حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

هل تعلمون الاعظم

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ
عایا میدانید:
به زودی در این مکان
کلینیک ترک اعتیاد به نت دایر
و افتتاح میگردد؟!

+ مدت درمان یک ماه
و به صورت کارگاهی و عملی خواهد بود.

پ.ن:
شایان ذکر است
مدیر کلینیک نیز که خود معتاد
و باعث اعتیاد جمع کثیری از جوانان برومند است
در دوره شرکت خواهند داشت!
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

شوخی شوخی دیگه حاجی؟ :))
حاجی داری شوخی میکنی الا؟؟
ما تحمل درد و خماری نداریما...:D
واقعا چقدر دلم خنک شد وقتی فهمیدم تو این یه ماه که من نیستم، حاجی هم نمینویسه!:)))
با تشکّر از حاجی عزیز، که در دیگی که برای من نمی جوشید سر "زُمبه" بار گذاشت :)))
و با تشکر از همه ی دوستانی که در این درد شریک هستن
نمیخوایم
>_<

تو دنیا یه حاجی داریم اونم بره ما چیکار کنیم>_<
با چیکی موافقم. ما که ترک کردیم و احساس رضایت داریم چیکار کنیم؟
کالبد شکافی که نمییکنید؟
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • یکم بیشتر توضیح میدادین خب!
    چه امکاناتی داره کلینیکتون؟
    مثلاً آیا با توجه به نزدیک بودن تابستون و ماه رمضون کولر گازی دارین؟؟؟
    بعد تازه اصن معتاد بیماره و روزه براش واجب نیس!
    پذیرایی تون چیه؟
    (-B
    اومدید بلاگ مام به پیروی از شما اومدیم دیدیم واقعا جای با کلاس
    و صد البته بهتر از بلاگفاست
    اینستا رو معرفی کردید اولش دمغ شدم که رو گوشی من نصب نمیشه
    ولی تونستم رو سیستم نصبش کنم و کلی برنامه بدرد بخور دیگه هم از این راه کشف کردم
    این ترکه  هم مطمئنا خیری درش نهفته است
    پس من به عنوان اولین نفر در این کلینیک ثبت نام میکنم:))
    اینجا یعنی دقیقا کجا؟!
    هواش خنکه؟!
    سحری و افطاریش به راس؟!
    جاهای دیدنی زیاد داره؟!

    حاجی شما که شکمو نبودید 
    مهم ثواب که شما میکنید دیگه غذا مهم نیست هست؟
  • خانم مهندس
  • همون ماه رمضون وقت خوبی برای ترکه ;-)
    من ماه رمضون دسترسی به نتم کم میشه!!!!دختردایی ام کنکورشو میده و دیگه هر روز خونه مادربزرگم پلاسیم:-D.اونجاهم که نت نداریم!!
    یه هفته اس دارم رو مخ اش کار میکنم بیا نت خونه مامانجانشونو راه بندازیم!!!
    یعنی دیگه رو مخ بچه کار نکنم؟!!!!
    حاجی بیاین اینجا
    هوا عالی ی تخت دونفره تو حیاط با رخت خواب و پشه بند بهتون میدیم روزام میتونید برید باغ
    سحری و افطارم به راهه هرروزم فرنی هس برشتوک هس آش و سوپ هس سبزی تازه هس :)))
    علان معدتون بله گفتن خودتون مونده بله بگین :))))
    تا دیروز علی
    امروز محمد؟!
    نچ نچ نچ
    همین بود عشق پاکتون؟!



    به من چ من از اول علی رو پسند کردم
    شما گفتین صاحاب داره
    عه!
    شما گفدین محمد خوبه عه!!!
    چرا حاشا میکنید!
    من هنوزم پیش علی دلم گیره
    یا علی یا محمد درهرصورت نمیخوام همچین خواهر شوهرو مادر شوهریو از دست بدم :))))
    قهوه و کیکمونم ک براهه همش :)))
  • چیک اینجینیر ^_^
  • بعنوان نمونه و الگو برا من جایزه و هدیه و تسهیلات مالی و شغلی و ایاب ذهاب بدین 

    تا بقیه تشویق بشن O_o

    پاسخ:
    حالا که خوب فکر میکنم
    میبینم زیادم به نمونه و الگو نیازی نداریما
    :))))))
    آی آی
    حاجیه خود شیفته
    پاسخ:
    چرا خود شیفته؟!
    والا...
    حاجی نمیشه بجای یه ماه تبلیغ بیاید اینجا مارو به راه راست هدایت کنی باور کنید ثوابش بیشتره هاا ا
    پاسخ:
    اینجا یعنی دقیقا کجا؟!
    هواش خنکه؟!
    سحری و افطاریش به راس؟!
    جاهای دیدنی زیاد داره؟!
    ...
    اجی واقعا که
    حتی خدا هم گفته لا اکراه فی الدین
    بعد شما میخواین ما رو مجبور کنین؟
    ما اگه نخوایم چی؟
    :روان پریشان شادی
    تااازشم رای گیر یکنین...مدیر که نیم تونه فردی تصمیم بگیره...اگه رای به رفتنتون شد بعد
    :ایششششششش بلند بالای شادی^_^
    پاسخ:
    ما اگه شده مردم رو به زور بهشت هم میبریم
    ترک اعتیاد که سهله
    والای بلند بالای حاجی
    .منزل پدری!
    میریم داداشای ضد دین و ضد انقلابمونو ارشاد و به اسلام و انقلاب دعوت کنیم!



    حاجی منم بیام کمک ؟؟ :)))))))))
    ینی من برم بالا منبر باید بازور چکو لگد بندازنم پایین:)))
    من از اول آخوند بودم بد دستو پا دراوردم :)))
    خب همش برین خونه خواهرتون مراقب بچه ها باشید ک از نت هم سواستفاده کند :))))
    سلام منم ب محمد برسونید :)))
    پاسخ:
    تا دیروز علی
    امروز محمد؟!
    نچ نچ نچ
    همین بود عشق پاکتون؟!
    ما که معتاد نیستیم
    از ما یاد بگیرید
    والا
    پاسخ:
    ما فقط یاد میدیم
    یاد گرفتن تو کتمون نمیره!!!
    والا...
    تر ک کرده ها هم می تونن شرکت کنند

    جووووووووووووووووجهههههههههه...اینجایی...کلی دنبالت گشتم...^_^

    ++ حاجی حالا نمی شه ترک اعتیادو ماه رمضون نزارین...مثلا بزارین یه وقتی که خیر سرم می خوام برا ارشدی ..کنکوری..تافلی...چه می دونم انواع اقسام خاک بر سریا درس بخونم کیلینیک راه بندازین...
    هوم...:|




















    پاسخ:
    نع نمیشه!
    :))))))
    کاش این ماهی ک گذشت کمپ اعتیادو میزدید! نه ماه رمضون!!
    حالا تبلیغ کجا میرین حاجی؟

    پاسخ:
    منزل پدری!
    میریم داداشای ضد دین و ضد انقلابمونو ارشاد و به اسلام و انقلاب دعوت کنیم!
    ای بابا ماه رمضون ترک نمیچسبه خب!!!! بابا شرایط ما رو درک کنید اینجا گرمه خیلی همین الانش بالای40 هستش. ماه رمضون ترک نمیشه کرد
    پاسخ:
    اتفاقا وقتش ماه رمضونه!
    والا...
  • چیک اینجینیر ^_^
  • تر ک کرده ها هم می تونن شرکت کنند 
    پاسخ:
    بعنوان نمونه و الگوی سایر معتادین خیلیم خوبه
    ما استقبال میکنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی