حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التسلیمیه!

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ


نمیدونم تا کی میخواییم به جای حل مشکلات ازشون فرار کنیم!

به جای تقویت خودمون در برابر مشکلات، سختیها، بدیها و ... میدون رو خالی کنیم

جنازه یا روح زخمی خودمون رو برداریم

و به کنج اتاقهامون پناه ببریم!

(بنده هیچوقت تو زندگیم اتاق خصوصی نداشتم البته!)

جدی فک کردین تا کی؟!

تا آخر عمر فرار؟!


+ با یه کامنت بزاری و بری

(اونم از یه آدم ضعیف و مریض مجازی که بدبخت تر از اون وجود نداره!)

فردا تو اجتماع چطور میخوای سرپا بمونی؟!


پ.ن:

خدا پدر و مادرتو واست نگه داره

ایضا کنج امن اتاقت با هندزفزیهاتو...


  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

سلام.
چه خوب.
پاسخ:
سلام
اره واقعا خوبه
کاش زودتر بهش رسیده بودم
انگاری واسه یه مذکر نوشته باشید.
مخاطب مشخص نمی کنید؟
پاسخ:
تشخیصتون اشتباه بود
شاید چون خشانت ذاتی پست بالا بوده...

چه فرقی میکنه؟!
همه اونایی که واسه چند تا کامنت وبشونو میبندن اصن!
سلام
چی شده؟!!

پاسخ:
حرف عامی بود که به شخص خاصی گفته شد!
مدتها بود دلم میخواست از این رویه و منش انتقاد کنم
موقعیتش نبود
تا این که دیدم باز یکی از رفقا وبشو بسته...
خوشبحالتون تی وی نداریدها من تو این پست یکم گیج شدم.اما میدونم بعضی وقتها سخت میگذره یا اصلا سخت هم نمیگذره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی