حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المسابقیه

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ
او
شاهچراغ بیادتونم!
من
۵ امامزاده جمکران دعاگوی حضرتتان هستیم!
او
ما ۷ امامزاده شیراز هم دعاتون کردیم!
من
پس شما دو تا جلوتری از ما!

+ حالا شیراز ۷ امامزاده داره
یا اسکلیم؟!
;-)
  • ۹۳/۰۷/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

از اونجایی که یه عده به شوخی گرفتند حرف منو
اینم لینک جهت اثبات حرفم
http://www.eshiraz.ir/zone8/fa/mrakezmazhabi,27
شماره 13
زهرا خانوم به درستی منظور مارو رسوندن
نچ نچ نچ
خطاب به زهرا خانم...
واقعا؟ پس چرا من هیچی راجع بهش نشنیدم؟ خیلی از امام زاده ها رو می شناسم اما این یکی واقعا تازه بود. امروز شاهچراغ بودم ای کاش زودتر این کامنت رو خونده بودم و یه تحقیقی میکردم راجع بهش.
بله داریم 
از شاهچراغ که به سمت حرم آستانه یا حرم سید علاءالدین حسین بروید از هر کس بپرسید هفت امام زاده نشونتون میدن
هفت تا مقبره ست که به هفت امامزاده مشهوره 
اگه منظورتون هفت تا امام زاده اس که تا دلتون بخاد داریم. اما امام زاده ای به اسم هفت امامزاده نشنیدم اصلا. شیراز که میتونم قطعا بگم که نداره. اما شاید تو استان باشه.
اگه منظورتون هفت تا امام زاده اس که تا دلتون بخاد داریم. اما امام زاده ای به اسم هفت امامزاده نشنیدم اصلا. شیراز که میتونم قطعا بگم که نداره. اما شاید تو استان باشه.
  • مهندس بهشت
  • فک کنم درست گفته باشه
    البته دوستان شیرازی کمک بنمایید
    حاجی  چی میگه؟:))
    o_0
    7 امامزاده

    عاقا من خواستم یه چی بگم ولی گفتم شاید کتک بخورم

    اوممم فک کنم بدتر شد!!!!

    من برم ینی الان؟!!!!

    !!!!!!!!

    o_O
    ما چقد امامزاده جعلی داریم به به
    هااااااااااااااااان>؟
    اینا با چه زبونی بووووووووود؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی