حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الابویه

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ
ساعت دوازده شب
چند دقیقه ای نشستم با پدر به درد و دل
البته با سانسور فراوان
اینکه هعی میگه
چایی برات درست کنم؟!
رو مبل میخوابی یا پایین؟!
لحاف برات بیارم؟!
یعنی خیلی برام ناراحته...
  • ۹۳/۱۲/۱۲
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

:-(:'(
خب بدون سانسور میگفتین(آیکون سوتو اینا)
یادمه گفتم چرا از بابا تون نمینویسید گفتید ایشون خیلی آروم هستن و....
حالا نگاه میکنم میبینم همه بابا ها اینطورین . خصوصا وقتی دائمی ازشون دوربشی.یا موقت با تایم بالا. 
سراسر سکوت و بغض میشن
بابا ها عشقن
خود آرامشن
خدا حفظشون بکنه
درد و دل با بابا؟ تا به حال تجربه نکردم که هیچ عمراً هم دست به چنین کاری بزنم! 
ولی خوش به حال کسانی که می تونن و ابوی شون شنوای حرفاشون هست:)
خوش بحالت حاجی
من که هربار برای هرکی ناله کردم به توبه و قندو شکر خوردی افتادم
باس فلفل بربزم دهنم!
چرا حاجی؟!
چی شده که انقد غمگین شدین که پدرتون نگران بشه؟! :((
خدا پدرتونو براتون حفظ کنه...
یه دوست خوبی داشتم بهم میگفت هر شب قبل خواب با خدا حرف بزن!و من با خدا هر شبی حرف زدم و گریه کردم و چیزی رو سپردم به خودش اون مساله به بهترین شکل تموم شده برام! واقعا حواسش هست،ینی میگم ی روز میخندین به غصه هاتون و میگین کاش انقد خودخوری نمیکردم!
 جلوی شمایی که خودتون این همه سال تحصیل کردین تو همین زمینه ها حرف زدن مث زیره به کرمون بردنه ولی خب میگم! :دی 
شاید این یه موردو امتحان نکرده باشین.
  • گمـــــــشده :)
  • الهییییییییی..خدا حفظش کنه..چه بابای مهربونی داری حاجی...چایی برات بیاره؟
    خیلی دوست داشتنیه...
    سلام

    آخ آخ بارها این حس پدرم رو درک کردم...
    دل نگرانی زیادی که تو مراقبتای سادش موج میزنه....
    خیلی دوری بده! :(

    + خدا حفظشون کنه

    خدا حفظ شون کنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی