حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اعرفوهم...

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ




این پست 

پر از خوبیهاست

باغ خاک طبیعت ییلاق گلها...

جوری که آدم دلش تنگ این خوبیها میشه

(کلیک)


آیا کنکور استعداد طنزنویسی رو به شدت در انسانها فعال میکنه؟!

پست های بعد از کنکور جناب ایشان!

خیلی خندیدم...

(کلیک)


چرا وقتی ما پست با عکس خوراکی میزاریم همه مدافع حقوق بشر میشن؟!

یکی جلو ایشونو بگیره!

یازده تاش که رفت

نوزده تای دیگه رو دریابین!

ما هم سفره های افطارمون اینجوری بود 12 ماه سالو روزه میگرفتیم!

والا...

:)))

(کلیک)


داریم؟!

همچون کسی؟!

همچون جسارتی؟!

همچون روحیه ای؟!

پستهای سفر افعانستانشون معرکه ان!

(کلیک!)


  • ۹۳/۰۴/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

ایکون الی که نیششون تا جایی که تونسته باز کرده:دی

مشهور شدم دیگه:|
من دیگه هیچ کیو نمیشناسم:|

مدیونین اگه فک کنین بی جنبه م:|

خوب بودن همشون. حتی اون وبلاگ غذاهای افغانی
  • خانم هموستات
  • اولا 29 تای دیگه نه و 19تا:))
    ثانیا یه حاج آقایی بود می گفت خواننده های خاموشو درک نمیکنه،نمیفهه چرا میان و میرن بی هیچ نشونه ای .البته یه حاج آقایی میگفت شما که نبودید
    سفر نامه خیلی برام جالب بود
  • زهره سادات
  • سلام حاج آقا

    اومدن ماه رمضان مبارک...

    خبری از ما نمیگیرین، زنده ایم مرده ایم؟ مثل اینایی می مونین که رفتن بالاشهر حالا یاد همسایه های قدیمیشون نیستن...بنابراین الان من می خوام انتقام بگیرم. می دونم که اگه الان عکس رنگ و وارنگ تربن خوراکی ها رو هم بذارم به اندازه ی این دلتون رو داغ نمی کنه...

     

     

    http://vimeo.com/99609488



    برگرفته شده از hajiii.blog.ir دهم تیر
  • زهره سادات
  • سلام خدمت حاج آقا و خواننده های محترم؛
    شرمنده م کردید حاج آقا...

    اما دوستان وخواننده های اینجا، اولن که عبادات حاج آقا و شما قبول حق، دومن آخه قربونتون برم شما از زندگی من چی می دونید که هیچی نشده میگین خوش به حالش... چیزی نزدیک 15 سال آزگاره که التماس خونواده م می کنم که من می خوام برم جهانگردی و نمی ذارن. از همه چی زندگیم گذشته م برای رسیدن به این آرزو...

    امیدوارم همه تون خیلی زود و سریع به آرزوهای خیری که دارید برسید. و بسیار بسیار امیدوارترم که خداوند در این ماه عزیز خیر همه ی شما رو در دلخواسته هاتون قرار بده... من آرزوم بود اولین بانو جهانگرد شیعه باشم که نشد...

    میگم حاج آقا هیچ حدیثی چیزی نداریم که آدمهایی که برن یک وبلاگ رو بخونن و نظر نذارن در قیامت چنین و چنان خواهند شد؟  برادر من، من فکر کردم شما ما رو فراموش کردین!

    در مورد غذا حاجی یادتون نمیاد اون روز اینستاگرام ترکوندید از بس عکس غذا گذاشتید خب شما هم روزی یه دونه بزارید اگه ما چیزی گفتیم 
    اول که رفتم خوندمشون بعدم چرا الان اینجا ساکته نمیدونم تو مخم نمیره 
    خوشبحال اون خانوم که گذاشتن بره افغانستان بابای ما نمیزاره تا مشهد با تور بریم چه برسه به افعانستان 
    من برم محو شم خوبه دیگه
    حاجی ما اون وبلاگه نمیریم که میایم اینجا :))) پس شما مراعات کن :))
    چقدر من دلم میخواد برم افغانستان. خوش به حال زهره سادات خانوم.
    چرا نظرات اون پست بالایی رو بستی باباجان میخوام اونجا نظر بزارم خب >_<

    I'm first >_<

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی