حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

هل من مبارز؟!

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

رفتم بلاگفا

دیدم کامنتای دوستان و دشمنان رو

با کامنت دوستان خندیدیم

و با کامنت مابقی لبخند زدیم!

چند بار هم خوندمشون

آدم که همیشه نباید واسه پَستی دیگران خودشو ناراحت کنه

یه وقتایی هم باید:

لبخند بزنی که خدارو شکر 

من جای اون نیستم

اگه اون کرمه

من یه پرنده ام

آرزو دارم...

(خط رو خط شد!!!)

:)))


+ خیلی وقته کامنتای خاص واسم شدن مایه شادی!

اینجور نبودم

شدم!

منم اعصابم به هم میریخت

حالم گرفته میشد

از بودن در این فضا منزجز میشدم

از آدمها بدم میومد

و ...

اما الان استقبال میکنم!

کی از خندیدن بدش میاد؟!

کامنتای خاص واسه من پاستیلن!

(به قرآن قسم!)


پ.ن:

اگه سختشونه بلاگفا کامنت گذاشتن

(واسه شناسایی نشدن از روی آی پی بلاگ!)

من امکان کامنت ناشناس گذاشتن رو دوباره فعال کنم

ها؟!

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

  • خانوم سین
  • بابا حاجی نمیشد به جز پاستیل یه مثال دیگه بزنید؟:دی
    پاستیل واسه ما ارزشمنده:دی
    متاسفانه اذیت همیشه هست برای شما که دیگه انقدر محبوبید پیش خواننده هاتون قطعا بیشتره.ولی به دسته عینکتونم حسابشون نکنید:دی

  • عروس کوشولو
  • مماعتراض دارم
    ینی جی اونا خاص باشن مات نباشیم؟هووووم؟
    خونشون رنکی تره یا خوشکل ترن؟
    والا:دی
    "من جرب المجرب
    حلت به الندامه"

    حاجی در من عربیت دیدید که با من عربی صحبت میکنید؟!!!!!!!>_<

    ترجمش چیه؟؟^_^
  • عروس کوشولو
  • =)))))) حاجی ینی کامنتای ما و دوستان خاص نیست
    هعی:((((

    پاسخ:
    نه که نیس!
    منظور از کامنتای خاص کامنتای بدخواهانه و پر فحش و بد و بیراه بود
    :)))
    باجه.. البته من فوش بلد نیستم :| ولی اگه امکانات دیگه داشت کامنتهاش تقبل میکنم:)
    پاسخ:
    کلاس تقویتی بزارم واستون؟!
    "ویول جان من حاضرم فداکاری کنم. فخط بگین چی باید بگم؟؟؟؟ :))))
    + یکی بره دنبال نگین فک کنم افسردگی گرفته به خاطر فوتبال
    ++ یه فرمانده هم بیارین شلوغ بازی کنیم
    با تشکر"

    سلام علیکم
    من که تجربه ندارم بدونم تو این کامنت حالگیری ها چی ها میگن!!
    از یه با تجربه بپرسید و بعد به فداکاری بپردازید^_^
    خواهشا اگه قراره فحش بدی "-18"باشه
    با تچکر
    ویول جان من حاضرم فداکاری کنم. فخط بگین چی باید بگم؟؟؟؟ :))))
    + یکی بره دنبال نگین فک کنم افسردگی گرفته به خاطر فوتبال
    ++ یه فرمانده هم بیارین شلوغ بازی کنیم
    با تشکر
    با فیروزه ای و گمشده موافقم^_^
    چند نفر داوطلب شن کامنت حالگیری(بقول گمشده عزیز)برامون بفرستن بلکه تجربه کنیم.
    خدا خیرتون بده^_^
    پاسخ:
    من جرب المجرب
    حلت به الندامه
    والا منم با گمشده موافقم
    انقد مردم از این کامنتا داشتن، فضولیم گل کرده که چی میگن.خخخخ

    پاسخ:
    حرفای تلخ
    کنایه های نیش دار
    تهمت
    فحش
    ...
    ???whate happen hajiii
    :)))
    i am khareji
    پاسخ:
    نو تینگ!
    یو ار وری خارجی...
    جدیدا یکی از فانتزیام شده ازین کامنتای حالگیری داشته باشم ببینم می تونم دووم بیارم یا نه...
    از بس شما و جوجه و ایضا چند نفر دیگه ازین قضیه گفتین...
    حالا به این فانتزی نمی دونم خود آزاری می گن یا کسب تجربه...:|
    پاسخ:
    تجربه نکردنش بهتره
    چون اولش ادم خیلی اذیت میشه...

    هزار دوست کم است
    و یک دشمن بسیار
    حاجی دنیای مجازیه براتون مهم نباشه 

    پاسخ:
    خیلی چیزاش برام مهم نیس دیگه
    یکیش همین کامنتای خاصش...
    همیشه برام سواله چرا اینجور کامنتها رو میزارن؟
    و ازون مهمتر هدفشون چیه دقیقا!؟
    و البته من هم میخندم از برداشتهای بچه گانشون. :)
    پاسخ:
    از کوزه همان تراود که در اوست
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی