حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

۲۰۰۱

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ
یک دو سه
امتحان میکنیم...

عاغا ما هرچی صبر کردیم
نه کسی احوالی پرسید
نه نازی خرید
نه...
هیچ
هیچ
هیچ

+ فلذا خودمون عین بچه عآدم
هزاره سوم وب نویسی رو
به مبارکی و میمنت
با موضوع ازدواج شناسی و نفسولوژی
دراین مکان مقدس (جمکران) آغاز میکنیم...

+ بسم الله
  • ۹۳/۰۸/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۸۵)

در مورد اطلاعیه
همون موقع که دیدمش میخواستم بگمااا
ولی گفتم اگه بگم ممکنه کتک بخورم

شرمنده اخلاق ورزشیتون ولی
حاجی شما مطمعنی اینستا براتون باز میشه ولی بلاگ نع؟!!
والااا ما که برامون ممکنه همه چی باز شه ولی اینستا نع
چون همش عکسه و سرعت نتِ بالاییو میطلبه
مردم دنبال عشق وحال با نفسشونن اونوقت ما....
باور نمیکنید؟  خودتـــــون ببینید "

یه لحظه حاجیو تصور کنین که داره رو هوا ملق میزنهو شیرجه میزنه
بعد عباشون رو هوا دور بدنش پیچ میخوره
با مخ میخوره تو زمین
اونوق نفس بی حاجی میشه...

حاجی بیا دیگه.
من دیگه خیلی صبر پیشه کردم هیچی نگفتم اما دیگه صبر تموم شد خو
خب همون هزاره قبل بنویس زیاد از نفس ننویس 
هی میام میبینم هیچی نیست 
الان دیگه همه به خونت تشنن
از ما گفتن بود خود دانی
والا
بله نگین جان خودم میدونستم اینایی که گفتی رو ..!! فقط یادم نبود ..:)
والا

لینک و درست کردم

  • .....................
  • مردم دنبال عشق وحال با نفسشونن اونوقت ما....
    باور نمیکنید؟  خودتـــــون ببینید 
  • سعید سعید
  • خیالمون راحت شد که ذلیل مرده زندست


    تازه میخواستم براش مجلس ختم بگیرم...
    مونا جان؟
    ستون پیامکاروببین ازوقتی حاجی بی نت شده همه ی پست هاش پیامکیه ینی بدون نیاز ب نت(قابلیت بیانه) و چون نت گوشی جواب نمیده نمیتونن جواب کامنتارو بدن!
    متوجه شدی چیشد حالا؟

    مونا جان
     اخه پست گذاشتنشون پیامکیه
     ربطی به نت نداره ک!





    خب خودشون اومدن اینو گفتن ..
    چرا من یادم نبود اینی که گفتیو ؟
    حاجی بدتر شد اوضات..:)))
    والا
    مونا جان
     اخه پست گذاشتنشون پیامکیه
     ربطی به نت نداره ک!
    حاجی پرده نشین ببین ..
    خیلی باحالن این حاجی ـا...
    یکیشون تازه نامزد کرده هم حجره ای ـاش اذیتش میکنن ..
    هی یاد شما میوفتم..:)))

     شاهد از غیب رسید ..
    اشاره به عکس اطلاعیه..
    با نامش و یادش

    با توجه به اطلاعیه حاجی در اینستا ما کماکان باید سماقمونو بمکیم ..:))
    حاجی م کشت مارو از بس اینجارو باز کردیم این 2001 اومد..
    نخاستیم حاجی بیا همین هزاره ی دوم رو بازم ادامه بده ..والا :))))
    صبای زود پست بزارین خب ...
    دیگه داره خون همه به جوش میاداااا.. واستون نگرانم الان...:)
    دوستان چوب بدست هستن ..
    از ما گفتن بود خلاصه ..

    لبخند...
    حاجی چقد سبک سنگینتون طول کشید:(
    حداقل نتیجه رو اعلام کنید
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • بسیار جالب انگیز
    بسم الله القاسم الجبارین

    حاجی دیگه داره ریختن ِ خونتون حلال میشه :|
    گفتم در جریان باشید فقط :|


    گروهک توریستی ِ دوستان اعتراض(دارن) عصبانی شُدن(دیگه)  X-(
  • محیصا(mahisa)
  • حاجی؟؟؟انشاالله هر جا هستین سلامت باشین و این غیبتتونم علت خیر داشته باشه ولی خب بچه ها همه نگرانن . این رسمشه این همه آدم منتظر بمونن؟ خب لا اقل یه خبری از خودتون بدین.ثواب داره والا
  • مهندس بهشت
  • حاجی نکنه رفتی دنبال نفست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ها

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • امیدوارم که زنده باشین!
    :)))
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • حاجی مشموک میزنه مرتب میره با ما 
    از نشانه های تجرد اینه که یکی نیس بزنه پسه کلتون که زود باش اون تصمیم کوفدیو بگیر طاقته ملت سر اومود د !!!  :(
    به رسم ادب سلام
     خیلی وقته ازتون بیخبرم و از مباحثتون دور
    مزدوج شدی حاجی؟ خانم چشم سبز نصیبت شد؟
    هنوز از غذا هایی که میخوری عکس میگیری و میذاری؟

    امارگیرتون چطوره ؟ اذیتتون نمی کنه ؟ از عموتون چه خبر  که  گاها برات استین بالا میزد
    از دوستاتون فیروزه خانم و بقیه
    یکسری که واست وب ساختن

    خیلی ازتون بیخبر بودم وخیلی سوالا واسم پیش اومده

    راستی خوبین؟
    دوستان پاشین!
    پاشین بیاین بشینیم دور هم مشاعره برگزار کنیم
    تخمه ای بخوریم
    کاپ کیکی
    پفک با سسی[نیشخند]
    اینطوری نمیشه ها الان خاموشا هم روشن شدم حوصلمون سررف :))))
    +فیروزه ای قربون دست سری بعدی خوابتو زودتر ببین بلکم حاجی پاشه بیاد :))
    +وب دوستانو هم ک همه ول کردن!

    حاجی یک ماهِ دیگه تا زمستون مونده...به خوابِ زمستونی رفتی آیا؟...
  • بنده ی خدا
  • سلام
    الان شما هزاره ی سوم وب نویسی رو به مبارکی و میمنت در مکان مقدس جمکران آغاز کردن یا کنار گذاشتید؟

    +حالا اگه موضوعات دیگه‌ی متفرقه هم در بین موضوعات مربوطه ی مقصوده (!) برای هزاره ی سوم بگذارید اشکالی نداره ... 
    شروع نشده اینجا هنو
    خدا کنه حاجی برا امدنش به اینجا استخاره نکرده باشه !

     وگرنه بعد از این حاجی بی حاجی چه با نفس چه بی نفس :))
  • پاک باخته
  • 4 آنلاین

  • پاک باخته
  • زود خودتو معرفی کن
  • پاک باخته
  • اون یکی کیه الان آن لاینه 
    هوم؟
    2 آنلاین
  • پاک باخته
  • حالا هی نفس نفس بزن که نفسولوژی راه بندازی یا نه
    بت برنخوره ها
    همین دس دس کردناته که تا حالا نفس پیدا نشده
    هی استخاره کن
    هی استخاره کن
    بابا یکم ضربتی عمل کن
    غرم نزدم
    اصلا زدم خوب کردم
    خود درگیرم خودتونین
    والا
    حس شگفت انگیزی است 
    به کسی که رهایت کرده 
    دیگر نه نیازی داشته باشی و نه احساسی....



    سلام
    حاجی خوبین ایشالا :)
    حاجی میخوای کمکت کنم تو سبک  سنگینی؟
    یعنی از صبح میخوام کاسه کوزه رو بریزم بهم .. :))
    بقیه شو اگه تایید کردی و رد نشد میگم ..


  • حاج آقا یا حاج خانوم
  • نفستونم میرسه حاج آقا
    شما که حاج آقایین باید دعاهایی که ردخور ندارن و بلد باشین دیگ
    خب بسم الله
    بچه ها حاجی یه عکس تو ایسناگرام گذاشته بود

     عکس" عدس پلو با تن ماهی " نوشته بود شام اخر مجردی !

    فکر نمیکنید حاجی نفسشو پیدا کرده و رفته پی زندگیش؟ ما هم اینجا ول معطلیم :))
    چشامون ... انگشتامون ... از بین رفت از بس سر زدیم این چند روزه
  • سعید سعید
  • آقا من همین که سیستم رو روشن می کنم به صورت پیشفرض میام وب شما!

    کجایی؟ یه خبری بده خو!

    حداقل بدونیم زنده ای و سقط نشدی...
    حاجی گناه داره چرا بچه ها رو اذیت میکنی ؟

    البته ماهم کم اذیت نمیشیما :))))))
    :)

  • محیصا(mahisa)
  • سلام
    حاج آقا خدارو خوش میاد این همه آدم منتظر گذاشتین آخه؟

    خو بیاین بنویسین دیگه ؟
    حاجی نکنه زیر لفظی میخواین؟ :))
    :))
    حاجی بنویس منتظریم
    where is our hajiii? aya? :)) come back pls
  • بنای با ثوات
  • ما همچنان مثل شاپرک منتظر هزاره سوم هستیم..:))
    دِ بیا بنویس دیگهه دههههَه


    +اون پیازو بده آبجی
  • سیده زهرا(عاشقانه های مسیحـــــــــا )
  •  :)
    آیکون منتظرین هزاره سوم:)
    سلام حاجی

    ادامه :)
    ادامه نباشه ما هم وبلاگ و میبوسیم و میذاریم کنار...گفته باشم:))
    عدم خوب نیس :(

    حاجی دوست داشتم شما همراه و همسفرم باشید
    حیف کاش میشد بریم ! یک هفته استانبول یک هفته انکارا
    تور هوایی در بهترین هتل ها 
    میتونستم لیدر و مترجمتون هم باشم :)
    سفرهای داخل کشور و هستید؟
    با سلوم
    آغازه هزار سوم رو تبریک میعرضونیم
    نفسولوژی تو حلقوم اصن

    یسرا؟
    دوحالت داره
    یا منظورشون : ادامه (عدامه) بوده ک غلط نوشتن
    یا منظورشون عدمه ! عدم! (عدم ِ ادامه)
    ک منظورشون همون بالاییه :)))
    انگار که ما میزاریم :))) گزینه ی 2 صحیح باشه

  • بنای با ثوات
  • باادامه موافقم ولی عدمه یعنی چی...؟
    :|
    حاجی کوشی؟
    داریم نگران میشیم کم کم ـا....
    پاسخ:
    نگران نشید دوستان
    دارم سبک سنگین میکنم واسه ادامه یا عدمه
    حاجی میای یکی دو هفته با هم بریم ترکیه ؟

    تمام هزینه سفر با من .
    پاسخ:
    نمیشه هزینه شو بدین
    ولی من نیام؟!
    :)))

    + مشکل خروج از کشور دارم
    ممنوع الخروجم!
    :)
    اگه مشابره خاستید بگید :))))))))))))))))))
  • محیصا(mahisa)
  • سلام حاج آقا

    این نفسولوژی تون من یکی رو که مُردوند .والا :))))))))))))))))))) 
    حالا حاج آقا مشخص کنین این همون نفسی هست که باید وقتی روی موتور پشت آقاشون میشینه براش کمربند ایمنی درست کنه یا اون یکیه که اماره و لوامه و اینا داره.شفاف سازی لطفا حاج آقا شفاف سازی

    زیر نگاه خدا...
    حاجی آپ کنید دیگه:| تو چشامون جوش زد !
  • بنای با ثوات
  • آی من با این خوابای فیروزه ای حال می کنم..

    می گم یه خوابم برا ما ببین شاید فرجی شد..:))

    مبارکا باشه:)))
    نفس شناسی هم خوب هست :)))
    ایشالا پستتون به 2500 نرسیده که نفستون کنارتونه با نفس پست میذارین 500 تای بعدی رو :)))
    هزاره چهارم هم بچتون میاد نمیذاره پست بذارین میگه من میخوام پست بذارم :)))ایشالا
    حاجی پس چرا غیب شدی؟!


    + سلام نگین جان
    ببخشید دیروز رفتم زود
    خدا شاهده من دیشب اینو نخوندم و الان دارم می خونمش. اما دیشب سر سفره عقد حاج آقا بودم :))
    تازه ماشالا هزار ماشالا نفسشون انقده خوشگل بود که نگو
    جالبه که یه سفره پر و پیمون و پر از خوراکی هم اون وسط گذاشته بودن. نفس تا بله رو داد همه نشستن سر سفره و بخور بخور راه انداختن!
    اصلا یه وضعی بودا. کلی تو خواب خندیدیم ^___^
    خیره ایشالا
  • مهندس بهشت
  • حاجی تهدید کردیم دیه چرا هیچ کس صداش درنیمد
    بحث خوبیه
    آنلاین:8 نفر


    +دیدین 10 نفر نیستن؟
    سلام بر حاجی بلاگستان
    سلام
    آفرین آفرین...
    سلام و عرض ادب خدمت حاجی خوب و مهربان :)

    تبریک میگم شروع هزاره سوم رو..
    باید جذاب و خواندنی باشد ..

    ماکه جویای احوال هستیم..
  • بنده ی خدا
  • سلام
    شروع هزاره ی سوم وب نویسی رو تبریک میگیم!

    :))




    از اون جایی که حاج آقا حرکت این "نفس" رو مشخص نکردن

    معلوم نیست این "نفس" به فتحِ ف هست یا سکونش :))

    اینه که منحرف نشه ذهناتون :))

    به به ! خیلی هم عالی :) 

    خیلی جالب بود :))) 

    همینه که می گن اونی که بخواد بره میره و نمیشه کاریش کرد 

    اونی که بخواد بمونه هم همینطور! می مونه
    نفسولوژی:))))))))
    والا :|
    اینه نشونه های مستقل شدنه سائل جانم! :|
    ادم همت داشته باشه مث بولدوزر بره جلو :)))

    ما رو معذور بدارین


    +حاج آقا بسم الله گفتن

    مام شروع کردیم

    حالا چه ربطی به پست داشت رو نمیدونم

    :))

    سائل یک
    من دو
    الهام سه
    الان الهام برو

    +بقیم همینطوری شماره ب ترتیب

    چرا میم؟!


    الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

    +قبلی اشتباه شد

    ما چون ناییم و نوا در ما زتوست
    ما چون کوهیم و صدا در ما زتوست

    +سلام الهام جان
    +میم بدین

    ماه کنعانی من،مسند مصر آنِ تو شد

    وقت آنست که بدرود کنی زندان را




    سلام نگین عزیز :)

    مرا عهدی ست با جانان که تا جان در بدن دارم
    هواداران کوی َش را چو جان خویشتن دارم




    :))) آفرین حاجی!
    کار خوبی کردین خودتون اومدین! :دی
    تو همچون صبحی من شمع خلوت سحرم
    تبسمی کن و جان بین که همی سپرم


    میم بدین
    +سلام سائل جان

    به رغم مدعیانی که منع عشق کنند

    جمال چهره تو حجت موجه ماست





    + ما مشاعره مون خوب نیست

    دوستان ادامه بدن

    فقط فاز غم برندارین

    :)

    دلم تنهاست ماتم دارم امشب  دلی سرشار از غم دارم امشب/ ب  بدین!
    نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد/عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد........./دال بدین!
    سلام :)
    شبتون بخیر!
    خوبید حاج اقا؟
    والا  بی انصافیه یکم هوم؟همه ک حال احوالتونو میپرسن!!
    تازشم ما حرفتونو رد میکنیم! چون حالتونو پرسیدیم تازشم گفتین چرا آپ نمیکنید و اینا!
    ^_^
    باشد ک  استاد ب زودیپایان نامتونو تایید کنه و نمونه ی اصلیشو بهتون بده ^_^

    بسم الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی