حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

لیس لنا الزوجه الآسیاییه

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

یه زنم نداریم

از

جنوب شرق آسیا
که هر موقع میبینیمش
بهش بگیم:
عزیزم!
اگه خوابت میاد
خو برو بخواب!!!
  • ۹۳/۰۳/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

Salam, haji man age manba bkham shoma mitonid s komakam konin?
Dar bare ine k Khoda aghebat Ensanche ro Az ghabli midoone? 
پاسخ:
اگه بتونم سوالتونو بخونم شاید بتونم کمکی بکنم!
اگه!!'
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی.. من اصن کامنتم نمیاد درباره پست هاتون! چند روزه ذهنم فقط و فقط مشغول یه چیزیه.. به نظرتون اتفاقات عراق شبیه علایم پیش از ظهور نیست؟ توی ماه رجب خروج اتفاق می افته و شروع اتفاقات عراق از ماه رجب بوده.. می گن با تظاهر به دینداری، گروه زیادی از مسلمانان فریب می خورن.. خو اینام بدجوری ادعای اسلامشون میشه اما دارن سر می برن.. یعنی می تونیم امیدوار باشیم که کمتر از نه ماه دیگه ظهوره؟ هوم؟ شکلک پیمان/پیمانه امیدوارانه و ذوق زده زل زده به مانیتور!

    نمیشه خارج از پست مرموز کامنت بازی کنید :(((((((((
    اصنم من میرم بخوابم... والا. 
    ما با حاجی کالایی-سفری حساب می کنیم!



    عمو حبیب حالا این حاجی خودشون کم حاضرجواب نیستن...دیگه یار نمی خوان...والا...:))
    "بفرما حاجی..عمو حبیب هم پول می خواد...بعد به من گیر بده..:))"

    کار پاکان را قیاس از خود مگیر :)))

    ما با حاجی کالایی-سفری حساب می کنیم!
    ویول جان میخوای منم کمکت کنم؟ تعارف نکن. البته فقط صلوات میفرستما!!!! شرط رو باختی دیگه پای خودت :))))
    این حاجی ازدباج بکن نیست.ینی دلش میخواد ها الکی ناز میکنه. والا...
     چند حساب می کنی؟ :))



    بفرما حاجی..عمو حبیب هم پول می خواد...بعد به من گیر بده..:))
    .پس اجازه بدین من اول شرایطمو اعلام کنم
    بعد ...



    بنده وکیلتونم همین امشب شرایتطونو برام ایمیل کنید تا من بررسی کنم بعد بگم بزارید درملا عام یانه
    جدی!
    میترسم حاجیمونو بدزدن بدبخ شیم :)))))
    اونوخ اگه بدزدنتون ب چ دلیلی بیایم نت؟جدی!هوم؟
    ب چ دلیلی سوتی گنده پیش خانواده بدیم؟ هوم؟؟
    :)))
    "نگین
    گمشده
    و حبیب
     شاهد باشین به عنوان حاضران در وب!"

     چند حساب می کنی؟ :))

    "اون که منقرض شد!!!
    خخخخ"
    حاجی ببر مازندران منقرض شده نه گیلان !!!!!!!!

    بعله
    ^_^
    پاسخ:
    اونم منقرض میشه...
    خخخخ
    نگین
    گمشده
    و حبیب
     شاهد باشین به عنوان حاضران در وب!



    ما شاهدیم ...ولی اگه به مام بستنی برسه...شاهد بودن خرج داره..:))
    پاسخ:
    شاهدا هم پولی شدن
    چه روزگاریه...
    "ویول ریسک بزرگی بود :)))
    +طرف معاملت حاجیه ها:))"

    نگین جونم طرف دیگه ویوول ببر گیلانه ^_^
    پاسخ:
    اون که منقرض شد!!!
    خخخخ
    .باشه یه دونه^_^ تصویب شد ^_^
    -حاجی پولاتو جمع کن بعدا بهونه خرج ومخارج حاج خانومت رو نیاریاا



    ویول ریسک بزرگی بود :)))
    +طرف معاملت حاجیه ها:))
    پاسخ:
    معامله رو بهم نزن دکتر نگین!
    میخواین ک من کیس مورد نظرمو بدم ب شما فک کنم خیلی به هم میاین!
    کِر ِ همین :)) دی:
    والا...
    +خواهرتون ک ک مورد خوب براتون پیدا کرده :)
    ++الان ب هرچی بگین ی مورد خوب بهتون معرفی میکنه
    مگه اینکه خودتون کسی رو مدنظر داشته باشین!
    یا ایضا بخواین خودتون پیدا کنین!
    پاسخ:
    من و این جلافتا؟!
    ؛)

    پس اجازه بدین من اول شرایطمو اعلام کنم
    بعد ...
    "گفتم یکی
    چرا سه تا؟!
    والا...
    جرزنی ممنوع"

    خو بستنیش زیادی خوشمزست >_<

    باشه یه دونه^_^ تصویب شد ^_^
    -حاجی پولاتو جمع کن بعدا بهونه خرج ومخارج حاج خانومت رو نیاریاا
    پاسخ:
    نگین
    گمشده
    و حبیب
     شاهد باشین به عنوان حاضران در وب!
    حاجی دیدی قصدشون داری؟؟
    پاسخ:
    قصدشو ندارم
    ولی اگه مورد خوبی پیدا کنم
    نع نمیگم!
    این میشه قصد داشتن عایا؟!
    "بسم الله.."
    حاجی پس اگه من بردم باید تا 1سال هرغروب 3تا بستنی خامه ای نشاط بخورم بحساب حاجیج^_^
    اگه حاجی برد باس تا 1سال هرروز 1بستنی ساده میهن یا دایتی بحساب ویول نوشجان کنه ^_^

    حاجی از الان برو پولاتو جمع کن هااا
    هر بستنی خامه ای 3000تومن
    پاسخ:
    گفتم یکی
    چرا سه تا؟!
    والا...
    جرزنی ممنوع
    "نوع کیمش رو خودم تعیین میکنم
    اعم از ساده و عروسکی و ..."

    با توجه به ساده زیستیتون مطمئنم ساده رو بیشتر میپسندید^_^
    عاقا اگه قبول شرط از همین اان شروع بشه!منم شروع کنم نذرمو!
    پاسخ:
    بسم الله...
    "این شد یه طرف شرط
    در صورت باخت هم شما باس یکسال بستنی بنده رو تامین بفرمایین
    چی چی رو به من ضرری نمیرسه؟!
    والا..."

    روزی یه کیم میهن ،قبول؟؟؟
    پاسخ:
    نوع کیمش رو خودم تعیین میکنم
    اعم از ساده و عروسکی و ...
    .نخیر!!!



    تازشم بلهههههههههه
    :|
    پاسخ:
    نخیرررررر
    "حالا شرط میبندین یا نع؟!
    :)))"
    اوهم چرا که نه؟!!!
    در هر صورت هیچ ضرری به من نمیرسه!

    حاجی قبول اگه تا قبل پاییز عاشق شدید میاید با بستنی نشاط قرارداد یه ساله میبندید که من هر غروب برم3تا بستنی خامه ای بخورم بحساب حاجی ^_^
    پاسخ:
    این شد یه طرف شرط
    در صورت باخت هم شما باس یکسال بستنی بنده رو تامین بفرمایین
    چی چی رو به من ضرری نمیرسه؟!
    والا...
    "هر روز یه بستنی
    اونم به شرط ازدواج بنده تا قبل از پاییز امسال
    دیل؟!"

    زرنگید؟؟؟؟!!!!!!
    >_<

    حاجی خب با توجه به شناختی که دارم اگه هم بشه میمونید 2مهر عقد میکنید که از زیر بستنی در برید!!


    پاسخ:
    حالا شرط میبندین یا نع؟!
    :)))
    نگییییییییییییییییییییین
    والیبال را دریاب...
    من پخش زنده جفتشو دارم..هم وب حاجی    ...هم والیبال..بیخ گوشمه...
    6 ایران...3 برزیل...ست پنجم..2 به 2 مساوی.....حساسه جدا..:))
    .چون قصد ندارم دارم سرش شرط میبندم!



    الِکی میگِ :|
    قصدشو دارین!
    فک کنم ناز میکنین!
    پاسخ:
    نخیر!!!
    هر روز یه بستنی
    اونم به شرط ازدواج بنده تا قبل از پاییز امسال
    دیل؟!





    شما که قصد ازدباج نداشتین دی:
    پاسخ:
    چون قصد ندارم دارم سرش شرط میبندم!
    "شما به میلیون نذر کن
    ولی راه نداره!!!"

    چــــــــــََشــــــــــــــــم

    حاجی اگه من برنده شدم باس با بستنی نشاط قرارداد یه ساله ببندی که هر غروب برم 3تا بستنی خامه ای بخورم هاا ^_^
    قبول؟؟
    پاسخ:
    هر روز یه بستنی
    اونم به شرط ازدواج بنده تا قبل از پاییز امسال
    دیل؟!

    .عاره!
    فهمیدین شوما؟!
    ؛)




    عاره من باهوشم دی:
    پاسخ:
    لا شک و لا شبهه!
    "کتک رو به اومدن ایران و ... ترجیح میدم!
    ؛)"

    حاضرم قانونشکنی کنم بجا3تا صلوات 1000تا صلوات نذر کنم که حاج خانومتون شمالی باشه!!یعنی شیطونه میگه از امشب شروع کنم هاااا ^_^
     
    پاسخ:
    شما به میلیون نذر کن
    ولی راه نداره!!!
    بعد اونم چندتا حرکت بروسلیایی بزنه و حاجی قهر کنه بیاد ایران حاج خانم شمالی اختیار کنه ^_^

    پاسخ:
    کتک رو به اومدن ایران و ... ترجیح میدم!
    ؛)
    اینستاگرام شما فقط دلِ آدم ُ میبره :) چقدر خوردنی خب :)
    پاسخ:
    وااااااای قنطی!!!
    خودتونین؟!
    چقد ما با پستای شما
    خصوصا پست ثابتتون خاطره داریم
    :D
    اینطوری که همیشه خدا باید خواب باشه
    پاسخ:
    :))))
  • پرنده ی شکسته بال
  • تا الان سه مدل زن میخواستید!!!!
    چهارمی رو خدا به خیر کنه...

    پاسخ:
    خیره حتما
  • عروس کوشولو
  • حاجی میکم جرا رفتید تو فکر ازدواج بین قاره ای؟
    پاسخ:
    جهت احیای گفتگوی تمدنها!!!
    اووه چه جورم مستر مجید....
    منتها فقط "به یه زنم نداریم"  رضایت می دن...
    ملت مجازی در آرزوی تبدیل ماتریسی "نداریم:" به " داریم" گیسامون سفید شد...والا..:))
    پاسخ:
    اونم به موقعش...
    :))))
    حاجی کف ازدواجیا!
    ماشالله
    پاسخ:
    کور از خدا چی میخواد؟!
    ماشین شاسی بلند!
    والا...
    دومممممممممم:))


    +جوک زیاد میخونینا :))
    پاسخ:
    عاره!
    فهمیدین شوما؟!
    ؛)
    اول...:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی