حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الداعشیه

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ
محاسنم بلند شده
اونوخ همکارا میگن:
حاجی شبیه داعش شدی!!!

+ تقصیر منه که از وقتی از مشهد اومدم
فقط مهلبونی از خودم نشون دادم!
والا...
  • ۹۳/۰۵/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

متاسفانه خودمم آدم مهلبونیم ذاتا""

O_O @_@
جانشین حضرت المی هستین دیگه...""

اوف شدم حضرت
من دیگه هیچ کیووو نمیشناسم

مینا؟؟!!!من بهت نگفتم جا بگیر تا بیام؟؟!!!
خودت که میدونی ییلاقاتو اینا:|:|
تا برسم نمیرسم...:|:|:|
  • مهندس بهشت
  • پس اگه حاجی و ریشش مهندس و شلوار لی
    هعی
    ما یه شب نبودیم ها!!!!!!!! ببین چقدر پست گذاشتن ملت... :(((
  • مهندس بهشت
  • حاجی اصلا من الان حالم بد شد برو این ریشا رو بزن از ته خوجل بشی نمیخواد شبیه این داعشیا بشی اه اسمشم بده آخه
    پاسخ:
    حاجیه و ریشش!
  • مهندس بهشت
  • بلا به دور باشه
    حتی به نظرم شوخیشم خیلی بده خیلی وحشتناکه
    پاسخ:
    ماشالا دل و جریت!!!
    حاجی اینقدر بلند شده مگه؟! :))) 
    پاسخ:
    آری
    از موهامون بلندتره!!!
    خخخخ
  • مهندس بهشت
  • عاغا من دیه این ورا پیدام نمیشه حاجی داعشیه ووووووووووووووی
    پاسخ:
    یه داعشی مهلبون البته!
    :))))
    نچ نچ نچ
    حاجی این همکارا نمیتونن زیبایی شما رو ببینن
    شما توجه نکنید بذارین هی بلند شن:)
    پاسخ:
    اصن هر کی نمیتونه این زیبایی مارو ببینه
    بره به جهنم!!!!!!!!!
    :))))
    خب خودتون باشین نمیخواد الکی

    نقش آدمای مهلبون رو بازی کنید

    اینطوری همکارا سو استفاده

    از مهلبونیتونم نمیکنن
    پاسخ:
    متاسفانه خودمم آدم مهلبونیم ذاتا
    والا...
    پاسخ:
    عآره والا...
    تاحالا دقت کردی الی استرسی که

    برای اول شدن به آدم وارد میشه

    هیچ جای دیگه وارد نمیشه
    پاسخ:
    احتمالا آدرنالین خونو میبره بالا
    :)))
  • بنای با ثوات
  • خب کوتاه کن حاجی جان..:))))
    پاسخ:
    بلند دوس دارم...
    اول
    پاسخ:
    جانشین حضرت المی هستین دیگه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی