حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الغریه

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ
مامانم عصبانیه
تازه رسیدیم خونه
قراره ماکارونی درس کنن
ولی فشار گاز بقدری کمه که اصن روشن نمیشه!
مادر گرام غر میزنه
اینجا کجاس اومدی؟! ته دنیاس!
میگم
بهترین جای دنیاس!
میگه
یه گاز نداری...
من
پیغمبر هم گاز نداشت!!!
خواهرم
پیغمبر ماکارونی هم نداشت!!!
  • ۹۳/۰۷/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

خیلی خوب میشد مامانتون یدونه پس کلتونم میزدن! :|
حقا که راست میگن.
راس میگن خب :))
پیغمبر هم گاز نداشت رو خوب اومدی حاجی:))

لا اقل هیزم ببر

  • بنده ی خدا
  • سلام

    خیلی ممنون حاج آقا! بابت پست ثابت مهریه و جواب هایی که وقت گذاشته بودید و فرموده بودید :-) شاید بعضی چیزا چون همیشه توی گوشمون بوده برامون عادی شده و خب شاید نیاز باشه تا یکی دیگه بیاد یه بار دیگه هم بگه، خوندم سایت هایی رو که معرفی فرمودید... و خوب سایت هایی رو پیدا کردم سوال بپرسم و دیگه مزاحم شما نشم.
    درباره ی اون سوال فلسفیه، اون روز که مطلب درسمون گذشت و تموم شد :-( {البته ما اصلا از این چیزا نمی خونیم همش ریاضی وار هست ولی خب به هر علامت ریاضی میشه یه چیزی توی این عالم واقع هم منسوب کرد و استادمون بی هوا سوال پرسید}
    حقیقتا الان دیگه به کارم نمیاد ولی خب دوست دارم جوابش رو بدونم، با شرط اینکه زحمتی براتون نداشته باشه خوشحال میشم جوابش رو بدونم

    +بازم ممنون که وقت گذاشتید! کاش کاری از دست ما برای جبران بر می اومد ...
    ++ببخشید که اینجا نظر گذاشتم، آخه پست ثابت مهریه نظرش بسته بود.
    خواهرها همیشه جواب هاشون قانع کننده ست =)
    فک کنم خواهرتونم عصبانیناااااا یکم به صحبتشون دقت کنین!!:دی

    +مینا؟!!!
    مامان اینجاستاااا:دی
    همه چی اوردم دیگه
    اون سوپری سر کوچکون بود؟!! اونو رفتم خالی کردم اوردم

    ولی خب عزیزم شما تو رژیمی باید بشینی مثه گررررریه ای نیگا ما کنی
    منم وقتی خوردم بهت میگم هرکدوم چه مزه ای میده:D
  • مهندس بهشت
  • وای حاجی جدا کجاست رفتی
    المی حالا چی آوردی با خودت!؟؟

    بده بیاد که حسابی گشنمه:)

    البته دور از چشم مادر گرام چون من هنوز رژیمم

    نمیخوام تخلفم دیده بشه:)


    این گاز همون گاز امامه ؟؟:)))))
    عاقا من امشب فهمیدم وضع پیغمبر خوب بوده 
    رفتیم نمایشگاه میگن شیر شتر داریم کیلویی بیست هزار تومن 
    ده تا ماکارونی میشه باهش درست کرد
    اومدمممممم اومدممممممم 
    پاشو بیا اینارو از دستم بگیر بابا شکستتتتت:| 
    من موندم این همه ادم میانو میرن یکی یه خوراکی چیزی نمیاره باخودش:|:|
    هر روز مجبورم بساطمو با خودم د کشال کنم ( بکشم پشت سرم) بیارمو ببرم:|
    بنده خدا مادرتون راست میگه حاجی پیک نیک خوبه تو خونه داشته باشید.
    واقعا بهترین جای دنیاست
    خدایا این حاجی خیلی دل مارو میسوزنه قسمت همه بشه بریم لطفا
  • بنای با ثوات
  • المیییییییییییییییییییییی....بدو بیا برات جا گرفتم....
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی