حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الاسترسیه

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ
مهندس میگه:
حاجی چرا امروز همش داری لبتو میجوی؟!
میگم: استرس دارم!
میگه: استرس چی آخه؟!
میگم: کار و اینا...
  • ۹۳/۰۵/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

الان اون"..."یعنی چی؟
بگین که دقیق دعا کنیم:))
برو یـــَـره من ساعت 5 6 اینجا بودم :|

تو جا بگیر اصن به اسم من بزن!!:دی ^__^
استاد بزرگوار المی جان میشه


الان دقیقا برامون توضیح بدی

ما چطور ساعت ١۵برای یه

استادخواب مونده تا ساعت

٢٢جا نگه داریم؟

اونم تقریبا با٢٧٠باز دیدکننده؟!!!!!!!!

یه چی نگو که دیگه به استادیت شک کنن!!!!
مینا و منا:|:|:|
عوض دلسوزی جا بگیرین تا برسم :|

(ایکون الی که از همه طلبکاره):دی


پست: وا مگه تا الان کار نمیکردین که استرس گرفتین؟؟!!!!!
منم ی چند وقتی هست دچار این وضعیت شدم!!!
باور کرد یعنی؟
من همینجا قول شرف میدم و شاهرگمو گرو میذارم اگر باور کرده باشه از ما نیست فقط خودشو چسبونده به مهندسا والا
حاجی کار که هیچ و رو اینا شک دارم که .......
حاجی نکنه داری مزدوج میشی استرس گرفتی
اگه اینه بگو راهنماییت کنیم نیست ما خیلی تجربه داریم :D

  • مهندس بهشت
  • حاجی عرب چه کاریه خو لب بیچاره چه گناهی کرده والا
  • دوره خـــآنوم
  • استرس چی؟
    کار؟
  • بنای با ثوات
  • نه بابا..تا این حد....
    شما که این ماه خیلی وقت تلف نکردین..
    من یتوکل علی الله فهو حسبه ...
    استرس برا چی؟
    +در ضمن ما دعاگوتون هستیم, و دعای دیگران در حق آدما همیشه مستجابه,دیگه شما خودتون حاجاغایید نیاز به بیان نیست.:)
    من یکی رو میشناختم

    از شدت استرس

    موهاشو میکند

    کلی روش کار کردن

    که الان به

    کندن

    مژه ها و ابروهاش

    رضایت داد

    باز اونم که

    از سرش انداختن

    الان

    ناخن هاشو میخوره

    چندش.!!!!

    دیگه واگذارش

    کردن به خدا.

    مورد صاحب

    وب زیاد وخیم
    نیست
    تو این دنیای شلوغ و

    درهم برهم

    هرکسی برای خودش

    یه جور گرفتاری و

    مشکل داره.

    ولی همه سعی میکنن

    بریزن تو خودشون و

    ظاهرشون رو حفظ میکنن.

    مخاطبان عزیز زیاد

    نگران نشین این حالت

    برای هر کسی ممکنه

    به وجود بیاد

    حتی آخوندهای روحانی.
    بابام به جوییدن لب و لوچه آی آلرژی داری!
    ایکاش یکی شبیهش جلوتون بود اون لحظه یعنی همچین میزنه پشتتون که 7متر بپرید هوا^_^

    استرس چی دارید واقعا؟؟هوم؟؟
    نگید کارهاا
    ما رو سیا نکنید که عمریه زغالفروشیم^_^
    دلم برای الی میسوزه طفلی

     دیشب چشماش میسوخت

    بس که منتظر پست جدید موند

    حالا من اتفاقی اول شدم.
    جای المی خالی که اول بشه
    حاجی اینا چی بود هان؟کار که درست میشه اینا هم به امید خدا درست میشه 
    استرس خوب نیستا
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی