حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

مئة فعل یلزم انجامها قبل الموت ٢

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ
١: چای خوردن از لوله کشی مسجد جمکران
۲: لاک زدن دست خانمت...

+ دوستی فرمودن:
اجازه میدین خانومتون لاک بزنه؟!
  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۴۳)

O.o
عَی بابا!
ما یه شوخی با حاجی کردیم چرا همچین شد؟!
نگفتم لاک زدن ایراد داره که :/

سائل جان،
حق با شماست...
مهندس بهشت عزیز،
کارتون درست ِ... حرفتون َم کــــاملاً قبول دارم
رنگ ٍ لاک ِ خیلی مهمه حاجی... :دی
تا من اینارو انتقال بدم جدا سازی کنم
سانسور کنم :)))
حجمشونو بیارم پایین آپ کنم
حجمم تمون شه دوباره حجم بگیرم بعد یکی یکی بزارمشون تو وبلاگ
بشه البوم
بعد دونه دونه توضیح بنویسم شاید چن روزی طول بکشه
خیلیم سرم شلوغه
!!
قربانت مهندس جان
قبلا ک بهت توضیح دادم حالا یسریارو برات خصوصی میفرستم از اون مناظر:)))
جات که خیلی خالی بود نگین .
منتظر پست های عکس دارت هستیم^_^

میشه بپرسم مثلا چه کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
aaaaaaaaaaaaaaaa
cheghad jam khalie :)))))
mohandeeeeeeeees??
bezan ghadesh:)))
چتکه منظورم بود:-)
  • حاجاقا سید احمد برقعی
  • مهندس عزیز!
    روی کلمه ی "عنوان" باید دقت بیشتری کنید
    شما الان از یک "روحانی" چیزهایی می دانید
    فردا که بگویند: روحانی ها خیلی خشک مقدس اند
    شما می گویید: نه. یک روحانی می شناسم که فلان...

    جوابهای آقای حاجاقا را بخوانید... ایشان اصرار دارند که کارهایشان به روحانیت نسبت داده نشود...
    سخن اینست که عنوان بلاگ و ... هیچکدام با این اصرار ایشان همخوان نیستند.
    "توصیه میکنم,از لاک طراحی ناخن استفاده کنی که چرتکه اش,کوچیکه"

    خخخ زیادی تو کار حساب کتابی فک کنم. اون فرچه لاک هست :))
    بلدی اصن؟؟!!!!!:)))
    توصیه میکنم,از لاک طراحی ناخن استفاده کنی که چرتکه اش,کوچیکه.
    اه اه امروز چرا انقد هی گیر میدم به این و اون ببخشید بوخودا
    آقای دادا احمد اگه فکر میکنید مخاطبای حاجی به خاطر عنوانی که گذاشته میان نه این طور نیست
    به شخصه از هر چی رو حانیه ببخشیدا بدم میاد به جز تعداد معدودی
    حاجی رو من از وقتی شناختم براش کامنت گذاشتم اونم به خاطر شخصیتش هر چی ازش انتقاد میکردم ناراحت نشد و خوب جوابمو داد
    دیگه فکر نمیکنم توی دنیای مجازیم باید دنبال شغل افرادو پول و این چیزاشون باشیم بیاین حداقل توی این دنیا کاری به کسی نداشته باشیم بذاریم همه راحت باشن اون جوری که میخوان باشن مثل حاجی که دوست نداره اسمشو کسی بدونه چون اگه بدونه معذب میشه و دیگه نمی نویسه فکر میکنم خیلی از ما ها این طور باشیم
    حاجی خانوما بعد سالها تجربه یاد میگیرن چطور صاف و صوف لاک بزنن... اون وخت شما یهو میخوای واسه خانومت لاک بزنی؟ فک کنم تا مچ دستش لاکی بشه،جیغش بره هوا...ای بابا ای بابا چه کاریه خب!؟

    یکی بود یکی نبود

    طلبه ای بود که وبلاگشو آدمای دردِ دلی برداشته بودن و اعصابی که قبلا داشت رو خورد کرده بودن.

    خورده های اعصابشو جمع کرد و با یه ذره احترام، به هم چسبوندشون و به نظرش رسید که همه چیشو دیگه همه باید بدونن.

    غیر از اسم نفس و اسم خودشو . که اگه بدونن دیگه اعصابش چسبوندی نمیشه. دورریختنی می شه.

    راحته با همه. میگه از آرزوهاش. میگه از ناهار ظهر و غذای همسایه هاش.

    مردمم -چون که آخونده- به نظرشون رسیده باید جالب باشه.

    مثل دخترا که اگه توی فضای مجازی آبم بخورن 100 تا لایک می خوره. چون دخترن.

    حاجی هم آخونده. پس جالبه.

    جونم براتون بگه منم که خودم آخوندم جذب این آخونده شدم. با اینکه این اتفاق تقریبا محاله...

    علی ایّ حال، فکر کردم شاید راحتی، با همه ی همه ی آدما خوب نباشه حضرت ...

    خصوصا که آدمای اینجا ، شما رو بالتشخص نمی شناسن، بالعنوان می شناسن

    شاید اگر عنوان وبلاگتون اسم خودتون بود به اضافه ی یه حاجاقا، بی ایرادتر بود

    اگر اینقدر راحتید، خب، یاعلی اسمتون رو بگید و از پوشیدگی این اسم برای زدن حرفهای گاهاً نامربوط به همه، استفاده نکنید.

    من حاجاقا سید احمد برقعی هستم ، ساکن قم، مایلم بالتشخص شما رو بشناسم.

    مهندس بهشت اره واقعا به نظر منم باید همینجوری باشه 
    عجب سوژه ای شدا

    الیکا خانم من خودم لاک زیاد میزنم ببیای وبم می بینی ولی بیرون از خونه وقتی لاک دارم دست کش می پوشم
    ببخشید نطر میدم ولی چرا فکر میکنید خانومایی که مذهبی هستن باید هیچ کاری نکنن؟؟؟؟؟؟مثل لاک زدن؟؟؟؟؟؟؟اصلا این طرز تفکر درست نیست
    ما خودمون خانواده مذهبی هستیم یه بار یکی از دوستام اومده بود مهمونی خونه ما دید همه لباسای باز همه خوشگل و ناز و ....همه چی تموم مهمونی تموم شد دید همه با چادر درمیان بیرون باورش نمیشد اینا همون آدمای چند دقیقه قبلا من معتقدم هر چیزی جای خود
    خانومای ما اگه تو خونه شوهرشون بهشون توجه کنه دیگه نیازی ندارن برن بیرون خودشونو عرضه کنن
    به نظرم از واجباته که زن تو خونه هر جور جلافتی رو انجام بده و این کارم حلال حلال
    حاجی لاکم خواستی خودم قرض میدم بهتون هر رنگی که بخوای دی
    عجب کی همچین حرفی زده دی
  • دوره خـــآنوم
  • خیلیم عالی :))

    هرچی فک میکنم نمیتونم درک کنم چای لوله کشی چیه ؟:|

    الیکا جان حاج آقا که گفتن موارد خاکبر سری از نوع حلالش!

    خب اینم از همون نوع و حلاله دیگه

    اگه برن بیرون واسه دیدن بقیه که حلال نمیشه

    عین حرامه

    :)


    مشکلی نیست که!

    همسرشونم دستکش دستشون میکنن!

    حاجی!
    لاک زدن تو خونه که چیزی نی
    اگه مردی لاک قرمز جیغ بزن دست خانومت
    بعد دست در دست هم برید صفائیه قدم بزنید
    شومام باس با عبا عمامه تون باشیدا! :دی
    وا مگه حاج اقاها دل ندارن؟؟
    ادمن بابا بیچاره ها..
    والا..
    ما میزنیم خیلیم گاهی لذت داره حتی..

    من برم بقیه درسمو بخونم حاجی دیگه خیال پست گذاشتن نداره
    وااای چقدر مورد دوم رمانتیکه!
    چه حاجاغای رمانتیکی... :))
    دوست ندارم خب:(

    بعدشم من بخوام بزنم از این طرح دار گل منگلی ها

    به نظرم بد نیست البته تو خونه

    که اونم بلت نیستم:(
    حاجی میشه یه فتوا بدی که با لاک میشه وضو جبیره گرفت  و نماز خوند  من این همه عذاب وجدان نگیرم :))

    خانم کی؟
    میناا؟!!!!!
    دختر باس دستاشو اذان صبح لاک بزنه باز اذان ظهر پاک کنه(منظور=دستاش تویه روز ۳ بار لاک به خودش ببینه^____^)
    دومی:))))
    هاجی شوما هم؟!!!!
    نچ نچ نچ
    :)))))

    (گفته های خود مادرو میکس میکنیم^_____^)
    اره.مین منم خوشم نمیاد 
    فکر کنم ما خانوم نیستیم عزیزم:))))
    سلام خوبی مین جان
    اخه مزه میده :)))))اصلا وبلاگ حاجی میام که با المی مسابقه بزارم اول شم
    شانس شماست دیگه عزیزم قبلش که مشهد بودم بعدم درسها نمیزاشت بیام حالا امدم امشب هی اول شم.اما باشه پست جدید شما اول شو
    وووی
    حاج خانم حاجی و این جلافتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
    سایل بابا من خانمم نمیدونم لاک رو چطوری باید بزنم!!!!!

    برم فکر کنم ببینم دلیل لاک نزدنم

    چیه ؟

    راستش خوشم نمیاد:))))
    استغفرالله منا خانم!!!!!

    ازشما بعیده!!!رسیدن بخیر:)

    چطور دلتون میاد حق یه بچه مظلوم که در فراق استاد داره میسوزه

    رو بخوری؟؟؟

    حالا چی میشد میذاشتی من دلم خوش باشه که اولم؟؟؟؟

    آیکون مظلوم نمایی^_^


    نزنه!
    اصلا هر خانمی لاک نزن،خانم نیست! :))
    مین جونم من اول بودم گلم خخخ

    حالا اجازه میدین؟
    یه موقعی های بد نیستها.مخصوصا اگه تو خونه باشه.من که کلا لاک خوشم نمیاد 
    چای نخوردین هنوز؟
    حاجی زودتر میگفتید من اونجا بودم میرفتم میخوردم از بس شما تعریف کردید دلمون خواست
    اول
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی