حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المولکیه

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

بچه مارمولکا از تخم بیرون اومدن مدتیه!

تو کوچه و خیابون مرتب زیارتشون میکنیم!


+ البته این مامانشونه 

(شایدم باباشون! تشخیص با پزشکی قانونیه!)

کلیک!

  • ۹۳/۰۴/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

وای وای مارمولک توو دست؟؟
آیکون تشویش:دی
  • خانم هموستات
  • چه مارمولک تر و تمیزی.شبیه حیوونای خونگیه:))
    خوبه امروز شما مهمون دارین المی  باید کمک مامانت بکنی وگرنه باید به زور از نت جدا میکردنت"

    اهم اهم خودت که میدونی چرا نمیرم پس چرا میزنی تو ذوق ادم| ایششش
    حاجی تولد آبجیتون نزدیک نیست که به یاد قدیما
    بچه مارمولک تازه از تخم دراومده بهشون هدیه بدین؟
    خوبه امروز شما مهمون دارین المی  باید کمک مامانت بکنی وگرنه باید به زور از نت جدا میکردنت
    جوجههه دلمون تنگ شده بود برات(من و مامان بقیه رو نمیدونم:|):)

    من زمانی از مارمولک متنفر شدم که با چوب میخواستم بزنم تو ملاجش تند حرکت کرد خورد پشتش بعدشم دمش کنده شدو هعی حرکت میکردو قر میداد
    بچه بودم 6 سالم بیشتر نبود ترسیدم شوتش کردم تو دیوارو در رفتم:|
  • چیک اینجینیر
  • حاجی اگه جواب سوالم مثبت هست بی زحمت تو این  مکان نصب کنید که دست زیاد نشه
    با تشکر ^_^
    پاسخ:
    نخیر منفیه!
    یعنی به نفعمونه که منفی باشه!
    والا...
    :)))

    عاقا ناخن حاجی هیچ خو مارمولکه دیگه ما چی بگیم اخه؟؟؟!!!
    خو یه سوژه ای چیزی باید گیر بیاریم :|

    شما به جز ناخن چیز دیگه ای میبینی که سوژش کنیم؟؟؟خو حوصله ادم سر میره بدون سوژه:|:|
    خخخخخخ یعنی از مار مالاد هم بدت میاد المی"


    از مار کوپولو هم بدم میاد  فک کن درجه تنفروو :))))
    عاغا تخصیر من بود!
    نگفتم ک بده
    کلا ی سوال برا من پیش اومد اونم چون یکم رو ناخون حساس بودم :))))
    حالا من ی خبطی کردم شما چرا ادامه دادین؟؟ :)))
    بعدشم چون انگشتشونو فشار دادن اینطوری دیده میشه
    ی سوال بودا :)))))))))))))))))))))))
  • دوره خـــآنــوم
  • یادمه بچه بودم عاشق مارمولک :| بودم
    یه شیشه مارمولک داشتم

    اونقدم حرفه ای عمل میکردم که دمشون کنده نمیشد :|
    الان بش فک میکنم حالم ناخوش میشه :||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    خخخخخخ یعنی از مار مالاد هم بدت میاد المی
    مسئلـه ای که تـو ایـن پست بـرای مخـاطبـا قـابـل بحث بـود
    نـاخـون حـاجـی
    میـزان کـوتـاهـی
    دلیـل یـا دلـایل مسبب
    و عـوارض جـانبی آن
    مـارمـولک فقط بهـانـه است :)
    بلـه!
    مسئلـه ایـن است...
    ای بابا چه گیری دادین به ناخن ها؟ بعضی ها اصلاً ناخنشون این مدلی هست هزار هم کم کوتاه کنند مدل ناخنشون که گرد هست باعث می شه این مدلی باشه سر انگشتشون. 
  • ته خطی ......
  • حاجی اگه مامان یا باباشونه پ چرا کوچولوه {پیش ما مارمولکاش یزرگتره }یا شاید هم دست شما بزرگه..:D

  • بنای با ثوات
  • الان من دلم به حال مارمولک بینوا سوخت..

    یه بار اومد معروف بشه...

    بازم دیده نشد...

    همه به جاش ناخنای حاجی رو می بینن..:))))

    ردّ چسب به کنار
    لای دندونات غذا گیر کنه چی کار می کنی بی ناخون ؟ :)))))"

    اونم به کنار
    کلتون وقتی میخاره باچی میخارونین؟؟؟!!
    بی ناخون که بجا خاروندن ناز میشه بدترم خارش میگیره:|

    سر انگشتاتون درد نمیگیره؟!؟!! بابای منم همینجوری ناخن میگیرن,ما از بچگی التماس میکردیم مادرم ناخن مارو بگیرن جای پدر!

    راستی حاجی اینقدر که مطالبتون ساده و دلنشینه من چند روزه هوس کردم وبلاگ درست کنم!

    خیلی خوبه قلمتون

    مطالبتون مستدام

    حاجی شما علاقه وافری به مارمولک دارید ها. من چند سال پیش یه مارمولک دیدم مثل فشنگ فرار کرد اما من موندم چجور تو دست شما اروم گرفته 
  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • انسان ساخته دست شرایط نیست ، بلکه خالق آنهاست. آنتونی رابینز
    هر چه ما را محدود میکند ما اسمش را میگذاریم بخت ، تقدیر و اقبال.


    .

    بچه مارمولکا از تخم بیرون اومدن مدتیه!





    من تا حالا تخم مارمولک ازنزدیک ندیدم خودشم خیلی گذری دیدم
    خیلی تند تند بدو بدو میکنن
    قایم میشن!
    مث بز نیستن ک زل بزنن تو چش ادم !
    مثلا سوسکها هم مث بز گاهی زل میزنن ب ادم اونایی ک رنگشون ماته و خپلن :|
  • *پرینـــــاز*
  • آخـــــــی... نازی... چقده شیرینه! :)


    "ردّ چسب به کنار
    لای دندونات غذا گیر کنه چی کار می کنی بی ناخون ؟ :)))))"




    حالابرا  اون نخ دندون، مسواک و خلال دندون هس
    خصوصا نخ دندون ک عالیه
    اما من نمیتونم ناخونانو از ته بگیرم بلند هم نمیکنم
     معمولی
    این خواهر من چنان از ته میگیره ک گوشتشم میکَنه! :|
    ادم احساس تهی بودن بهش دست میده بی ناخون :|
    تخم مارمولک هم دارین اون طرفا؟
    میشه عکسش رو بزارین ما هم ببینیم؟

    + سوال تخصصی: چطوری مارمولک آروم ژست گرفته ازش عکس بگیرین؟!
    "حالا این تمساحای دوس داشدنی بکنار
     شما چرا انقد ناخوناتونو از ته میگیرین دیگه ردِ چسبو نمیتونین پیدا کنینا :)))))"

    ردّ چسب به کنار
    لای دندونات غذا گیر کنه چی کار می کنی بی ناخون ؟ :)))))
    اه اه  از هرچی که توش مار به کار میره متنفرممم:|
  • خانم مهندس
  • این همون مارمولک معتادس,که چشاش خماربود ,همش؟؟
    تو این عکس شنگول افتاده!!!;-)
    تخم مارمولک ها از اساسی ترین چیزهای دوست داشتنی من بودن تو بچگی! جمع می کردم توی یه شیشه و جوجه شدنشون رو تماشا می کردم!
    حالا این تمساحای دوس داشدنی بکنار
     شما چرا انقد ناخوناتونو از ته میگیرین دیگه ردِ چسبو نمیتونین پیدا کنینا :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی