حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الکلاسیه

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ


تو فکر برنامه زیری واسه ماه مبارک هستم!

دوست دارم برنامه خوابمو اینجوری تنظیم کنم:

اذان ظهر تا اذان مغرب!

شب و صبح هم بشینم کارای تحقیقاتی شخصیمو انجام بدم

که خیلی وقته رها کردم و چسبیدم به پروژه موسسه!

این رو هم امروز پیدا کردم:

یه دوره غیر حضوری خاص (کلیک!)

اینجام ثبت نامش: (کلیک!)


پ.ن:

البته هزینه کلاساش به نظرم خیلی بالاس

بنده با نصف قیمت حاضرم همینارو تدریس کنم!

:)))


+ عکس از خودم با یه قرآن نفیس خطی

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • عروس کوشولو
  • ماه رمضون:(
    ما که توقیق نداریم روزه بریم
    درنتیجه برناممون میشه
    از اذان مغرب تا سحر بیدار:|
    از سحر تا 9 خواب
    از 9 تا 2 سرکار:((((((اخه کوودوم کنکوری بلافاصله بعد از کنکور میره سرکار؟:(((
    از 2 تا اذان مغرب خواب:دی باشد که رستکار شویم:))))
    حاجی دوره های گرون به کارمان نیاید..مگه این که خودتون یه دوره ی مجانی برگزار کنین فی سبیل ا...
    والا...:))
    اما در مورد ساعت خواب..
    پارسال ساعت خوابمون این شکلی بود: تا 3 نصف شب بیدار بودیم ( من و الی)
    3 می خوابیدیم تا 4 که سحر می شد...(وقت خیلی بدی هم می خوابیدیم..)
    5 و نیم می خسبیدیم تا 11 ظهر....12 شایدم 1..بستگی داشت به کرم مادر که بزاره تا کی بخوابیم..:))
    دیگه بیدار بودیم تا 3 شب...
    امسال شاید تغییراتی دادم تو ساعت خواب...:))
    من که از فردا کلاسهای صبحم شروع میشه بقیشم خدا بزرگه یعنی ماه رمضون از تشنگی هلاک نشم خوبه این خواب هم تو ماه رمضون عبادته واقعا جمله قشنگیه 
    حاجی خدایش انصافا
    ما کل شبمون 4 ساعاته
    بعد شما از اذون ظهر بخوابین تا مغرب یعنی....به عبارتی
    نه حاجی ریاضیت خوبه خودت حساب کن چند ساعت بیداری؟

    من از اذان صبح تا ظهر میخوابم. از بعد اون تا سحر بیدارم.

    برنامه خواب اینجانب در ماه مبارک رمضان:
    ساعت12شب خواب تا سحر
    بعد نماز صبح خواب تا نماز ظهر
    بعد نماز ظهر خواب تا افطار
    جدی^_^
    حدیث داریم خواب روزه دار عبادته.
    منظورم کلاس شما بودا!!!!! فقط تایمش رو هماهنگ کنید لدفن
    دوره های دیگه ای برگزار نمیکنید عایا؟!
    البته هزینش بالا نباشه ها.
    دیدین که خونه ی ما اجاره نرفت و ما بی پول هستیم فعلا! :)
    من ثبت نام میکنم حاجی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی