حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2050 الشقشقیه

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ق.ظ
کاش یکی بود که این شقیقه هارو ماساژ میداد...
  • ۹۳/۰۹/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

کس نخارد پشت من
جز...
پاسخ:
جز نفس!
کاش... ^_^
پاسخ:
واقعا کاش...
ماساژور بگیر حاجی
خیلیم خود کفا
حاجی داداشتون هستها ازش بخواید:)
پاسخ:
موقعی که پستو نوشتم
قم بودم و تنها
تازه داداش من؟!
عمراااا
فعلا که کسی نیست  ..هد بند بزارین احتمالا موتور هم سوار میشین ؟؟؟آره!
پاسخ:
هم هدبند میزاریم هم موتور
ولی کافی نیس
اونی که باید باشه نیس
به زودی میاد ایشالله:دی
ولی
به طور کل برا سردرد

زنبق بود فک میکنم!!!!!!
آره فک کنم زنبق بود
بخرین تو یه قابلمه کوچیک با کره بزارین همون قابلمه رو بزارین تو قابلمه بزرگتر از آب
بزارین بجوشه
بعد
تو صافی بریزین
روغنشو خوب بگیرین
بعد به نقس بانو بگین
با پنبه ی تمیز بمالونه رو پیشونی
سه سوته خوب میشه:|

تازه جوش و لکه رو هم از بین میبره

پاسخ:
صبر میکنم نفس بیاد
بعد ببینم عطاریا روغن زنبق دارن یا نه
  • بنده ی خدا
  • سلام
    عنوان رو خوندم فکر کردم پست درباره ی خطبه ای معروف هست اما گویا یک ش اضافه تصور شده بوده

    +از دستاتون کمک بگیرید و شقیقه هاتون رو ماساژ بدید.
    ++اربعین حسینی رو به همه ی حسین دوستان تسلیت می گم.
    پاسخ:
    سلام
    بله عمدی بود
    خواستم خطبه امیرالمومنین به ذهن تبادر کنه

    + حال نمیده اینجوری

    ++ اعظم الله اجورنا و اجورکم
  • مهندس جون
  • ^__^
    پاسخ:
    :)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • نه...شقیقه نه...
    کمر




    پاسخ:
    استغفرالله...
    بسم رب المهدی
    سلام
    دانلود ویژه نامه اربعین حسینی (فایل آماده چاپ)
    پاشو بیا اینجا

    درخدمتیم!!!!
    پاسخ:
    اگه انقد حال داشتم بیام تا اونجا
    خودم شقیقه هامو ماساژ,میدادم خو
    والا...

    با تشکر و بوس فراوان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی