حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الحمار العملی...

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۱ ب.ظ
به اطلاع دوستان میرسانم
امشب نت نمیام
فوقش اینستا...

+ آیکون حاجاغایی که از صب اومده سرکارو
هنوزم برنگشته خونه!
  • ۹۳/۰۳/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۹)

آقا ما رفتیم اینستای شما رو دیدیم احساس یک نیازمند آفریقایی بهم دست داد
(اینهمه خوراکی دور از دسترس)
"روحش قرین آرامش باد..."

"بنده در کمال صحت و سلامتم
الکی کلید اسرار راه نندازین!
:)))))"


کلید اسرار :دی خخخخخ
وا حاجی تکلیفتون با خودتونم روشن نیستااا بالاخره روحتون آروم باشه یا در صحتو سلامتین؟؟؟عایا؟؟؟:|
حاجی چه کندی توووووووووووووووووووو
والا
با اون همه غذایی که میخوری
یکم دست بجنبون خووووووووووووو
کامنتا بیات شد
.نگین آبی؟!


چرا فوش میدین؟؟
خودتون آبی :)))
من ارغوانیم :)))))
نچ نچ نچ!

+حاجی؟نع!
""اون کیک خامه ای خانواده هم ما دو نفری خوردیم
واسه همین نصفش کردیم
انصافا نمیشه کاملشو خورد!"

بنده یک روز صبح در سفر، به عنوان صبحانه، یه کیک خامه ای در اون سایز+ یه فالوده بستنی + یه کیک خامه ای کوچک (سایز دو-سه تا رولت بود) خوردم!
کار نشد نداره حاجی! شما کیکو بده، اثبات شدنی بودن خوردنش با من! :))"


عاقا ساعت 11:30شب چه بحثیه آخه؟؟!!!!نون خامه ای؟؟
عاقا ملت هوس نون خامه ای کردن باز!!کی جوابگویه؟؟؟هوم؟؟
"اون کیک خامه ای خانواده هم ما دو نفری خوردیم
واسه همین نصفش کردیم
انصافا نمیشه کاملشو خورد!"

بنده یک روز صبح در سفر، به عنوان صبحانه، یه کیک خامه ای در اون سایز+ یه فالوده بستنی + یه کیک خامه ای کوچک (سایز دو-سه تا رولت بود) خوردم!
کار نشد نداره حاجی! شما کیکو بده، اثبات شدنی بودن خوردنش با من! :))
.حاجی حتی در  گزینشی جواب دادنتون به کامنت ها هم شمکوو بودنتون موج میزنه




خوبه که!عصن عادم باس شیکمو باشه!
یکی از لذت های دنیا خوردنه :))
باشیکمو ها درست برخوردکنین تو اجتماع والا...
مجرم ک نیستن!
باهاشون دوس باشین دی:
مهلبونن :))
دی:
(ستاد طرفداری و روحیه دهی ب شیکمو ها)
حاجی حتی در  گزینشی جواب دادنتون به کامنت ها هم شمکوو بودنتون موج میزنه
:)))))))
"یه ضرب المثل آنگولایی هس که میگه:
هیچوخ نقطه ضعفتو به یه حاجاغا نگو!!!
:))))"

نچ نچ نچ
حاجی جونشو دوست داره ^_^مگه نه؟؟؟

تو روح عزیزان آنگولایی و ضرب المثلاشون صلوات
.لطفا تو همون اینستا کامنت بدین!

+ آیکون حاجاغایی که میدونه نگین اینستا نداره و نمیتونه اونجا کامنت بده!!!
(خیلی حاجاغای بدجنسی شدم! نع؟)
؛)



ایکونی ک نگین داره هرهرهر هر ب ی چیزی میخنده!
اما فعلا لو نمیده!
تا حاجی خودش بفهمه!
پاسخ:
نگین آبی؟!
  • پرنده ی شکسته بال
  • سلام..
    عکساتونو توی اینستا دیدم...خوبه...بیشتر از غذا و پلو و اینجور چیزا عکس بذارید شاید اشتهام واشه...
    پاسخ:
    سلام
    بفرمایین!
    اینم اندر فواید گذاشتن عکس غذا و خوردنی!
    نمیدونم چرا همه نیمه خالی بشقابو نگاه میکنن؟!
    والا...
    ;-)
    سلام بر همه
    حالا که حاجی نیست با یه حمله ی گاز انبری به اینستا موافقید ؟
    هر کی هر چی عکس خوراکی داره بزاره 
    ما هم یکم انتقام بگیریم 
    کاش این کامنت مث پیامهای کاراگاه گجت خودبخود منهدم میشد حاجی نمیدید خخخخخ
    پاسخ:
    چرا این کامنت خالی فرستاده شده؟!
    ایکون حاجاغای متفکر!!!
    فک کنم حرفام به حقیقت پیوسته تو گلو حاجی گیر کرده حاجی چیزیش شده خو تخصیر خودشونه میرن انتقام میگیرن اون عکسارو میزارن منم که تازگیا همش گشنمه :|:|:|
    پاسخ:
    بنده در کمال صحت و سلامتم
    الکی کلید اسرار راه نندازین!
    :)))))
    حاجی سریعا ایکونتونو اعلام کنید! وگرنه ک زنگ بزنیم اتش نشانی!
    :|
    پاسخ:
    معمولا زنگ میزنن بیمارستانا و پزشک قانونی!
    والا...
    حاجیو هاپو خورده :|
    پاسخ:
    روحش قرین آرامش باد...
    یاااااااااا الله :|
    آیکون نگین متشوش!
    حاجاقای محترم من همیشه نسبت به  شما ارادت داشتم، ولی باید نکته ای رو عرض کنم و اونم اینکه نوشتهاتون لوس شده در حد اعلی!!!!

    مخلص و ارادتمند شما 

    پاسخ:
    در اسرع وقت رسیدگی میشه!
    اینستای حاج عاغا چی هست حالا؟
    پاسخ:
    رجوع کنید به پیوندهای همین صفحه!
  • عروس کوشولو
  • نو که اومد به بازار بلاک میشه کهنه حاجی رو میاره به اینستا :دی

    حاجی خجالت بکش من بدبخت بیجاره فلک زده بعد از دوسال روزه کرفتم الان رفتم اینستا شما...... :(
    هعی...
    پاسخ:
    الان روزه تون ثواب دو هزار تا روزه رو داره!!!
    :)))
  • ماریا .آ.بی
  • خدا قوت حاجاقا :)
    هاچی اون 12 تا انتقامتونو همه و یه روز گرفتین؟؟؟؟؟
    من هنوز تو کفه اون نون خامه ایم؟؟؟!!!!!واقعن داریم؟؟؟
    من که نیگاشون کردم سیر شدم چه برسه به خوردنه اون همهههههه چیز میز :|
    ولی اعتراف میکنم سر اون "ته دیگ" و "نون خامه ای" ایه کلی حسرت خوردمو یه چیزاییم گفتم:|:|:|
    الان حاجی زنده این عایا؟؟؟؟
    پاسخ:
    اون دوازده تا انتقام مال یه هفته ایه که در ظاهر داشتم ساده زیستی به خرج میدادم!
    اون کیک خامه ای خانواده هم ما دو نفری خوردیم
    واسه همین نصفش کردیم
    انصافا نمیشه کاملشو خورد!

    + دیشب پهلوی راستم یکم قلقلکش میومد
    میگین اثر دعاهای شماس؟'
    :))))))
    واااااااااااای گفتی ذرت مکزیکی دیشب مادر عزیزتر از جان یه ذرت مکزیکی بهمون داد پدر جده این بیرونیا اصن هنوز مزش زیر دندونامه :دی
    اونقد که این خوشمزه بود لامصب:دی
    پاسخ:
    مردم چه مادرایی دارن!
    مادر ما نهایت چیزی که بهمون داده
    خورشت قیمه و کتلت بوده!!!

    خدا هر دو مادر رو حفظ کنه

    من الان مراعات حال بچه هارو میکنم وگرنه عکس ذرت مکزیکیو الان میزاشتم همینجا! :|
    پاسخ:
    ما هم باور کردیم!!!
    :))))))
    حاجی این اتقامتون خیلی ناجور بود اصنی....یادم باشه تلافیشو سرتون دربیارم...:)))
    وقتی چای لازم شدین...اون موقع انتقام می چسبه....
    پاسخ:
    چای که همیشه دم دسته
    فوقش میریم چایخونه!
    فک نکنم موقعیت انتقام واستون پیش بیاد
    :-D
    سلام
    ما که از غافله عقبیم
    نمیدونیم اینجا چه خبره
    اما روزتون مبارک ها باشه
    پاسخ:
    قافله = کاروان
    ;-)
    .حاجی بعد مدت ها رفتم اینستاتون رو چک کنم یعنی دلم به قار قار افتاد^_^
    یه لیست خرید وا3 بابا نوشتم چخده ه
    بابا کلی شمارو مورد لطف و عنایت ویژه قرار داد :))))))))))(شوخو....نثار من کرد)
    >>آقا نون خامه ای نقطه ضعفمه نزار خب عکسشو برادر من دههههه



    بعضیام عصن خجالت نمیکشن!!
    شاید یکی رژیم باشه
    شاید یکی کسی نباشه علان بگه بره براش ازینا بخره!
    ی شوهرم نداریم... :))))))))
    ویول جان میبینی؟؟
    نچ نچ نچ !
    فک نمیکنه مابا  سیلی صورتمونو سرخ نگه میداریم :)))
    من الان تنهام کسی نیس برام زینا بخره :(((
    پاشم برم ذرت مکزیکی درست کنم عکسشو بزارم :(((
    بعدشم ما این همه عکس میزاریم اون بعضیا عکس العمل نشون نمیدن ک جیگرمون خنک شه :))
    +فرمانده چیکی؟ بیا ب دادم برس میخوام با حاجی کل بندازم :|
    پاسخ:
    من با رژیم مخالفم
    چه شاهنشاهی چه صهیونیستی چه هر رژیم دیگه ای!!!

    کمتر خواستگارارو رد کنین خو!
    والا...
    "این عکسای خاک بر سری چیه تو اینستاشون بعضیا گذاشتن؟؟؟
    نمیگن ک یوقت ادم دلش بخواد مثلا؟؟
    نچ نچ نچ"
    نگین حاجی شانس آورده گوشیم گوشکوبه وگرنه میدونستم چیکار کنم که به راه راست هدایت شه و تــــــــــــــــوبه کنه.
    والا
    پاسخ:
    اوناییم که گوشیشون گوشکوب نبود هم
    کار خاصی نکردن تا این لحظه!!!
    ؛)
    سلام
    حاجی بعد مدت ها رفتم اینستاتون رو چک کنم یعنی دلم به قار قار افتاد^_^
    یه لیست خرید وا3 بابا نوشتم چخده ه
    بابا کلی شمارو مورد لطف و عنایت ویژه قرار داد :))))))))))(شوخو....نثار من کرد)
    >>آقا نون خامه ای نقطه ضعفمه نزار خب عکسشو برادر من دههههه


    پاسخ:
    یه ضرب المثل آنگولایی هس که میگه:
    هیچوخ نقطه ضعفتو به یه حاجاغا نگو!!!
    :))))
    این عکسای خاک بر سری چیه تو اینستاشون بعضیا گذاشتن؟؟؟
    نمیگن ک یوقت ادم دلش بخواد مثلا؟؟
    نچ نچ نچ
    پاسخ:
    لطفا تو همون اینستا کامنت بدین!

    + آیکون حاجاغایی که میدونه نگین اینستا نداره و نمیتونه اونجا کامنت بده!!!
    (خیلی حاجاغای بدجنسی شدم! نع؟)
    ؛)
    همینجوری الکی دوستت داشتم
    پاسخ:
    آخی...
    منم همینجوری و الکی این کامنتو دوس داشتم!
    حاجی راستی روزتون مبارک...:))
    پاسخ:
    روز پیرمردای تنهاس؟!
    حاجی الان مگه قرار نیست شما امشب نباشی خوووووو چرا 13 تا آنلاین داری...
    جوجه نبود مجبوری یه سری به شما زدم دیگه..:))
    دوووووستان بریزین اینستا.....
    حمله......

  • پتانسیل ♥㋡
  • پس اینستا منتظریم....
    +آیکون دوستان از رو نرونده!
    عههههههه.....
    امشب کی ماروبخوابووووووونه؟؟؟؟؟حااااااااااجی,,,,,,
    مسؤلین لطفارسیدگی کنین دیگه....
    خیلی آقایید که خبر دادید...
    انصافا...
    خدا قووووت حاجی
    راااااااااااااااااااااحت باش حاجی ...
    اتفاقا منم می خواستم امشب وب شما نیام...فوقش وب خودم و جوجه و سارا و فیروزه ای و مریمی و نگین و ...کسی جا نموند...هوم.....:))
    خیلی بی معرفتید !
    واقعا که!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی