حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البلاکیه

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ
حیف که بلاگ بلاک نداره...

+ صرفا جهت تهدید المی
  • ۹۳/۰۶/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

فرزانه جون بوسووووووووووووووووز زیاااااااد بعلههههه^______^

اوممم فیروزه ای  والا من در جریان نبودم دیدم اینا دارن هعی منو پاس میدنو شوت میکنن گفتم منم یه چی گفته باشم ^_^

ولی خو فک کنم سر اون بچه س که گفتی دارن پاس میدن:))

که اونم بزرگی به عقله نع به سن بعلهههههههههه^____^
عهه المی اول شده! :\
کی جوابگوی عقده های منه؟ :|
+حاجی و ایضا دوستان,امروز امامزاده صالح بودیم جاتون خالی دو رکعت نماز به نیابت شما خوندیم (تف تو ریا =))) )و یه زیارت حسابی کردیم با دعای توسل از طرف همه! ایشالا آرزوهای همه برآورده به خیر بشه!
++(شبیه حاجاغاها حرف زدم :))) )
مگه فحش دادم که هی به هم پاسش مییدید؟
نخیر. همون المی و حاجی
اون موقع روز کدوم دو تا بچه با هم کل کل میکردن. هوم؟ اصلا مردم نگین بود؟ خانم مهندس چیزی گفت؟ هوم ملت؟

فقط المی و حاجی

خخخخخخ

آقا بذارید شهادتین رو بگم لطفا. یکی آّب بیاره
""المی و نگین؟!
المی و خانم مهندس؟!
المی و حاجی؟!""

ای بابا تو همشون که من هستم
ولی خب متاسفانه باید بگم همشون غلطه 

باید گفت

حاجی و نگین
خانم مهندس و حاجی
حاجی و هاجی(حاجیو خواستین بیشترم بگین مشکلی نیس:دی)
هانستتتتتت

شما که خودت میدونی من میخوام همون موجوده لذیذ رو سرخ کنم بخورمش اخر که گفتم نظرم عوض شد:))

اوخی هاجی اینم پرید
 نفر بعدی لدفا

ببینم چقد از ترسای من خبر دارین:))
از حضرت مژگان درخواست داریم کلاس های ایشون رو به سه برابر مقدار موجود افزایش بدن
تا خلقی به آرامش برسن...

+ از طرف جمعی از سرویس شدگان حضرتش...""

سانس بعد کلاسم برای پسراس
میخوای 2 تا سانسو مامان با اونا بفرستتم؟!؟!!

یه چی بگین با عقل جور در بیاد هاجی:))))
ممنون از لطفتون مهندس جان
حاجی آخه حلزون هدیه میدی؟؟؟هوم؟؟؟باز ماری، سوسماری چیزی
ویولت جان:
خلاصه اخبارو به سمعو نظرتون میرسانم:
حاجی یه حلزونی داره.قراره هدیه بده به من.
من فقط همین قدرو در جریان بودم:)))
[آیکونه از آب گل آلودماهی گرفتن]
مثلا بلاک داشت میخواستی ازش استفاده کنی والا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ حاجی تهدیدم بلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره اینجا؟؟؟
کی اینهمه حرف زدید!!!حالا ویول با درد دندونش حوصله میکنه خط به خط بخونه آخه؟ۀ؟؟؟
خدا خیر بده اونی که خلاصه اخبارو بگه ^_^
حاجی خانومتون کوشه؟؟
المی و نگین؟!



حضرت استاد خیلی نامردی!
علان من کجا بودم؟
من داشتم ب کوزت بازیم میرسیدم الویه میدرستیدم!
من عصن با الی حرف زدم؟؟؟
نچ نچ نچ نچ!!
کل انداختم؟؟؟
بد اونووخ بچه؟؟؟
بعد فیلوزه ای این حرفو بزنه؟
من؟
داریم؟
نچ نچ نچ نچ!!
الان اسم های بای اگه کسی بیاره خونش پای خودشه!!!!


الی جون منو ببخش دیگه نتونستم این قضیه رو مخفی کنم

برای اطلاع از موضوع های بای المی به پست تصور کن  وقسمت نظرات

وبلاگ حقیر بنده مراجعه کنید.آیکون عذاب وجدان بعد از لو دادن:(
:(
"منظورشون خانم مهندس و المیه"
حــــــــــیف حاجی!حیف که الان که میخوام حلزونت رو ازت کِش برم:دی
وگرنه. اینو بی جواب نمیذاشتم.

پاسخ:
خب پس تا حلزونو تو دستات لمس نکردی مهندس خوبی باش
و روحانیت رو اذیت نکن!!!
:))))

خب دیگه به تمام کامنتا جواب دادیم
چند بارم رفرش کردیم
دیگه نبود
خداحافظی...
 
دوباره سلام المی الان به طور کاملا ناخواسته

نقطه ضعفشو داده دست من

الان اسم یه خوراکی رو بیارین

تا شعاع 200کیلومتری وبتون پیداش نمیشه

خواستین بگین بهتون بگم...
پاسخ:
حتما!!!
استقبال میکنیم بسی
الهــــــــــــــــــــــــــــــی امـــــــــــــیـــــــــــــــــن

+کامنت متصدی پر از غمه... :((
پاسخ:
خودشم پر غمه...
فعلـا که طـرف خـودمـون نیستـم...
اومـدم اونـور...
پاسخ:
حالا که اینوری
گاهی اس بده استاد
خوشحال میشیم...
خدایا خودمو  به خودت سپردم
خدایا توبه^__^

المی و حاجی :D

الان شهید میشم یعنی؟
پاسخ:
دیگه واجب شد دعا واسه شهادتتون!!!
حاجی...
حس میکنـم داغـون شـدم
دارم داغـون تـرم میشـم
هـر روز بـدتـر از دیـروز...

پاسخ:
چرا عزیز دل برادر؟!
اون دنیا هم حس غربت داره؟
نه نه
اصلا منظورم خانوم مهندس نیس
چرا در زمان حیاتم حرفامو تحریف میکنید؟
خخخخخ
پاسخ:
المی و نگین؟!
:)))

پ بزاریم واسه بعد شهادتتون؟!
؛)
ما که رفتیم کلااااااااس

بچه هم خودونین:|منو هیچکی نتونسته اذیت کنه همش من اذیت میکردم (ایکون الی شیظانی)

فعلا(ایکون ریز خندیدن)
 
پاسخ:
از حضرت مژگان درخواست داریم کلاس های ایشون رو به سه برابر مقدار موجود افزایش بدن
تا خلقی به آرامش برسن...

+ از طرف جمعی از سرویس شدگان حضرتش...
خخخخخخخخخخ
دوتا بچه دارن با هم کل کل میکنن

^__^
ایول

(آیکون خود بزرگ پنداری کاذب)
پاسخ:
منظورشون خانم مهندس و المیه ها!!!
من تست شدم هاجی
اونم چجورش 
یه استخر داریم تو باغ

ابش یخه یخههه نفسه ادمو میبره

تا 2 سال پیش 24 ساعته توش میپریدم:)))

حالام برین تست کنین به نومزدتونم بگین فیلم بگیره بزاره اینستا یکم بخندیم به قیافتون:))))
پاسخ:
پریدن قبول نیس
باس هلتون داد!
والا...
والا خانم مهندس میبین چه حســـــود تشریف دارن؟!!:| :دی

اره دیگه فیروزه ای جون اگه بعضیــــــــــــــــا بزارن داریم فیضشو میبریم دیگه:))

هعی میرن مجوزم برام میگیرن:|
:))
پاسخ:
در مرحله ابلاغه حکمتون!
:))
المی قدر این روزاتو بدون

پاسخ:
بچه تر از این حرفاس!!!
خخخ

+ خدایی عذاب وجدان گرفتم امروز انقد اذیتش کردم بچه رو...

++ اطلاعیه جدید:
عذاب وجدانم رفع شد
ادامه میدیم...
:)))
"متاسفانه وقت تمومه خانم مهندسه
برگه ها بالا...
:)))"
حاجی استرس وارد نکن،جیــــــــــــــــــــــغ میکشمااا.میان وبتو بجرم ایجاد آلودگی صوتی میبند!از من گفتن بود.

+"باز شروع شد...
:)))"
حســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود:q :q

پاسخ:
انقد بدم میاد این دخترا تا بهم نیرسن انقد همو تحویل میگیرن
اصن چندشم میشه
اه اه اه...
+ آیکون عوق عوق عوق
:)))))
اوا مامان تو چجوری اومدی؟؟!!
2 مین رفتم یه جایی هااا

بیا همه مامان دارن مام مادر داریم:|

خخخخخخ
سطل اب یخ دوز میدارم:)) فک کن قیافه هاجیوو:))))))




پاسخ:
حضرت مژگان اول رو دختر گرام تست کنین
دوستان اصرار دارن قیافه شونو ببینن!
والا...

+ هر چه را برای خود نمیپسندید
برای حاجی هم نپسندید!
حاجی ره
:)))
من مژگان حاجی رو به چلنج سطل آب یخ دعوت میکنم :))))
(ایکون خالی کردن اب یخ رو سر)


دیدم همه دارن افراد مشهور رو دعوت میکنن هیچکی اسم شما رو تا بحال نگفته
پاسخ:
اتفاقا خودمم بهش فک کردم
بعنوان اولین حاجاغا!!!
ولی فک کنم خلع لباسم کنن
:/
اره حاجی بزن بلاکش کن بشینه سر درسش (ایکونه مامان جارو بدست در حال تهدید الی)
پاسخ:
دیگه مجوزو هم گرفتیم!
:)))
وای خانم مهندس جونم مرسیییی:*

مگه اینکه تو قدر منو بدونیو درکم کنی 

نع بابا تو خواب ببینن منو اذیت کنن^__^
پاسخ:
باز شروع شد...
:)))
وای حاجی,داره جواب میده؟؟عایا؟؟؟
عههههه.من دیر رسیدم.
هول شدم الان:|
کامنت ها رو بخونم.یا کامنت بزارم؟!!!!!!
پاسخ:
متاسفانه وقت تمومه خانم مهندسه
برگه ها بالا...
:)))
مشکل ذات پر شر و شور شماس
که خب اونم اپشنیه واسه خودش و دوس داشتنی...""

خخخخخ ینی بلاک نمیکنین دیگه^__^

پاسخ:
من اینو نگفتم!!!
:))))
آخییییی,,,,اول شدی المی جان؟!:)
تبریک میگم.;-)

حاااجی,چیکارش داری بچه مونو؟!!!!چقدر اذیتش میکنی@_@
دهههع
پاسخ:
ایشون مهندس نیستن که ازشون جانبداری میکنینا...
؛)
شیطونه میگه برم کامنت اولو عدم نمایش بزنما
؛)""

شیطونه به منم یه چیزایی الان داره میگه :|
پاسخ:
هر کی به حرف شیطون گوش بده خر عسد!!!
از ما گفتن بود!
:)))
کامنتو!!! اومم من بلاگ نیومدم تا بحال نمیدونم

ولی خو پاکش میشه کرد ولی بلاک فک نکنم!!!^_^
پاسخ:
هر کی راه بلاک ایشان را به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.
حاجی ره
:)))

کامنت رو چی المی جان؟!

:)))

پاسخ:
جناب پاسخگو!!!
با شمان.
خو من بلاگ ندارم که بلاکم کنه خخخخخخخ مشکل اینجاس سائل:دی
پاسخ:
مشکل ذات پر شر و شور شماس
که خب اونم اپشنیه واسه خودش و دوس داشتنی...
اوووووفففففففف فاطمه جون خوب نیگا کن چشاد دراد(بازم ایکون ریز ریز خندیدن)
پاسخ:
شیطونه میگه برم کامنت اولو عدم نمایش بزنما
؛)

فکر کنم داره ها!!

دوستان عزیز که یه بار استفاده کرده بودن!!

پاسخ:
پس ما بلد نیستیم...
اخخخخخخخخخخ جونمییییییییی جووووووننننن بالاخره اول شدمییی

واقعن هاجی واقعن(کله تکون دادن)
 همون اول خودم میزدم بلاک میکردمتون ( ایکون ریز ریز خندیدن)
پاسخ:
خنده های شیطانی بیشتر بهتون میاد!!!
:)))))
از معدهَ ت درآد المیرا...حواسم پیِ نوشتن کامنت بود...

:))))
پاسخ:
مسیرشم مشخص میکردین!!!
:)))))))
اوللللللللل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی