حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الوقتیه

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ
میگه
کی بناس زن بگیری؟
میگم
هرموقع پول دستم بیاد
و زنم راضی بشه که زنم بشه!
میگه
چرا راضی نشه؟
میگم
چون آخوندم!
کسی زن آخوند نمیشه...

+ متاسفانه با نت موبایل نمیتونم پستارو رمزی کنم!
  • ۹۳/۰۸/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

هِیییییییییییییییییی آقااااااااااااااا....
برای زندگی با یه روحانی باید روحیات خاصی داشت.
باید قید خیلی از چیزا رو زد مخصوصا اگه طرف ملبس باشه.

نمیگم سخته ولی ادم خودشو میخواد.
راست میگی حاجی هرکسی توی این زمونه حاضر نیس مگه اینکه پدرش داداشش شوهر خواهر یا یه کسیش روحانی باشه.
یعنی اینکه توی همچین خونواده ای بزرگ شده باشه و بتونه با شرایط کنار بیاد.

و خیلی از رفتارای روحانیون براش عادی باشه.
نمیگم غیر ادمیزادن نع ولی اخلاقیات خاص خودشون رو دارن.
دیدم که میگم.
شوهرای دوستام. داداشاشون. باباهاشون.

شماهم باید تو قشر خودتون دنبال دختر بگردی.

حاجیِ جان ؛ من هی نمیخام هیچی بگم هی نمیشه ؛

دِ آخه حاجیِ حسابی شما خودت دختر معمولی و ساده زیسته مردمو میپسندی ؛ اونا

که دوس دارن زنه آخوند شن و هیچ اِفه و کلاسیم نمیزارن رو ؟! دَس گذاشتی رو

دختر فرمانده گردانو زیر دریایی و فلانو بهمان ؛ بد میگی اِله و بله ؟ والا منی که عَ روی

 چارتا نوشته معیاراتونو قضاوتتون میکنم که البت هم بیخود میکنم نمیخوره چیزی که

میخواین و چیزی که پیِ ـشین به هم ؛ لاکن تمومش کنین تورو خدا این نفس و ناله

بازیاتونو ؛ لاقل تو اینجا ..
  • خانم هموستات
  • حاجی بیا بی خیال ازدواج و این مسائل شو.آفرین
  • مهندس بهشت
  • به عنوان یک مخالف زندگی با یک آخوند بسیار بسیار سخته

    آخوندا هر زنی نمیخوان
    والا
    دلشون هم بخواد حاجی ما یه دونست
    بعدم حاجی توکل
  • خانم والیوم
  • واقعا زن آخوند نمیشن؟
    چرا نمیشن؟
  • خانم والیوم
  • واقعا زن آخوند نمیشن؟
    چرا نمیشن؟
  • خانم والیوم
  • واقعا زن آخوند نمیشن؟
    چرا نمیشن؟
  • نارمک بانو
  • مخالفم چون شخصا دوس دارم آخوند باشه اقامون

    من همسرآخوندشدم
    خیلی هم راضی ام
    من آخوندشدم خیلی هم راضی ام.همسرطلبه شدن سعادته منه
    من هم قبل از اشنایی با وبلاگ شما اینطور فکر میکردم 

    اما الان نظرم عوض شده 

    چرا که نه:)))

    خیلی هم دلشون بخواد :)
    طرفداریم هم ربطی به شخصیت شما به عنوان شخص حقیقی تو دنیای واقعی و چهره ی مجازی نبود! کلا برا همه طلاب عزیز عرض کردم!
    دردغه چیه؟!! دروغ !
    راینکه دردغه محضه! کسی زن آخوند نمیشه!!! این همه زن آخوند!! گرچه قبول داریم همسران طلاب فرشته ان و کمیاب! ولی هستن.ان شاالله بهترینش روزی شما. و بعدم پستای رمزی رو فعلا ننویسید!
  • بنده ی خدا
  • سلام

    اگه قرار بود کسی به آخوند زن نده، الان همه ی آخوندا بی زن مونده بودن!


  • مهندس بهشت
  • یه جورایی باهاتون موافقم
    من خودم......
    هم موافقم هم مخالف...
    نگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    موافقم باهاش حاجی
    حاجی اگه حاجیه خوبی باشه نفسشم میاد :)
    والا
    به قول یه بنده خدایی طلبه اگه طلبه باشه باید باهاش زندگی کرد
    بعدشم شما که هم پول داری هم خونه هم موتور
    این حرفتون رَده حاجی ! رَده!
    بیشترم توضیح نمیدم!
    چرا نمیشن ؟!
    خیلی دلشونم بخواد حاجی به این خوبی
    والا
    در نقش مدافعم الان ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی