حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

النحسیه

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

وقتی میرم یه وبی و پیوندهاشو باز میکنم

بعد میبینم فیلتره، حذف شده، تعطیله و ...

یه فحش تو دلم میدم و میبندم!


+ فک کنم فحش خورم خیلی زیاد باشه!


پ.ن:

به دوستی عرض کردم گویا لینکدونی ما نحوست داره

هر کی لینک میشه زود میبنده!

والا...

  • ۹۳/۰۴/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

حداقل 39روز یه بار به دوستات یه سر بزن
شهید شده باشن حداقل به مراسم چهلمشون برسی!!!!!
پاسخ:
چهلم اگه ناهار بدن
ما حتما خودمونو میرسونیم!
شک نکنین!!!
:)
  • همان همسایه مجازی
  • یعنی هنوز هم پیدا می شن همچون عادمایی که وبلاگ هاشون رو تعطیل می کنن و حذف می کنن و ...

    نچ نچ نچ نچ

    کار خیلی بدیه اونقدر بدم میاد از این عادما :|
    پاسخ:
    ما هم خیلی بدمون میاد!
    فقط نمیدونیم چجوری این بد اومدنمونو نشون بدیم!
    والا...
  • ته خطی ......
  • تنها راهش اینه که زین پس کسی رو لینک نکنید...:D

    پاسخ:
    خسته نباشین با این راهکاری که ارائه کردین!
    :)
  • امام صادقی
  • + شب اول قبر از آدم سؤال هایی می پرسند که جوابش تو گوگل نیست.
    + علیرغم سهر و خستگی
    سه چهارساعتی هست که خوانده می شوید.
    پاسخ:
    بله همینطوره!
    لطف دارین شما!
    گفتین امام صادقی یاد بچه های دانشگاه امام صادق ع افتادم
    نسبتی دارین باهاشون؟!
    خب خودتون گفتین لینک کنین!
    باادماشم کات کردین پس؟ :|
    ینی کلا نمیرین؟
    پاسخ:
    خیلی خیلی کم...
    اینو بله دیگه!!

    http://alonegirlinsky.blogfa.com/

    :))))

    لطفا اون بالا لینک کنید جلوشم ی پرانتز باز کنید چنتا ستاره بزنید بگین شامل ی قبیله دی:
    پاسخ:
    شما نمیدونین ما با بلاگفا کات کردیم؟!
    والا...
    من خودم شامل یه قبیلم!
    :|
    پاسخ:
    اجازه هس این یه قبیله رو لینک کنیم؟!
    اوه اوه حاجی پس اصن نیگا لینک دوستان من نکنین 
    هر دو دقیقه یه بار باید فحش بدین:|
    پاسخ:
    دیر گفتین!!!
    :)))
    کسی رفته؟
    پاسخ:
    خیلیا!
    دیگه باید پرسید: کسی مونده؟!
    وب نویسی یه مدتی رواج داشت اساسی.. یه چند وقتی هست که از رواج افتاده کم و بیش و من به راحتی می تونم ده ها لینک رو براتون کامنت بذارم که تا چند ماه پیش می نوشتند و الان نمی نویسند. 
    پاسخ:
    بنده هم به بلاگفا سری زدم همینطوره گویا
    :(
    همین دیگه منظورم از مدیریت لینکدونی همین بازرسی همیشگی برای حذف کردن لینک های فیلتر و حذف شده است. دردسری عظیم هست برای خودش مخصوصاً اگر تعداد لینک ها زیاد باشه.
    پاسخ:
    یعنی انقدر فیلتر و حذف متداوله!؟
    :)))
    من که کلاً حال مدیریت لینک دونی رو ندارم برای همین اصلاً ایجادش نمی کنم هیچ وقت :))
    پاسخ:
    والا ایجادش که جز کپی پیست  ساده یه ادرس نیست
    نقل و انتقالات و حذف و اضافاته که...
    ما که هستیم و به این زودی ها قصد نداریم تعطیل کنیم!
    والا... :)
    پاسخ:
    ما نامحرمیم
    شما چرا دست دوستانو نمیگیرین؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی