی مثلا ما نمیدونیم مغازه داره

فامیلتونه:))))

 حق داشته بنده خدا ! دومی!

به حاج آغاها نمیشه اعتماد کرد که....

 

اگه مارا ندیدین حلال کنید.

haji eltemas doa asasi.
خدا عوض خیر بده به اون بنده خدا
 
دومی رو هم من موندم چی بگم!!! هر چی خودش میدونه بده...
والااااا
بخاطر بیست تووومنننن!!!!!

یکی از اقوام ما عید اومده بودن شهر شما

موقعی که داشتن با هتل تسویه میکردن گویا دستگاه کارت خوان ارتباطش با بانک قطع بوده

صاحب هتل شناسنامه ها و کارت ملیشون رو میده با شماره کارت تا کارت به کارت کنن

حتی می گفتن گفته بود اگه سختتون هست یا کم دارید از شهر خودتون واریز کنید

صحبت یه تومن دوزار هم نبوده...

همین ایشون میگفتن تو یکی از شهرهای شمالی بچه سه سالشون از مغازه یه دونه خیار برداشته بود ٥٠٠ تومن زده بود به حساب !!

خداوکیلی مردمان کویر دلشون به وسعت محل زندگیشون بزرگه 

+ سلام با تاخیر یک ماهه سال نوتون هم مبارک 

خداوند زیاد کنه اینجور ادما رو

دست شما ممنون بابت عکس محیا جان تو اینستا
خیلی قشنگ بود
چقدر دل گنده...
ماشاءالله لا حول ولا قوه الا بالله
 وضعیت تو مشهد از قم بد تره!


خدا یه همچین آدمایی رو زیاد کنه
البته آدمایی خوش انصافی که با اونا هم رو به رو میشن زیاد کنه
حالا یه وقت اون طرف مقابل نامردی نکنه سو استفاده کنه
سلام

میموندین حالا! چرا بر میگردین... خونتون بودین به نظر سرحال تر بودین!( از لحاظ روحی...)
من از این ادما زیاد میبینم
ادمایی که هنوز ساده دل و خوش قلبن
حتما پولشو ببر بده خوب نخوری یه وقت
سلام... من تازه به جمع بلاگ پیوستم یعنی تازه وبو ساختم اما الان اگه کسی بخواد نظر بذاره تو نظرات هم اسمم هس اما وبم و هم ایمیلم اینجام که خواستم نظر بذارم همینطور بود کمک برسونیددددددد
سلام :)
 
+نکته ی قابل تأمل اون بیست تومنیه که کم اومد! باز اگه 25 تومن بود یه چیزی! بیست تومن آخه؟!!

+ خودزنان و خودکُشان دارین پست میذارین! ولی حسش نیس بخونمتون!
یه بسته واس ما هم بخرین ازینا که شیرینیش کمه مث گردوییا نخودچی و اینا

والا
بقیه سفارش بدن ما ندیم ؟:)))
خیلیم دارم جدی میگم:)))
سلام
یاد داستان اون قفل سازی افتادم که توی بازار امام زمان می اومد پیشش. پیرزنه از اول بازار می خواسته قفلش رو بفروشه، هیچ کسی به اندازه ی قیمت قفلش ازش نمی خریده اما ...
امام زمان بعدش به اون طرف گفتن: اگه می خواهید ما رو ببینید، کافیه خوب باشید.
دوستان چه خوش اشتها تشریف دارن
دویییییییییییییییییییست هزار تومن آخه
هرچند بعد 2مااااه نبودنو تعطیلات نوروزی خو بایدم نصف حقوقتو بدی برا باج
والا!
معرفت صاب مغازه لایک داره
ایشالا 2-3تا در دنیا 8-7 تا در آخرت عوض خیر ببینه

ولی به شخصه آاااااااب میشم از خجالت
عمرا قبول کنم جنسو ببرم
اصن نمیگم پول ندارم
خیلی ریز صحنه رو ترک میکنم و متواری میشم
یا بهانه میارمو پس میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی