حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الالمیه و المینیه

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ب.ظ
اگه المی و min یه برنامه تلویزیونی داشتن
کارشون از کلاه قرمزی و عاغای مجری هم بیشتر میگرف...

+ شاد میشم تو سر و کله زدناشونو میبینم!!!
:)))
  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

عجب عنوانی :)))))))))
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مو؟؟!!مو اصن حرف زدوم؟!!
اه این نشانه نمیشه گذاست باهاش کلا گند میخوره تو لهجه

همشو اون مینای پر حرف قرق کرده من که مظلوم اینجا نشستم مثه گربه ها دارم نیگاتون میکنم-_-

  • بنای با ثوات
  • چه جفتشون این پستو قرق کن..
    عزیزان کمی تواضع داشته باشید..^_^
    :))
    استاد انگار خوابی منم برم بخوابم.

    دوستان فردا به روایتی شهادت امام رضا(ع)

    هست .اگه رفتم حرم برا همگیتون دعا میکنم.

    درضمن المی جان آب مشهد تو هر منطقه تفاوت

    داره الان طرف ما عالیه.

    هر منطقه فرق میکنه و هرچندتا به یک

    سد وصله.

    شب خوش التماس دعا.
    خدایا یه صبر ایوب به من درمانده از این استاد

    عطا بفرما.همه بگین الهی آمین...

    یکی ازعلت های اصلیم برا ترکوندن وبم شخص شماست

    دلیل دیگه ام هم اینه که چطور ته خطی دوازده

    تا وب بترکونه من نترکونم!؟؟؟
    خب چیکار کنم ذوق کردم اسممو سردر حاجی بلاگ دیدم

    آدم آهنی که نیستم که خشک بازی در بیارم!!

    بعدشم از قربون صدقه های گاه و بیگاه مون هم گفتم

    دیگه.

    آیکون الی غرغرو
    لازم نکرده فک کنی هنگ میکنی پاشو برو هند سام بودنتو جمع کن:)))))
    مینا هنوزم یادم میوفته میترکم ع خنده

    فک کنننننن
    دقیقازدی وسط هدف استاد جان باور کن من هر چی اومدم پست جدیدی

    در کار نبود ظهرخسته شدم  از دنیای مجازی رفت
    دنیای واقعی

    جات خالی دنیای خوبی بود اینقدر باحال بود

    که تصمیم گرفتم وبمو بترکونم

    بیشتر اونور باشم:)))

    حالا دارم در موردش فکر

    میکنم:/
    مینا راستی چرا ذوق مرگ شدی؟!!!
     نچ نچ نچ به توام میگن دوست؟!!!
    خجالت نمیشی هاجی میگه ع گیسو گیس کشیه ما شاد میشه بعد تو ذوق میکنی؟!!! بزنم تو سرت؟!!
    منا با مینا بودی یا من؟!! مو خو که نوفهمم!!
    :دی
    آ ها از او لحاظ منا جان خب زودتر میگفتی خب....
    اه اه اینجا نیومدم ینی نیستم؟!!!
    ینی به خاطر همین نظر ۳ تا پسته امروزم هیچیه؟!!!
    ینی حضورم برابر با ترکوندن نظرات حاجی؟!
    ینی نظرات نترکه ینی منم نیستم؟!!

    :))
    اون هانست ع من بدتره با اون پری و هازی 
    خدایی سوتیاش اصن کرکر خنده س من تو عمرم همچین سوتیای اب شدنی ای ندادم:)))
    پس چرا نیستی از صب تا به حال؟؟

    حالا اومدم یه ذره المی (همون ننه خودمون)

    من غریبم بازی در بیارم ها!!!!

    استاد هم اینقدر بخیل نوبره والا!!!
    برو یره مو هنو مشدوم تو نمفهمی؟!!!
    فردا انشالله

    دعا گوی همه هم بودیم هم من هم مامان 
    خیلی کیف داد حیف که میخوایم برگردیم حیف
    تووبلاگ هانستم که پستیده شدین استاد

    فقط محض خنده بود که خخخخخخ!

    به نظرم شما فقط تو کارای کمدی ایفای نقش

    میکنین^_^
    ای بو مویه؟!!!:))

    عاقا اب قند بیارین مینا بخوره ذوق مرگه:))
    ماکه چند وقته پستیده میشیم ذوق مرگ نمیشیم فقط ذوق میکنیم^_____^
    پولمو بدین برم من :|
    المی بخاطر دوم شدنم میگم ای بابا ای بابا
    وا منا جون مگه حاجی چی گفتن که شما ای بابا میگی عزیزم؟

    جالبه که اخیرا اسم الی رو سر در یکی از پست های

    وبلاگ یکی از دوستامون دیدم !!!!

    استادم با همین کاراش معروف شده:)
    هییییییییییییییییییی

    یک پست که اسم من واستاد توشه

    ایییییییییییییییی

    ذوق مرگیده شدم

    حیف استاد الان اینجا حضور ندارن

    احتمالا در راه برگشت از مشهدن.

    نخیرم کی گفته ما میزنیم تو سر هم

    من واستاد شبی دویست بار قربون

    صدقه هم نریم خوابمون نمیبره.بعععععععله:)
    حاجی ای بابا ای بابا 
    هااااااااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی