حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

القلوان

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ
بچه های دو قلوی داداشم به دنیا اومدن
هم عمو شدم هم عمه
علی و زینب

+ شماره داداشمو نداشتم
زنگ زدم به خواهرم گرفتم!
  • ۹۳/۱۱/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۳۵)

پس بچه های شومام چندقلو میشن احتمالا
اینور سه قلو اونور دو قلو


واگیر داره؟!!!
ینی منم بعدا ها هم خاله میشم هم دایی!!!یا شایدم عمو!!!!!!
عهههه دو قلو دوس دارم...
پا قدمشون مبارکه
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • io جان!
    دوقلو ها اگه هر دو دختر یا هردو پسر باشن،در صورت شبیه بودن همسان و در صورت شبیه نبودن غیر همسانن
    ولی اگه دختر و پسر باشن...دو جنسن خو...! قطعا غیر همسانن :))

    +فیروزه ای :))))))
  • فاطمه(دوستت دارم خدای من)
  • در پاسخ به سه نفر قبل خودم
    فکر کنم حاجی اشاره به اون لطیفه داشتن
    که مثلا طرف بچه داداشش دنیا اومد چون نمیدونست دختره یا پسر گفته بود نمیدونم عمو شدم یا عمه
    حالا چون بچه ها دوقلو دختر پسرن حاجی میگه هم عمو هم عمه :)))))))))

    + تا حالا هیچ وقت انقدر شفاف سازی نکرده بودماا :)
  • فاطمه(دوستت دارم خدای من)
  • مبارکا :)))
    کم مونده دوقلوها یک ساله بشن اما از حاجی خبری نیست که نیست..:(
    دو قلو ... سال های اول خیلی سخته ....
     فک کنم هم عمو شدین هم داییییییییی (فک کنم منظور از عمه دایی بود!)

    البت دایی بودین  با حضور  قلوان خواهری

    عمو هم  به میمنی قلوان برادر 

       مبارک .به خوبی و خوشی
    سلام 
    به به قدمشون پر خیر و  برکت باشه ان شاء الله
    چه اسمای قشنگی...
    ان شاء الله بزودی زود روزی شما

    باقی حرفا رو هم که دوستان زحمتشو کشیدن :)))))
    فیروزه ای جان نصف شبی کلی از دستت خندیدم، خدا حفظت کنه
  • مهندس بهشت
  • حاجی خوبی؟؟؟؟امتحانا تموم نشد؟؟؟؟
    میگم بچه ها انقد به عمه شدن حاجی گیر ندید! امتحان داره.
    خسته س. میفهمید؟ خســـــــــــــتــــــــــــه! :)))
    یه هو دیدید خاله هم شدا!
    عمه؟؟؟؟

    دم شما گرم! :)))
    چه جوری میشه آدم شماره داداششُ نداشته باشه؟؟!!

    چشمتون روشن
    خانوادتا چند قلو زایینا
    به به ... قدم نورسیده مبااااارک....



    من و داداشم هم دو قلوییم:)
    عمه رو دقیقا کجای دلم بذارم!!!!!

    o_O

    نفس جان میشه زودتربیای حاجی ع دست رفت......

    +آهان مبارکاباشد ان شاءالله
    قدومشان زینت بخش محفلشان محفلتان :)))))))
    به به به ! مبارکا باشه :) خیلی هم خوب :)
    kheili mobarak bashe. Khoshhal shodam:)
    مبارک باشه
    انشالا تولد قلوان شما و نفس خانوم:)
  • گمـــــــشده :)
  • شما دیگه آخرشی حاجی...
    خدا حفظشون کنه..ای شالا خیرشون به پدرمادرشون برسه..
    :))
    سلام ...........
    مبارکا باشه ............
    چشم و دلتون روشن حاجی جوووون ..................
    نی نی شما نفس چی بشه .............
    وای دختر و پسر !!
    حاجی همسان هستن ؟؟؟
    ان شاالله بچه های خوبی بشن
    :)
    امید داریم
    با نی نی های شما داداشتون هم عمه بشن به سلامتی
    به به! به به! مبارک باشه قدوم نو رسیده
    به زودی زود قلوان شما از راه برسن ان شاءالله :)
    قلوون و قلوات حتی!! :))

    +با سلام و عرض تسلیت بابت ایام امتحانات
  • بنده ی خدا
  • سلام!

    مبارک باشه
    انشاء الله روزی شما بشه :-)

    +انشاء الله توی امتحاناتتون هم موفق باشید.

    +کدومشون قراره شما رو عمه صدا کنه؟! 

  • مهندس بهشت
  • تو ژنتون حتما چند قلو هست
    والا ما یه دونه محض رضای خدا هم دوقلو تا حالا کسی نداشته
    سلام ان شاالله قلوان شما ونفس خانم رو ببینیم عمه آقا
    واقعا شماره داداشتون نداشتی حاجی؟من یه روز با داداشهام حرف نزدنم دیونه میشم از دلتنگیشون
    مبارک باشه ایشالا به سلامتی قسمت خودتون بشه داداشتون عمو کنی
    حس خوبیه بچه های عزیزانتو ببینی
    حاجی بچه های چند قلو تو خانوادتون ارثیه انگار.خوشبحالتون والا:)
    شاید جدیدا عمه هم میشن :-)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • فک کنم فقط حاجاغا ها میتونن عمه بشن...به نظرم :|

    +شما هم حتما چند قلو میارین،شک نکن!

    :)))) 
    مبارک باشه ایشالا
    به سلامتی

    انشالله نور چشم والدینشون باشن وعمو وعمه شون.

     دعا کنید ما هم خاله دایی بشیم.

    عمه خان جان بود!

    اشتباه شد


    ایشون همون داداش غیر مذهبی تونه؟!

    اسم بچه هاشون که مذهبیه!

    چند قلو زایی شما ایشاالله


    ما شاءالله چه پتانسیلی دارن خانوادتون!!


    سوالات دوستانم که پرسیدن جواب بدین عمه خان!!

    مبارک باشه. خیرشونو ببینن
    ایشالا که بچه های صالحی بشن :)
    جلل الخالق
    توی 2 خط چچه چیزای عجیبی میبینیم و میخونیم
    عمه!!!!
    شماره نداشتید؟!!
    حاجی خارج زندگی میکنیدا^___^
    چطور عمه شدید :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی