حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2058 انتم لباس لهن

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ب.ظ
با خواهری همراه شدم واسه خرید مانتو
یه کارآموزی هم بود واسه متاهلی
که حداقل اسم پارچه ریون رو بلد باشیم!
والا...
یه جا که نپسندید
رفتیم اون سر شهر
اونجا هم بسته بود!
نزدیکمون مغازه بابای دوست و همکلاسی دبستانم بود
لباس فروشی!!!
رفتیم تو
  • ۹۳/۰۹/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

از ریون چقده بدم میاد. آخه ریونم پارچه شد؟!!!

ریبون!!!!!!
خخخخ
حاجی یادته؟
همچینم محکم گفتی من به خودم شک کردم
کلی افسوس خوردم که یه پسر از من بهتر اسم پارچهارو بلده
تو اون روحت بچه پرو!
ریبون!!!!!!
خخخخ
حاجی یادته؟
همچینم محکم گفتی من به خودم شک کردم
کلی افسوس خوردم که یه پسر از من بهتر اسم پارچهارو بلده
تو اون روحت بچه پرو!
و دوستان همچنان در شوک خواستگاری مشکوکانه حاجی و غرق در سکوت.. 
:) شمام که همیشه به خرید مانتو هستی حاجی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی