حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المکانیه

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ
آیکون حاجاغایی که صبح تا عصر حرم امام ره بوده
و الان پارک لاله ...
  • ۹۳/۰۳/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

  • خانم مهندس
  • پارک لاله قرار داری!؟!!!!!!!!!!
    نچ نچ نچ :-))))
    برین بخوابین حاجی نیس وبشو بهم ریختین فردا برگرده باید بشینه به جمع و جور
    + منم موافقم ...خیلی هم ثواب داره...چت روم به این خوبی..:))



    گمشده پایه نیستی دیگه//

    نگین
     اتفاقا ثواب داره چت روم کردن کامنت دونی حاجی
    پاک باخته ره

    + منم موافقم ...خیلی هم ثواب داره...چت روم به این خوبی..:))
    جای مارو هم خالی کنین 
    تو این گرما پارک میچسبه 
  • پرنده ی شکسته بال
  • خوش به حالتون ....
    خوش بگذره.
    نگین
     اتفاقا ثواب داره چت روم کردن کامنت دونی حاجی
    پاک باخته ره
    ما با دوستامون گاهی میرفتیم پارک لاله.
    البته بیشتر همون بازارچه میرفتیم. :)
    بیا اینجا حرف بزنیم ازین ببعد زشته کامنت دونیای حاجیو چت روم کنیم :))
    http://alonegirlinsky.blogfa.com/

    راستش نمیدونم!!! فکر کنم دارم :))))))) شایدم اشتباه گرفته باشم 
    +عاقاااااااا. الان ضایع شدم ینی؟ :((((((
    حاجی سر راتون تشریف بیارید کرج، نهار شامی در خدمت باشیم؟ جدی :)
    نجمه جون مگه ادرس وبلاگ مارو داری؟ دی:
    (من)
    پارک لاله مکان مناسی برای یک حاجی نیستا


    آقا شب بیا پیش ما...
    من داشتم بچه  که بودم ...حذفیدم :)))
    خیلی حرفی برای گفتن ندارم. و الانم دیگه پایان نامه و اینا قراره شروع بشه اینه که معذوریم :))))))

    از وب شما و دوستان استفاده میبریم ...
    .نگین جان سختیای زندگی حاجی رو که دیدی؟ اینم یه نمونه اش... :)))


    +عاره نجمه جون حاجی از اول ساده زیست بودن بعد دستو پا دراوردن :)))

    ++تو چرا ی وبلاگ نمیزنی؟

    خدا قبول کنه انشاالله حاج آقا :دی
    نگین جان سختیای زندگی حاجی رو که دیدی؟ اینم یه نمونه اش... :)))
    حاجی اونجا قرار کاری داری؟؟؟ نچ نچ نچ
    دوست میدارم پارک لاله را :)اما همیشه برا من بدمسیر بوده :|
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی حالا یه میتینگ میذاشتی و از دور با تهرانی ها یه بای بایی می کردی چی می شد؟!!
    من خودم با خرج خودم، می بردمت دور دور و ساده زیستی تمــــــــــــــــــــــــــــــام!
    :((



    + اینستاگرام داری؟!!! 
     اینستاغذاس!!!
    آخیییییییییییییییییییییییییییی پارک لاله :)))
    چقدر من اونجار فتم. تقریبا توی چهارسال لیسانس هفته ای یه بار اونجا پلاس بودیم. التماس دعای مخصوص خصوصا کنار حوض اصلی پارک لاله :)))
    + شیطونه میگه پاشم برم مخفیانه عسک بگیرم از حاجی بعد در اینترنت منتشر کنم :))
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی حال داریا.. خسته نمی شی اینقدر می ری دور دور (کاری - درسی - تفریحی) این شهر و اون شهر؟
    سوم سوم
    خوش بگذره
    سلام

    نچ نچ نچ، حاج آقا و پارک لاله....
    تقبل الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی