حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

لیس لنا الزوجه التذکریه

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ
یه زنم نداریم...



یه زنم نداریم
تا میبینه ما سرمون درد میکنه
بهمون بگه:
حاجی حتما دیروزو چایی نخوردی که سردرد گرفتی!

+ بعد ما یادمون بیاد از چهارشنبه که سر کار بودیم
دو روزی هست  لب به چایی نزدیم!!!
T_T
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

حاجی اگه قراره بعدا آدرس اینجارو به خانومتون بدین یکم از اقتدارتون کم کنین و به مهربونی اضافه :))
  • عروس کوشولو
  • یه شوهرم داریم کتاری کردیم دیکه صبا هم جای نخوره:دی
    حاجی به جای جای دمنوش بخورید ضرر داره
    نگین حاج اقا فکر کنم رفت نهار بزنه یا چای بخوره یا به قول شما در رفت 
    ای حاج اقا جوانهای امروز هرچی ازشون میبینیم مهربونیه
    دوستان حاجیو بگیرین داره فرار میکنه کارت خروجشو نکشید:)))))
    اخه چقد تبلیغ سو درباره مادرشوعر و خواهر شوعر؟
    بیاین باهم دوست باشیم خب :)))
    جای خودش مهربونی
    جای خودش اقتدار...

    * بیچاره خانوم....وقتی دو طرف عاقل ان...دیگه اقتدار چه معنی داره....
    اول بگین اقتدار تو ذهن شما چه معنی داره...که بفهمم چی به چیه..
    سواله واقعا...قصد گیر دادن نیست)
    منم شرطم تاهل تمامی مخاطباس!!!
    ______________
    حاجی بعضی از مخاطباتون سنشون کمه ها شاید تا ده سال دیگه ازدواج نکردها از ما گفتن از این شرطها نذارید 
    بجاش من من بابای اقامونو عاشقم!
    عصن خی لی تعصب دارم! نمیدونم چرا! جدی!
    مادر همسر هم ک بماندددددددددددددد عصن عشق :))))
    خواهر شوهرم اگه داشتیم موهامونم بکشن مهلبونیم :)))
    دیگه کم کم باس برن تو فکر تاهل
    والا...

    تا کی تجرد آخه؟!

    حاجی تا شما رو زن ندیم مجرد میمونیم 
    اخه اسیاب به نوبت 
    پاسخ:
    منم شرطم تاهل تمامی مخاطباس!!!
    نگین این نیمه گمشده نمیاد که معلوم نیست خونمون گم کرده اصلا کجاست نمیگه چشم انتظاری سخته ایکون نیشخند 
    ببین حاجی پس اول میخوای حاج خانوم گول بزنی بعد صداش کنی ضعیفه 
    ای ای ای حاجی مهربونش خوبه ها
    پاسخ:
    جای خودش مهربونی
    جای خودش اقتدار...
    ما ک از همین الان عاشق خانواده ی نیمه گمشدمونیم :))))
    خودشم ک بماند :)))
    خیلی هم خوبه تازشم
    پاسخ:
    احسنت!
    رمز موفقیت همینه
    حاجی دوره های پاچه خواری مادر زن و این صوبتا بلدین؟؟
    دوماد باسیاست :)))
    پاسخ:
    من انقد مادر زنمو دوس دارم
    که اصن نیازی به پاچه خواری ندارم
    والا...
    "خوبه بگم من لپشو میبوسم؟!
    نع خوبه؟!
    چه توقعایی دارن ملت!!!
    :)))))))))"

    یکی حاجی رو بگیره :)))))
    نچ نچ نچ
    خدایا توبه
    ^_^
    حاجی بدآموزی داره
    پاسخ:
    اصن تکرارشم زشته
    از شما بعید بود
    :)
    حاجی اینجا مجرد نشسته ها
    پاسخ:
    دیگه کم کم باس برن تو فکر تاهل
    والا...

    تا کی تجرد آخه؟!
    والا معروفه که حاجاغاها خیلی زن نگهدارن!!!
    یعنی حواسشون به خانماشون هس
    پیامبر هم که میفرمود:
    من از دنیای شما به چند چیز علاقه دارم
    یکیش همین همسرداری بود و دیگری نماز
    والا...
    ---------------
     حاجی مرد باید وقتی صدا میکنه ضعیفه زن از ترس بگه بله سرورم 
    پاسخ:
    منافاتی نداره
    :)))
    شرط ضمن عقد ما اینه:
    خونه مامانش من همیشه سرپا و در خدمت خانواده اش
    خونه مامان من ایشون همیشه سرپا
    اینجوری هردو خانواده همیشه سر ذوقن از عروس و دامادشون


    + یادم باشه این از شروط ضمن عقدم باشه..نیمی از دعواها باین حل می شه ...:))
    پاسخ:
    انصافا بیش از نیمی از دعواها و کدورتای بین خونواده ها با همین شیرین کاری حله!
    اره منا جان!
    همینطورین اکثرشون!!
    دیدم ک میگما!!!
    :)))))
    من مثلا عذاب وجدان گرفتم
    من میتونم چایی خودمو ب شما به بدم
    آرامش شما رضایت ماست

    +آلبالوئه ها! دوس دارین؟؟
    پاسخ:
    چای سبز خوردم
    باز چای گذاشتم

    ممنون از لطفتون
    نگرفته قبوله
    الاعمال بالنیات...
    "من دستشو میبوسم!!!"
    eeeeeeeeeeeee
    حاجی زشته برادر من ^_^هر حرفی گفتنی نیس که :))))))))
    پاسخ:
    خوبه بگم من لپشو میبوسم؟!
    نع خوبه؟!
    چه توقعایی دارن ملت!!!
    :)))))))))
    حاجی واقعا همه حاج اقاها انقدر زن دوست تشریف دارند ؟البته ی دونشو خودمون داریم تو خونمون برادر گرامیمون.منو داداشم همیشه بهش میگم بابا زشته انقدر زن ذلیلی ولی کو گوش شنوا
    پاسخ:
    والا معروفه که حاجاغاها خیلی زن نگهدارن!!!
    یعنی حواسشون به خانماشون هس
    پیامبر هم که میفرمود:
    من از دنیای شما به چند چیز علاقه دارم
    یکیش همین همسرداری بود و دیگری نماز
    والا...
    حاجیخونه مامانتون اینا دوتاتون سرپا باشین خونه مامانشون اینا بازم هردوتون :)))
    پاچه خواری مادر شوهر :)))))
    تازشم مثلا مامانای همو مامان صدا بزنین :))))
    و در حین گفتن این جمله یک لیوان چای نبات بزاره جلوتون.
    پاسخ:
    من دستشو میبوسم!!!
    یه زن نداریم وقتی میاد خونه ی مامانینا همش سر پا باشه
    حاجی ان شاء الله به زودی زود بنویسید یه زن داریم همیشه وهمیشه نگرانمونه 
    پاسخ:
    شرط ضمن عقد ما اینه:
    خونه مامانش من همیشه سرپا و در خدمت خانواده اش
    خونه مامان من ایشون همیشه سرپا
    اینجوری هردو خانواده همیشه سر ذوقن از عروس و دامادشون

    + انشا الله
    خوب کاری کردین
    چایی زیاد هم خوب نیست
    پاسخ:
    این پست در مدح چایی بودا
    والا...
    :)
    .T_T

    آیکون سروصورت خونین و مالی
    و این حرفا
    پاسخ:
    الان چایی رو خوردیم
    و در انتظار آثار بهبودی هستیم

    + شادی و آرامش برازنده شماست
    و شایسته تان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی