حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الماست جوشیه

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ب.ظ
رفیق تهرانی میگه: حاجی گشنه ات نیس تو؟!
میگم: گشنته تو؟!
میگه: امروز سر امتحان یه لحظه رفتم اصن...
میگم: صب کن میخوام یه غذای محلی درس کنم
چشاش گرد میشه!
میگم: اسمش ماست جوشه فک کنم
میگه: احتمالا همون کالاجوش و کجوش خودمونه
میگم: شبیه هس ولی فرق میکنه
اینم تیلیتیه! ...

+ دوستان با اجازه
شب خوش...
  • ۹۳/۰۳/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۶۹)

راستی اون عکس هم تفسیری خاصی نداشت خوشم امد اینجا هم گذاشتم
پاسخ:
بسی متشکرات...
"به نظر من این روزای آخر کمتر از پونصد تست روزی کار کنن
فایده نداره!!!
:)))))"



اشهد ان لا اله الا .....
(ایکون الی در حال ذکر گفتن و خیره شدن به صورت خبیث و خوشحال مادر که پیشنهاد خوبی مشاهده کرده)

حاجی !!!!:|:|:|:|:| ینی نظرتون تو حلقمممم:|
  • پیمان/پیمانه!
  • باقلوا اگر می خواید آدرستون رو برام بذارید نامردم اگه پست نکنم براتون.. باقلوای کاشان بسی خوشمزه و معروفه.. والااا 
    .اینم از تعرف خراسانیا
    نمیگه واستون میفرستما
    میگه اومدی بگیر
    والا...



    حاجی بزا بگم
    کَمه همون دوغ فراوری شدس!
    ینی دوغو میریزن تو ی کیسه آبش ک کم شد بهش سرشیر و ماست و کره و ادویه  اینا هی اضافه میکنن میزارن بیرون بمونه تا چند ماه ک برسه
    بعدش میشه خرید!
    (تو مشک یا کیسه میریزن)
    اونوقت خیلی شوره ما ک میگیریم مامان قاطیش روغن حیوانی میکنه ورزشش میده میزاره استراحت کنه  تو یخچال اونوقت پیاز رنده میکنه و گردو میکوبه توش میریزه ینی چنان معجونی میشه این خواستنی!!شام و صبونه قویییییییی
    هرکی با بابای من دوس بوده نسبتی داشته از این نظرا تامینش کرده میره مستقیما ازینا از جای مخصوصش میخره یا  براش میارن تحفه میده
    یا سمنو
    یا ابنبات
    یا کشک
    چیزای خوبی اینورا هستا :)))
    نگین نگین نگفتا!!!
    :))))


  • پیمان/پیمانه!
  • "ما هم تو قسمت محروم ایران زندگی میکنیم که حتی اب شیرین نداره"
     
    اونها کپر نشین هایی هستند که لوله کشی آب نمی دونن چی هست چه برسه به این که شیرینی یا شور بودن آبی که می خورند براشون تعریف شده باشه! 

  • خانم مهندس
  • وااااااااااااا.حاااااجی,خط آخرشو نخوندی مگه؟!!!
    گفتم:اگه جاش گرم باش خراب میشه!!!راه هم دوره ,احتمالش هست خراب شه.وگرنه گفتم که میفرستم;-)
  • خانم مهندس
  • خب,فردا دوتا امتحان دارم.پس فردا هم یکی!!!
    ٣تادرسه!!!تعداد فصلاشم زیاد:|||||

    +الان دیگه؟؟؟گفتم میگم ولی نگفتم کی!!!سال دیگه اگه عمری باقی بود میگم :-D
    یه مهندس همیشه راهی برای باج ندادن پیدا میکنه,؛)
    حاجی بالاخره خوب شد ماست جوش یا نه
    خوشتون اومد یا نه؟
    پاسخ:
    هم خوب شد
    هم خوشمان آمد بسی...
  • خانم هموستات
  • من اسمشم تا الان نشنیده بودم
    کاش عکسشو میذاشتید ببینیم چه شکلیه
    پاسخ:
    بزودی در اینستا...
    .کلهم سه نفر بیشتر نیستینا...
    والا...


    4 تا در لغت هستیم !
    من خودم یه ایلم
    شمام ک طرف مارو میگیری میشیم ک جمعیتی وصف ناشدنی :)))
    پاسخ:
    من که میدونین بیطرفم همیشه
    :))))
  • خانم مهندس
  • کمه؟؟؟
    یه چیزی تو مایه های ماست چکیده اس,ولی مزه اش فرق داره!!
    نمیدونم چطوری درست میشه!!ما آماده میخریم عاخه!
    +اومدی خراسان بگیر!!
    فک کنم اگه جاش گرم باشه,خراب  میشه!!وگرنه میفرستادم برات
    پاسخ:
    اینم از تعرف خراسانیا
    نمیگه واستون میفرستما
    میگه اومدی بگیر
    والا...
    سلام یعنی معده ام داغون شد اخه چرا چرا با احساسات ادم بازی میکنید 
    رفتم عکسهای اینستاگرام شمارو دیدم به تمام معنا از ندگی نا امید شدم شما با همه حاج اقاها فرق میکنیدها ما هرچی حاجی دیدیم میگند ساده زیستی.
    شوخی کردم نوش جون ولی بعضی عکسها واقعا ادم به جنون میکشوند من بجای عکس دیدن برم حاضر شم که مسجد دیر شد 
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    مگه شما جز ساده زیستی در اینستای ما دیدین؟!
    واقعا؟!

    تقبل الله منا و منکم...
    نگین جون میگرممم از 87 شروع کردم الان 90 ام 
    ممنون از مشاورت چشم میام اگه سوالی بود:)
    برا هفته اخر واقعن گیجم نمیدونم چه گلی بزنم به سرم:(

    حاجی؟؟؟؟اینجا مگه اصن وب حاجیه؟؟؟ لطفا مزاحم نشوید اینجا داریم مشاوره میکنیمو میگیریم:دی

    پاسخ:
    من مزاحم شدم؟!
    والا...
    سلام حاج آقا. ماست جوش خوشمزه شده بود؟ راستش توی چنتا پست قبل اسممو دیدم ذوق کردم . گفتم بیام مراتب ذوق زدگیمو به اشتراک بذارم که تک خوری نکرده باشم زبونم لال(آیکون محیصایی که نیشش تا بناگوشش بازه.والا)
       
    پاسخ:
    سلام
    بسی عالی بود!
    قسمت دوستان ایشالا...

    من از طرف بلاگفا از شما معذرت میخوام
    واسه نرسیدن کامنتا
    والا...
    http://upcity.ir/images2/39053308069079297360.jpg
    پاسخ:
    تفسیرشم میکردید خب!
    سلام
    فقط برای در امان ماندن از نفرین شما روشن میشیم
    چون همیشه دیر از همه با خبر می شیم
    پاسخ:
    سلام
    لطفتون مستدام
    بسی ممنونم...
  • پیمان/پیمانه!
  • مدت هاست دیگه نتونستم از غذاهایی که می خورم لذت ببرم مثل قدیما.. درست از زمانی که برای یه دوست مجازی باقلوای کاشان رو پست کردم و ایشون که توی قسمت های محروم ایران زندگی می کنه تعجب کرد و گفت چقدر پرملات هست! بعدشم بهم گفت اگر کسی به همشهری هاش نون خامه ای بده می برن خونه و با نون به عنوان وعده غذایی می خورن..
    حالا فعلاً خوش خوشان باش و هی عکس غذا و نون خامه ای و .. بذار تو اینستا حاجی؛ یه روزی می رسه که با وجود مقصر نبودن ، با شنیدن یه جمله یا دیدن یه چیزی مث من وجدانت اجازه لذت بردن از خیلی چیزا رو نمی ده دیگه.. :)
    پاسخ:
    ما هم تو قسمت محروم ایران زندگی میکنیم که حتی اب شیرین نداره
    دوست مجازی هم محسوب میشیم...

    + هیچ چیز اون جور که به نظر میاد نیست...
  • فرانی & me
  • سلام حاجی!

    خوب هستین؟

    می بینم که هنوزم بحث غذاها به راست! :)))
    پاسخ:
    سلام
    بله همونجور که میبینین!
    میگم خواهر گرام ازدواج کرده
    شما چرا پیداتون نیس؟!
    والا...
    ؛)
    حاجیییییییییی؟
     چطور شد ماست جوشتون؟
    بنظر من این غذاهای این شکلی بار اولو یبار باس  پیش صاب خونه بخورین بعد برین خودتون بپزینش اخه اگه خوب نشه زده میشین!!
    پاسخ:
    نکته اینجاس که من از هیچ غذایی بدم نمیاد و زده نمیشم
    جز قرمه سبزی های حوزه
    که هر بار میخوردم چند روزی مریض میشدم...
    عب نداره الی جون توهم رو تعداد انقد تمرکز نکن رو کیفیت بعدشم الان باید ازخودت تو خونه کنکور بگیری کنکورای جامع سالای قبل دقیقا مطابق با همون زمان کنکور اصلی و 8 صبح هم شرو کنی ..الانم مرور کن وخت تست زنی هر درس جدا نیس
    کتاباتو بردارو مرور کن یا خلاصه هاتو و دوروز ی بار کنکور بگیر دختر انشالا موفق میشی تو همین وب حاجی جشن میگیریم برات :)
    کار داشتی بیا وبلاگم :) اینجا چتروم شد مشاوره هم میدیم
    ساعتی هم 350 تومن میگیرم :))))))
    پاسخ:
    سی صد و پنجاه؟؟؟
    مشتری شدم!
    والا...
    حاجی کامنتارو که خب معمولا جواب نمیدید...خوندن چی؟میخونیدشون؟؟آخه من گاهی خس میکنم کامنتام اصلا خونده هم نمیشن و بین بقی کامنتا گم میشه.
    پاسخ:
    کسی که صب رفته سرکار
    هشت عصر برگشته
    همین که بعد نماز صبح و قبل سرکار رفتن کامنتارو بخونه
    شبم که میاد اولین کارش بعد تعویض لباس دیدن کامنتا باشه
    گناه داره این کامنتارو واسش بزارن...
    باو مژگان جون 12 ببعد نمیکشه بره بخوابه 4 صبح بیدار شه!
    الان فایده نداره تست زدن!
    روکیفیتش کار کنین این وقت کم باقی مونده رو اصلا رو تعداد تست نباید تمرکز کنه!


    نگین میبینی؟؟؟؟؟؟؟
    من اگه دکتر بگه تا پس فردا این بچتون میمیرههه 
    برمیگرده به دکتر میگههه اووووووووووووو کو تا پس فردا. میخواد بمیره چلاق که نشده
    تا اون موقع بایدددددد 1000 تا تست بزنه بعد هرکار خواس بکنه:|
    (ایکون الی در حال استفاده از جو و مظلوم جلوه دادن خود) 

    پاسخ:
    عآدم هزار تا تست بزنه و بمیره بهتره
    یا تست نزده بمیره؟!
    والا...
    :)))))
  • عروس کوشولو
  • جی هست اینا:دی؟حاجی جوون مردمو کشنکی دادید یه وت ناکامش نکنید:))))))
    پاسخ:
    چیز خیلی خوب!
    والا...
    یادتون باشه  هیچ چیز از ارزش های والیبال ما کم نشد :)))))


    معلومه که کم نشد نگین بانو...در مجموع 7 به 5 ما بردیم...جدی ها...
    .دوس تان شمارو با یک جمله ی معروف ب خدای بزرگ میسپارم
    یادتون باشه  هیچ چیز از ارزش های والیبال ما کم نشد :)))))

    +مژگان جون ی ادرس گذاشتم تو همین وب حاجی
    دوتا پست پایینو ی نگاه بنداز تو کامنتا
    ادرس متصدی هستش
    دو پست اولشو ی نگاه بندازین لطفا :)
    ممنون و شب بخیر
    حسودی من چشامو الان میبندم و لالا :)))

    +بدرود
    برو بخواب نگین
    منم یه دوری بزنم ببینم نبودم تو وب حاجی چخبر بوده :))))
    .نگین جان 
    اخه هنوز سرحاله ولش کنم باز میاد اینجابه حرف زدن. انرژی داره دیگه بزار یکم بخونه (ایکون مامان بدجنس ) :)))



    ببچهه:)))))
    مژگان جونم بگیر پرچمو من دارم ی وری میرم دیگه چشام افتاد :)) ببندم چشامو دیگه رفتم :)))
    بحث کنکور بسی گرمه خوشبحالم که امسال بیخیال شدم رفت 
    نگین جان 
    اخه هنوز سرحاله ولش کنم باز میاد اینجابه حرف زدن. انرژی داره دیگه بزار یکم بخونه (ایکون مامان بدجنس ) :)))
    پاسخ:
    یکم چرا؟!
    تا دو باس بخونه!
    والا...
    .نگین چی رو بره بخوابه 
    هنوز باید یه عالم تست بزنه 
    هی میاد اینجا جنگولک بازی 


    باو مژگان جون 12 ببعد نمیکشه بره بخوابه 4 صبح بیدار شه!
    الان فایده نداره تست زدن!
    روکیفیتش کار کنین این وقت کم باقی مونده رو اصلا رو تعداد تست نباید تمرکز کنه!
    پاسخ:
    شما بهتر میدونین یا مامانش؟!
    والا...
    ؛)

    به نظر من این روزای آخر کمتر از پونصد تست روزی کار کنن
    فایده نداره!!!
    :)))))
    پرچمو بده خودم 
    تا اخر بازی فرانسه بیدارم :))
    یکی پرچمو از دسد من بگیره چشام سنگین شده من دیگه نمیکشم!!
    :(((
    المیییییییی؟؟
    برو بخواب بدووووووووو

    نگین چی رو بره بخوابه 
    هنوز باید یه عالم تست بزنه 
    هی میاد اینجا جنگولک بازی 
    پاسخ:
    وااااای مامانش فهمیییید...
    خخخخخ
    نگین جان من همدانی هستم 
    .
    همیشهههه پرچم خراسانیاااا بالااااااااااااااااااس

    همیشهههه پرچم خراسانیاااا بالااااااااااااااااااس(اینو ع طرف مامانم گفتم:دی)



    یکی پرچمو از دسد من بگیره چشام سنگین شده من دیگه نمیکشم!!
    :(((
    المیییییییی؟؟
    برو بخواب بدووووووووو
    .
    سلام نگین جون زنده باد خراسانی ها



    فدا مدا منا جون
    شما کدوم وری هسدین؟تهران؟قم؟
    سلام نگین جون زنده باد خراسانی ها
    همیشهههه پرچم خراسانیاااا بالااااااااااااااااااس

    همیشهههه پرچم خراسانیاااا بالااااااااااااااااااس(اینو ع طرف مامانم گفتم:دی)
    پاسخ:
    شدید چهارتا
    سلام منا جون
    خراسانیا :)))
  • خانم مهندس
  • بوی شورش میاد؟؟؟!:))))
    +خراسانی ها که پرچم شون همیشه بالاهست!نیازی به گفتن نیست :-D
    نگین پرچمو بده به بغلی تامن یه سر برم یه فصل بخونم برگردم :-D
    سلام اخر پرچم کی بالا رفت 
    خوبی؟:)))
    نگو پرچمو بکن تو چشم شمالیا :)))))))))))))
    پاسخ:
    کلهم سه نفر بیشتر نیستینا...
    والا...
  • خانم مهندس
  • فهمیدم گفتی باختیم.
    جمله من خبری نبود!!!!
    جمله همدردی بود!
    میخواستم همدردی کنیم :-D
  • خانم مهندس
  • خب,رفتم شام بخورم!!!
    برگشتم دیدم شما جواب دادی دیگه:|
    دوباره میگفتم باز؟؟:|
    گمشده خانوم مهندس؟؟
    رفتن حاجی چنتا علت داره اما علت اصلیشو بعدا میگم!
    علان از ده تا خیلی کمتر پست گذاش
    دیر اومد زود رف
    این چنتا معنی میده:
    اینا مرفه بی دردن شام میخورن
    مهمون دارن ک بازم مرفه بی دردن
    تازه طرف حبه قنده ک بازم برمیگرده ب موارد بالا...
    اونوقت دلیل اصلیش این بوده ک میخواستن بگن من ک بیکار نیستم
    قصد ازدباجم ندارم! (الِکی میگِ)
    ک این مورد برمیگرده با گفتمانشون با اسم ندارم درباره تعداد پست ها :)))
    حاجی دکتری رو ک داد تخصصو با بورسیمونم بده بریم اونور عاب :)))
    پاسخ:
    مشقتون پر از غلط بود
    بنابراین مدرکتون باطل میشه!!!
    :))))
    .بللللله:-)
    نگین باختیم:|||||



    اولندش ک خودم طاقت نیاوردم رفتم تو ی اتاق دیگه نیگا کردم
    دوما خودم  5 مین پیش گفتم باختیم چنتا کامنت پایین تر با توضیحات
    سوما
    خانوم مهندسسسسسسسسسسس؟خجالت بکش پرچم خراسانیا بالا چرا جواب نمیدی نجمه خودشو کشت!
  • خانم مهندس
  • سلام.گمشده:-)
    نگین خانوم مهندس خبرشو داد...دیگه من نمی گم..
    خانوم مهندس سلام..:)
  • خانم مهندس
  • بللللله:-)
    نگین باختیم:|||||
    خانوم مهندسسسسسس؟؟؟
  • خانم مهندس
  • حاجی,چرا من هی دیر میرسم :-(
    بعد شام بیا :-))
    دیروز و پریروز هم دیر رسیدم!!حاجییییی خو تخصیر من چیه بعد از تموم کردن هر فصل میام.
    حااااااجی,کامنتای قبلی مم جواب ندادی!!من الان امتحان دارم اعصاب مصاب ندارم :-D
    +اگه کامنتا رو جواب بدی,فوتو فن های غذای محلی مونو بهت میگم که خوشمزه ترش میکنه.وایضأ جوک اش رو[آیکونه باج دادن]:|
    پاسخ:
    ما که چهارتا فصل بیشتر نداریم
    چیکار میکنین شما؟!
    والا...

    فوت و فن پلیز!
    دوستان توجه بفرمایید هیچ چیز از ارزش های والیبال ما کم نمیکنه :)))
    تازشم ایران الان ی امتیاز گرف
    تا امروز تو جدول دوم بود
    علان بعد ایتالیا و برزیل سوم شد با 7 امتیاز
    برزیل8 امتیاز
    و ایتالیا تا دیروز 18 امتیاز بود...
    لهستانم چهارمه :)
    جمعه هم ایران و ایتالیا تو آزادی بازی دارن
    +قابل توجه:ایران دوره دومیه ک تو لیگ جهانی شرکت میکنه هاااااااا
    برزیل 25 دوره س وهمچنین ایتالیا!
    بعد اینا قهرمان هم بودن!
    ن دیگه مژگان المی خانوم مهندس :)
    باخت
    عه حاجی تازه می خواستم بازی گزارش کنم..
    نگین مث این که اوضاع خرابه...بازی رو می گم...
    نداریم دیگه خراسانی؟؟؟؟؟؟؟؟
    ینی فقط من و نگین عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پرچماتونو بیارین پایین
    خخخخخ
    .یلی هم فرق نداره که!!!!
    فقط کمه جوش,توش تختم مرغ نداره!!!!


    خب دیگه اینم فرقش :)
    خراسانیا نبینم نشستین
    پرچما بالا :))))))))))))
  • خانم مهندس
  • خیلی هم فرق نداره که!!!!
    فقط کمه جوش,توش تختم مرغ نداره!!!!

    اااااااااااااا
    اینجا همه همسایه ها دارن جیغ میکشن :)))))
    اووووووووووووووووووو
    خدا زده پس کلشون :)) راه افتادن
    2.2مساوی :)))
    فقط 15 امتیاز دیگههههههههههههه
  • خانم مهندس
  • نگییییییییین:
    ایران برد این ست رو:-)))))))
    دست.جیییییییییییغ 
    نگین جون قروتی رو هستم :))))))
    ++ همه خراسانی ها رو عشقه
    پاسخ:
    باز شرو شد...
    :)))
    .حاجی,میدونستی ماست جوش,یکی از غذاهای محلی اینجاست!!
    البته در اصل کمه جوش ه!!ولی اگه کمه نبود,میشه از ماست هم استفاده کرد!!
    یه جوک هم هست درباره کمه جوش,ولی بامزه بودنش به اینه که بالحجه خونده بشه!!!بالحجه نمیشه بنویسم:|



    خانوم مهندسسسسسسسس
    ماست جوش کلجوش کمه جوش اینا فرق داره ها!
    مال ما هم هس
    بله نیمرو و سبزی و پیاز :)))
    همچنین قروتی :))
    +میفرمایند روزه ی بی نماز مث قروتی بی پیازه :)))
    خراسانیا پرچمشون بالا :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی,دسر ه این غذا هم نیمرو عه :-)))))
    نیست خیلی غذای باکلاسیه دسر هم داره :-D
    پاسخ:
    والا ما دسر برامون غذای کامل محسوب میشه!
  • خانم مهندس
  • حاجی,میدونستی ماست جوش,یکی از غذاهای محلی اینجاست!!
    البته در اصل کمه جوش ه!!ولی اگه کمه نبود,میشه از ماست هم استفاده کرد!!
    یه جوک هم هست درباره کمه جوش,ولی بامزه بودنش به اینه که بالحجه خونده بشه!!!بالحجه نمیشه بنویسم:|
    پاسخ:
    کمه چی هس که اگه نبود جاش ماست استفاده میکنن؟؟؟

    حیف شد!
    ویول چطور دلت اومددد قرار بود من اول بشممم:((((((
    کولی بازی درمیارماااااا:|:|

    اونطرفم که فیروزه ای اول شد:|

    حاجییییییییییییییییی:| این پاک باخته کجاس؟؟؟؟؟همین امشب نباید باشه:|
    من فقط ضربه پام خوبه زیاد کاری نمیشه که:|

    پاسخ:
    ایشونم بود کار زیادی نمیتونستین بکنین!
    :))))
    حاجییییییییییییییییییییییییییییییییی مگه قرار نشد ندا بدیییییی (ایکون الی درحال کله کوبیدن به درو دیوارو زمین:|)
    پاسخ:
    جهت ندا یه پست کامل گذاشتم!
    خط آخر چیه پس؟!
    والا...
    خیلیم خوشمزس :)
    پاسخ:
    موافقم!
    البته مامان پزش بیشتر...
    هعی
    ینی دیگه برنمیگردین؟؟؟؟
    بابا واسه شام زوده هنوز (آیکون مخاطبی که خودش شام خورده)
    پاسخ:
    اینم از مخاطبای ما!
    :)))
    ماست جوش؟!
    اسمش که خوشمزه نیست!
    ماست جوشیده >_<

    پاسخ:
    اسم که نباس خوشمزه باشه
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی