حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

گزارش تصویری / عزاداری و پیاده‌روی مراجع عظام تقلید قم در سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام)


(لینک)

عکسهایی از عزاداری روحانیون قم

  • ۹۳/۰۵/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

فکر میکنی منا جون .

درسته که خیلی کیف میده هر موقع که دلت میگیره بتونی بری حرم.

ولی باور میکنی تو تابستون ما بیچاره میشیم از یه

طرف طرح ترافیک

از یه طرف شلوغی خیابونا وازهمه مهم تر

اینکه نمیتونیم بریم حرم ویه دل سیر زیارت

کنیم!!
بس که شلوغه!

نایب الزیاره شما هم هستیم
خوشبحال مردم شهرهای زیارتی.
ویول جون ادم عجق وجق خودشو درست کنه مثلن سبزو سیاهو زردو قهوه ایو اینا بزنه با هم به نظرت خوشگل میشه؟؟!!!
من دیدم گرخیدم بوخودا همین چند روز پیش یکی از بغلم تو خیابون رد شد لطف کرده بود رو ارایش یکم  صورت کشیده بود اصن دیدمش ع محدثه مثه گربه ای بالا میرفتم
یه جوری درس کن طرف بگرخه نگفتم که خوشگل کن که::دی^__^

++ ماشالله...! کاش اینجاها هم اینطور حسابی عزاداری میبود! 
اللهم عجل لولیک الفرج
بچه ها ایشالا دزدا سرشون به سنگ بخوره هدایت شن! خدا بزرگه نگران نباشین.
+ای حاجی کی میشه شمام اینجوری بچه به بغل برین عزاداری... ای بابا برو زن بگیر دیگه حاجی! من تا اسم زن گرفتن یکی میاد تو فامیل یاد شما میفتم... :))) 
دیوانه شدیم رسما...والا
  • مهندس بهشت
  • میگم چرا حاجی عرب از صبح نیست
    ^_^
    emshab mojahaz mikhabam!!

    elami jan arayesh ke ensan ra khoshgeltar mikonaad khooo, khosheshoon omad az dokhtar saheb khoone to javab goo hasti aya????
    are negin jan vaze mellat daghane
    5تا جوون سه نقطه افتادن تو محله به دزدی، اصن میترسم به خواب فکر کنم امشب!!!



    ویول جان دزد زیاد شده اینجا کمتر از ی هفته چنتا از همسایه هامونو خونشونو دزد زده خودشونم خونشون بودن تازه:(
    ولی اینجا واسه همه عزاداری ها دسته راه میندازن

    چون مسجد نزدیکم هس همیشه همه چیو تو اتاقم خاموش میکنمو به صداشون گوش میدم
  • ف.ن ...لبخند...
  • اما متأسفانه اینجا اینطور نیست...و من خیلی ناراحت میشم از این وضع...
    حتی یه بار شبایِ قدر حاج آقایِ اونجا گفت دسته بیارین بیرون...ولی بازم گوش ندادن...
    شیطونِ میگه برم خفه شون کنم...
    نمی دونم چرا من نمی تونم لینک های شمارو ببینم نکنه بلاکم کردید حاجی آقا
    فردا خدا بخواد عازم مشهدالرضام اگه من جز دعا شوندگان بودم که هیچ دعاگو هستم وگرنه بازم هیچ دعاتون می کنم ما که بخیل نیستیم والا
    ایشالا این سری بزودی زود خیلی خیلی زود حضرات (حاجی با فاطی) مشرف بشن برا عقد و ماه عسل 

    اسامی صرفن جهت ایجاد قافیه است ر.ک.ب  میخواستم این فایل رو به حضرات ح و ف تقدیم کنم
    برگرفته شده از hajiii.blog.ir
    خیلی وحشتناکهه هااا 

    ویول چیز کن شب که خواستی بخوابی برو خودتو شبیه عجوزه ها کن با کلاه گیسو ارایشو اینا تا دیدنت بگرخن والا 5 تاا با جیغو چماخو اینا نمیتونی از پسشون بیای:|

    :D


    ف.ن


    آره واقعا خیلی خوبه عزاداری تواین روزا
    دزد اومدن خونه ما وقتی بود که یا من به دنیا نیومده بودم یا کوچیک بودم...
    اما یه روز که تو حیاط بودمُ میخواستم برم تو خونه...به محض اینکه میخواستم دمپاییمُ دربیارم یه پسری که از قضا دزد بود...میشناختمش..یهو از حیاط کناریِ خونمون اومد بیرون...بدو بدو...به من که رسید...ایستاد...دستشو مثل اون بچه هه تو بیمارستانا که میگه هیس...گذاشت رو بینیشو گفت هیس...منم مات نگاش میکردم فقط...وقتی از در حیاط فرار کرد...اونوقت تازه فهمیدم چی شده...
    بعدها فهمیدیم پلیس دنبالش بودهُ اومده تو حیاط ما پناه گرفته...
    نچ نچ نچ...
    اووووووفففف خیلیییی میفهمی خیلیییی 

    تو همه چی اول شدن شیرینه(البته نع همه چیه همه چی مثلن من اصن دوس ندارم تو کنکور اول شم ادم مشهور میشه چشش میزنن میفهمی که):دی
    اوهم
    امروز بابا هی قسم آیه و پیغمبر میخورد که باباجان دسته اس!!
    من میگفتم باباجان حالت خوب نیس بریم دکتر فشارتو بگیری؟؟!!!
    تا اینکه کاشف به عمل اومد واقع دسته آوردن!!بابا میخواست بزور ببرتم فشارمو بگیره هااا^_^

    المی جان فک کن 5تااااا، یعنی از وقتی هوا تاریک شده نوبتی میرم جلو پنجره ها!!آخه موندم حیاط 1متر نهایتش 2متر بسه، اصن حیاط میخوایم چیکار؟؟!! حساب کردم زیر درخت ها بشینن با اصلا برن بالا درخت گردوها نمیشه دیدشون که!! به بابا میگم یه داسی تبری کلنگی چیزی بیار زیر بالشم بزارم امشب آما جدی نمیگیره! میگه جیغ بزنی کافیه >_<
    الهی...
    اول شدن اینقد هیجانیِ ؟...
    نوموخواااام(ایکون الی که مثلن گهل کرده)

    نه بابا ف.ن راحت باش
    میرم تو یه وبه دیگه پیدا میکنم انجا کمین میکنم:دی

    وبول مگه محلتون چقدره؟؟!!5 تاااا ؟؟! ماشالله نکنه خیابونه؟؟!!!
    ما که (حالا چشم نکنم محله رو) دره خونه رو 4 بار خودم حواسم نبوده باز گذاشتم 2 3 بارم پدر و مادر عزیزم که بازم سر بنده خالی شد
    5 6 بارم کلیدو رو در جا گذاشتیم که بازم رو سر مبارکه بنده خالی شد
    ولی یه سنتم وسایلمون جابجا نشده بود:دی
    خوشا بحالت ویولت...
    من خیلی دوست داشتم واسه شهادت امام علی لااقل دسته بیارن بیرون...
    اما فقط محرم میارن بیرون...متأسفانه...
    امروز مسجدمون دسته آوردن.
    فک کنید اولین سال بودا که تو غیر ماه های خاص دسته می آوردن!!

    +ملت غیور بلاگی دعا بفرمایید.
    5تا جوون سه نقطه افتادن تو محله به دزدی، اصن میترسم به خواب فکر کنم امشب!!!

    چرا الی جان؟...
    چون اول نشدی؟...
    خب بیا جایِ من...
    فرقی نداره...
    (ایکون الی که داره فک میکنه کلشو به کدوم دیوار بکوبه!!:|)
    چقد خوب...
    دوس داشتم همیشه برای هر عزایی عزاداری میکردن مردم...
    اما اینجا اینطور نیست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی