حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الدسته بندیه!

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

دوستانی که از اینجا و از حلقه دوستان ما میرن دو دسته ان:


اونایی که با ذکر علت قهر و غضبشون میرن

مثلا میان میگن واسه فلان مورد ازت ناراحت شدم و خداحافظ...

همون طور که دوست عزیزی فرمودن به خاطر جواب ندادن به سوال خصوصیشان...

و اونایی که بدون ذکر هیچ گونه علتی دل میکنن و میرن...


این دسته خودشون دو دسته ان:

اونایی که میان میگن ازت دلخور و ناراحتیم و رفتیم

هر چند نمیگن چرا و ما هم هیچوقت نمیفهمیم چرا!

جون نه اونا میگن نه ما میپرسیم!!!

مثل:


 حرف زدن و قضاوت کردن همیشه راحترین کار بوده ...

دیگه هم نمیام وبلاگت  :((

این دسته از دوستان دیگه مهم نیس براشون که 
ما اصن نفهمیم کدوم حرف
کدوم قضاوت؟!
و به این هم فکر نمیکنن که همه اونایی که در دل ساختن و پرداختن
شاید نتیجه یه سوء برداشت ساده و شوخانه و کودکانه باشه!!!
چون بنده به شخصه در این مدت نه برای کسی بد خواسته ام
نه به کسی بد کرده ام
و از این بابت خیالم از جانب خودم راحته...

دسته دوم از دوستانی که بدون ذکر علت میرن اونایی ان که:
کلا در سکوت میرن
اونایی که در آرشیو صدها کامنت ازشون باقی مونده
و اما هم اکنون مفقود الاثرن
یکی از عللش میتونه تاهل باشه
شایدم مرگ!
شایدم سفر و ...
اما تجربه نشون میده "قهر" بیشترین علتشه

دوستان عزیز!
خواستین برین سفر
ازدواج کنین
اسباب کشی داشتین
ممنوع النت شدین
و ...
یه خبر کوچولو بدین خیلی خوبه!
حداقل نگرانتون نمیشیم
والا...

با تشکر ویژه و مخصوص از دوستی که با کامنتهای روح افزای خودش
از اسباب کشی به خانه رویاییشون خبر دادن!
هم ما از نگرانی و سوءظن به خودمون خلاص شدیم 
(که باز ما ناخواسته چه شکری خوردیم که از فلانی خبری نیس!)

هم دلمون شاد شد از رسیدن دوستی به آرزویی!

(هرچند که نشد و نتونستم و ... که جوابی بهشون بدم و کتباً واسشون آرزوی خوشبختی و سعادت کنم) 



پ.ن:

اون سوالی هم که دوست سابق الذکر فرمودن چرا جواب ندادین و قهر..

در صدد بودم تو یه پست مفصل توضیحش بدم که قسنت نبود گویا...

  • ۹۳/۰۳/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۵۳)

سلام حاجی

آخه ممنوع النت رو چطور خبر بدیم عاخه!!؟!!؟!؟؟!؟!؟!

من رفتم مشهد بالاخره:-) واسه شما و همه خوانده های وبتون هم دعا کردم

بعدم که رسیدم خونه،درست موقعی بود که نت تموم شده بود و چون امکان شارژ اینترنتی وجود نداشت،شارژحضوری تا به امروز طول کشید...:-S 

حالا ببینم من نبودم چه خبر شده که حرف از "واتس اپ"  و " وایبر" ؟؟؟

حاجی شما هم!؟!؟!چشمم روووشن!!!اونم بی ما!؟!؟؟؟

نچ نچ نچ
الوو....الوووووووو...........الووووووووووووووو
کسی پشت خط نیست؟؟؟؟
الووو حاجی؟؟؟؟


سلام حاجی وقت بخیر
چن وقته بخاطر پایان نامه ای که قبلا گفتم سرم شلوغه وقت نمیکنم کامنت بزارم الان یهوییییی تصمیم گرفتم بزارم
راستی هفته پیش برامون کلاس گذاشتن وکلی توجیهمون کردن با اسم واقعی تو اینترنت نچرخیم منم که تف ب ریا تصمیم گرفتم ب آنچه میدانم عمل کنم لذا ناشناس اومدم
راستی ی چیز دیگه،میدونم کار دارید اما میتونم ازتون ی کمکی بخوام؟؟
بخاطر فشار کاری وعصبی دفه پیش گفتم پایان نامه سطح 3 که اشتباه تایپی بود.سطح 2 ام.وهنوز کارم تموم نشده میتونم از لحاظ منبع ازتون کمک بخوام؟؟وب ندارم اما میتونم ایمیل بدم..
والا گفتن برید پرسوجو کنید منم تواین دنیای مجازی فقط شمارو میشناختم..
قهر مال یه دوره ایه . پیر که بشی اصن قهرت نمیاد !! والا ..
حجت الاسلام پناهیان گفت: « تلفن های همراه و ماهواره ها امتحان های الهی هستند.» در همین راستا مشخص کنید که موارد زیر چه چیز های الهی هستند.
جی پی اس( ناویگیشن): صراط مستقیم
بوک ریدر( کتابخوان): جامع المقدمات
آی پاد: اصوات الحسنی
آی پد: خلاصه التفاصیل
آی فون: مجمع الاطراف
اسکایپ: هاتف غیبی
ویکیپدیا: کاشف الاسرار
هارد اکسترنال: مخزن الاسرار
یوتیوب: رویای صادقه
گوگل مپ: مجمع البحرین
فوتوشاپ( یا بقول غلامحسین الهام پی هوتوشاپ): ستارالعیوب
:P
  • مریم سادات
  • سلامنعلکیم حاجی که ساکن در شهر ما:)

    سلام حاجی

    من هیشکدوم از اونا نیستم.من ادرس بلاگفاتونو نمی دونم چرا مدت مدیدی فیلتر شده می دیدم!ولی انگار نبوده اصن!! بعدش خب طبیعتا حذف کردیم ادرسی رو که ازشما بود و البته روش تارنما بود.بعد تو دلم ناراحت هم شدم.اما کی به این ناراحتیا اهمیت می ده.ناراحتی از اینکه دیگه نمی تونم لبخند بزنم.اما بعدش ادرستونو در بلاگ پیدا کردم و چنان تو دلم داد زدم و خوشحال شدم که بعدش دوروبرمو نگاه کردم ببینم نرمال هستم یا نه!به هر حال من بشخصه خواننده ی مطالبتونم.دلم برای بعضی پستهاتون خوشحال می شه برای بعضی پستهاتون اشکم درمیاد(خصوصا وضعیت مجردی و اینا)و برای بعضی پستهاتون فکر می کنم.خلاصه حاجی !ما یعنی من میام و می خونم.اما خب لازم باشه و عشقم بکشه نظر می دم.عیبی داره مگه؟

    عَ فـری بـه حـاجی ؛ برسـد بـه دَسـدِ مـرتیکه اسمـ نـدارِ اَلـدنگ !!


    دِ بـاااز نیس دِ ؛ همـه سولاخـاشُ چوب پنبـه کرده تـووووش !!

    مَ اَصـاب نـدارمـا ؛ بگـو بـاز کنـه تـا بـا دریل نـرفدمـ سـراغـه سـولاخـاش !!


  • مـفرد مؤنث ツ
  • ما کارمون این بود که از کله سحر بیاییم تو وب شما و ببینیم آیـا آپی ماپی کردین یا نه...والـا...
    .منظورم این بود که بیا بغلم بشین اختلاط کنیم!
    والا...

    + آیکون حاجی ماستمالی کننده



    نچ نچ نچ نچ مگه من اون مامانتونو نبینم یا ماچو بوسه راه میندازین یا بخلو این حرفا!!
    وقتی حاجاغاهامون اینطوری شدن چ انتظار از جوونا؟؟
    نچ نچ نچ نچ!!
    اینا تاثیرات اینستا هستش من میدونم!!!
    نچ نچ نچ نچ
    اختلاطو میشه با فاصله ی یک متر هم انجام داد
    ایضا تلفنی
    ایضا چت
    :|
    (ایکون نگین در حال بزرگنمایی کردن قضیه)

    :|
    حرفی نداشدم اومدم خوندم خواسدم ببندم دیدم اصن عذاب وجدان میگیرم اگه یه شی ننویسمو اعلام وجودی نکرده باشم:|
    پاسخ:
    خیلی لطف کردین
    خوشحالمون کردین
    خدا شمارو واسه مادر گرام نگهداره
    .بالای پنجاه تا کامنت عموومی و خصوصی جواب دادم
    چی چیو رفتم گل بچینم؟!
    اصن مگه من کاشونی ام؟!
    والا...




    میخواستین گهر نکنین برین
    میخواستین انقد بااون اینستای دربه در شده کصافد ور نرین :|
    بگم بگم حاجی؟؟
    ملومه از درون دارم میسوزم؟؟ :|
    ++شاید دارین گلاب میارین؟؟؟ :|
    +حالا کی گفته کاشونی هستین؟؟ :|
    پاسخ:
    قهر حداقل باس سه روز طول بکشه تا اثر داشته باشه!!!
    باس یه فکری واسه شما بکنیم که بیایین اینستا
    البته تا فیلتر نسده

    حضرت عروس کوشولو گیر دادن که من کاشونی ام
    دیگه نمیدونن من اگه کاشونی بودم صدبار خودم شام و ناهار دعوت کرده بودم
    به بهانه دیدن آقا مرتضی والا...
    .اِ اِ اِ
    استغفرالله
    می خواستم بگم به من نگین (نِگین نه ها نَگین) گفتم بگین؟
    خدا از سر تخصیرات ما و از سر تخصیرات شما که باعث تخصیرات ما می شین و ما که باعث تخصیرات شما می شیم بگذره خخخخخخ
    اصن هرکسی تخصیرات خودش به خودش:)





    حالا احساسات ک نه اما چرا تو با اسمم بازی میکنی؟؟؟ :((( حاجی بزنششششششش :((((
    آشنا میزنیا!!
    ایضا مشکوک!!
    پاسخ:
    شوخی شوخی با نگینم شوخی؟!
    :(((
  • همون خاموش پایینیه(گوله نمک)
  • اِ اِ اِ
    استغفرالله
    می خواستم بگم به من نگین (نِگین نه ها نَگین) گفتم بگین؟
    خدا از سر تخصیرات ما و از سر تخصیرات شما که باعث تخصیرات ما می شین و ما که باعث تخصیرات شما می شیم بگذره خخخخخخ
    اصن هرکسی تخصیرات خودش به خودش:)
    پاسخ:
    چه تخصیر بازاری شد!!!
    حالا تخصیر کی شد آخر؟!
    :(((
  • خاموشِ برای بار چهارم روشن شده
  • حاجی جنسیت منم مشکوکه
    میشه به منم بگی؟!
    :)))

    پاسخ:
    شرمنده ام
    در آن واحد یه نفرو بیشتر نمیتونم بغل کنم
    اونی هم که قبلا بغل کردیم دل نمیکنه که جا واسه بقیه هم باز بشه
    :(((((
  • king2om From instagram
  • یه سریام هستن که به اسم تولد سه قلوها میرن شهرشون
    بعد مدام اینجا خون به دل بچه های مردم می کنن
    خدایی که ما می شناسیم عمرن از سر تقصیراتشون بگذره
    تازه فراموش کردن دو روز دیگه میخوان برگردن قم ه.خ فقط نون خشک و آب شور قم میده بهشون
    پاسخ:
    تولد و خون به دل دوستان کردن هیچ منافاتی نداره با هم
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح
    والا...

    فراموش نکردن
    چون میدونن قرار برگردن به کجا و پیش کی و با چه شرایطی
    دارن کمال استفاده رو میبرن
    والا...
    .
    @ نگین:
    نگین خانم می دونستید توی کاشان یه خونه تاریخی داریم به نام شما؟ :




    الان معلومه دارم هلیکوپتری میزنم؟؟
    :)))
    عههههههههه چ جالب دی:
    پاسخ:
    بنده تکذیب میکنم
    ما عمچو چیزی ندیدیم!
    والا...
    حیف که جنسیتت مشکوکه
    وگرنه میگفتم:
    بیا بخلم!!!



    افق کجاس>>؟؟
    حاجیاینجا مجرد رد میشه هااااااااااا :|
    پاسخ:
    منظورم این بود که بیا بغلم بشین اختلاط کنیم!
    والا...

    + آیکون حاجی ماستمالی کننده
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی رفته گل بچینه که خبری نیس ازش.. 

    @ نگین:
    نگین خانم می دونستید توی کاشان یه خونه تاریخی داریم به نام شما؟ :D

    پاسخ:
    بالای پنجاه تا کامنت عموومی و خصوصی جواب دادم
    چی چیو رفتم گل بچینم؟!
    اصن مگه من کاشونی ام؟!
    والا...
  • مـفرد مؤنث ツ
  • 9 نفر اینـجا چیکار میکنن؟؟...
    10 نفر هس ولی خب خودم معلومه کارم چیه...اومدم دید بزنم وب حاجی رو بعدشم برم...
    والــا...
    شما 9 نفر خدا حفظتون کنه...در همه مراحل زندگی همینجوری پشتکار داشته باشین ایشالله...نیش باز...
    پاسخ:
    پشتکار تو کار مفید خوبه
    والا...
    :(

    + این کار شما که گفتین معلومه چی بود؟!
    :(((
    حاجی ما که کاری نکردیم با ما هم قهری؟

    پاسخ:
    اگه واسه پست ثابت کامنت گذاشتین نخیر!!!
    غم دنیای مجازی رو نخور حاجی میگذره.....

    پاسخ:
    ما نخوریم
    اون میخوره مارو
    والا...
    خارجِ بحث ؛

    یکی به این مرتیکه " اسم ندار " بگه اون سولاخ سنبۀ وبتُ باز کن خره کَره آنگولایی !!





    پاسخ:
    مگه حرف گوش میده این مرتیکه اسم ندار؟!
    بعضی سولاخاش بازه
    بگردین پیدا میکنین تو پستای قدیمی...
    منم که انقد زدی تو پرو بالم که رو سکوتم وقتی میام میخونمت
     ولی قهر ابدا
    پاسخ:
    حیف که جنسیتت مشکوکه
    وگرنه میگفتم:
    بیا بخلم!!!
  • پرنده ی شکسته بال
  • سلام حاج آقا...
    منم  سوال پرسیدم جواب ندادید ولی قهر نکردم...
    فقط از دستتون ناراحت شدم.
    کلن خواننده  ی خاموشم...کم پیش میاد کامنت  بدم...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    باز بپرسین
    انسان فراموشکاره
    ان شا الله در اسرع وقت جواب میدم
    سلام
    خوبید؟
    می گم آقای حاجی
    اونچیزی رو که قرار بود برای اون دوستتون توی یه پست مفصل توضیح بدید رو
    خب برای ما توضیح بدید، شاید به درد ما هم خورد؛)
    والا
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    چشم ان شا الله
    به زودی زود
  • اسم ندارم !
  • تجربه ثابت کرده بلاگری میتونه موفق باشه که جواب کامنت بده و پست بذاره ، خیلی هم قشنگ باشن اما پَر کسی رو نباید بگیره ! تو فضای خلأ باید صحبت کنه که به کسی برنخوره !
    پاسخ:
    پر کسی رو نگرفتیم
    ولی تو فضای خلا صحبت کردن ادمو از آدمیت میندازه
    والا...
    سلام
    حاجی آقا حسشو ندارم کامنت بذارم
    منو که یادتون هست ؟ :|
    ای بابا اگه یادتون نیست بگین.حالا 100 تا کامنت نذاشته بودم اما یه مدت بودم که:|
    می خونمتون اما نمیتونم بنویسم ...

    پاسخ:
    بله که یادم هس
    همون هدر اسب سفید با یالهای بلند
    درسته؟!
    فک کنم صد تا کامنت گذاشته باشین حتی
    خوبه بعضی وقتا به قول مغنا یه لنگه کفشی پرت کنین
    آه پیچیدگی های رفتاری ِ دنیای ِ مجازی!!!:)))
    پاسخ:
    پیچیدگی های ناشی از پیچیدگیهای شخصیت دنیای حقیقی
  • پرنده مهاجر
  • اوا ببشخِن حاجی...ما فک کنیم آدرس فراموشیدنمان شد...

    اینم با ادرس گذاشتیم ک دیگه کسی قهر نکنه :)))

    پاسخ:
    خدا خیر دنیا و آخرت رو بهتون بده...
  • پرنده مهاجر
  • اووووو....چ همه پست قهر و آشتی...

    خو قهر نکنین از اینجا دیگه قهرروکا....چیششش...

    حاجی اصن کویر خشک دلتون دیگه زده هزار ترک....غم دیگه بسه حاجی جون...هرکی نمونده به درک...

    :)))

    پاسخ:
    چه کامنت آهنگینی!
    شعر بود آخراش...
    :(((
    درمورد وبلاگ من کلا یه دسته هستن اونایی که کلا نمیان و قرار هم نیست بیان:-D خخخ
    پاسخ:
    تکذیب میکنم!
    تازه ادرسم نذاشتین!

    + آیکون حاجاغایی که دست پیش گرفته که پس نیفته
    خداروشکر من جزئشون نیستم....
    البته هرچند تا یه پست اینطوری میذارید من انگشت اتهامو اول طرف خودم میگیرم ولی بعد میفهمم با من نبودید:D
    پاسخ:
    خدا خیرتون بده...
  • مـفرد مؤنث ツ
  • دارم...
    اشتب شد...دادم...
    پاسخ:
    نمره املاتون ۱۹
  • مـفرد مؤنث ツ
  • خدارو شکر ما تو این دسته بندی نبودیم...
    خب منم خیلی وقته پیش یه کامنت خصوصی دارم و موضوعی رو با حاجی درمیون گذاشتم همون موقع گفتن میشه بعدا جواب بدم...مام گفتیم باشه...دیگه رفت که رفت...آیکون نیش باز...
    ولی ما قهر مهر نکردیم...والــا...
    آستانه صبرتان را بالا ببرید...
    پاسخ:
    دوباره بپرسین که ما نم از شرمندگی شما در بیاییم.
    من معذرت میخوام...
    این جملات تو هر موقعیتی کاربرد داره :)

    تازه اگه همه نظر تو رو درمورد حاجی داشتن هیشکی از اینجا قهر نمیکرد دیگه نگین جونی^_^
    (خودت گفته بودی از در بیرونم کنی از دیوار میام و ... )

    پس از همینجا معلوم میشه نظرات متفاوتِ

    یه کوچولو باید همدیگه رو درک کرد و به نظر هم احترام گذاشت. ^_^
    پاسخ:
    از کوچولو خیلی بیشتر
    پلیز
    :(
    . نت دل ببندیم و نه به آدماش



    قبول ندارم قسمت دومشو فیروزه ای
    ادماَ گاهی میشن جزو دنیای حقیقی
    ک درن
    مث خودت و...


    + تجربه 8 سال بلاگری بهم نشون داده اگه دوست خوبی پیدا کردی از مجازی بودن درش بیار :)) درمورد تمام دوستای خوبِ نتی ام این اجرا شده.



    لبخند فیروزه ای :)
    هر مجازی بودنی بد نیس
    خیلی ها ب خیلی جاها رسیدن
    خیلی از رابطه های خوب شکل گرفته...
    بسته ب خود ادمو تفکرش داره :)


    پاسخ:
    اینم از شرح و تفسیر حضرت نگین دام ظلها العالیه

    حالا که کار به اینجا رسید بذارید یه اعترافی بکنم

    اهه

    بذارید دیگه

    آقا ما از طریق حاجی دوستای خیلی خیلی خوبی پیدا کردیم که گل سرسبدشون یه دیوونه س عین خودم که فکر کنم همه میشناسنش.

    از همین تریبون از همه مخاطبای حاجی و همچنین خود ایشون تشکر فراوان مینماییم.

    + تجربه 8 سال بلاگری بهم نشون داده اگه دوست خوبی پیدا کردی از مجازی بودن درش بیار :)) درمورد تمام دوستای خوبِ نتی ام این اجرا شده.

    اگه هم نتونسیتد زیاد دل نبندید به این دوستی های 0 و 1

    اصلا کلا دل نبندید.

    والا

    پاسخ:
    من نمیدونستم وگرنه زودتر از اینا حق العمل خودمو مطالبه میکردم!
    میدونین که شرعا جایز نیس از این دوستیتون لذت ببرین
    تا حق العمل ما جهت پیوند این دوستی مبارک پرداخت نشده باشه
    والا...

    یه کم عادی برخورد کنیم با این قضیه

     

    حاجی همونطور که توی پست بالایی گفته یه بلاگره

     

    یه روحانی تو دنیای مجازی. نه زیاد به این نت دل ببندیم و نه به آدماش

     

    درسته افراد با هم مختلفن، اما دنیای مجازی هیچوقت تغییر نمیکنه

    اون 9ماه پیش که ما دارای توقع بودیم و مثلا سوال خوصی پرسیدیم و یا جواب نگرفتیم یا خیلی دیر جوابگو شدید ناراحت شدیم.

    به چند دلیل که یکیش این بود که

    "خودمو ذی حق میدونستم که با وجود اینهمه مثلا ارادت و نظر گذاشتن چرا سوال ما جواب داده نشده"

     

    همچنین با خودمون گفتیم شایدم زیادی هستیم و حاجی بره برسه به بقیه مخاطباش . خخخخخخخخ

     

    حالا این درمورد من صدق نمیکنه. اما گاهی دیده شده که گهر کردن، تو ذاتِ یه خانومه. حالا چراش بماند  :))))))))))))))) {ما که تا حالا گهر نکردیم}

     

    گاهی هم میشه که چون جواب مهم بوده و فوری باید اون قضیه حل میشده ، پس برای اینکه به نتیجه برسه با یه ترفند گهر کرده

     

    هر کسی برای خودش یه دلایلی داره.

    من 4 تا مخاطب دارم، نه درست میتونم بشون سر بزنم و نه گاهی سوالاشونو جواب بدم. چه برسه به حاجی که الی ماشاءالله مخاطب و ارادتمند داره.

     

    خب هم مخاطبا حق دارن یه ذره و هم حاجی حق داره. با این مشغله زیاد.

    ولی این پست ها نشون میده محبت دو طرفه س. اما خب حاجی 1 نفره که باید محبتشو بین اینهمه مخاطب تقسیم کنه. محبت صرفا همون جواب دادن کامنت ها و البته سر زدن به وبلاگهاست و این کار سختیه.

     

    عجب دسته بندی ای
    ما که اگرم ممنوع النت بشیم بالاخره اگرم هیچی نگیم و در سکوت کامل باشیم میخونیم و فرار میکنیم
    کلا هر وقت وب شما رو باز میکنم خواهر کوچیکه میگه وااااااااااااااای بازم این وبو باز کردی :)
    پاسخ:
    چه خواهر کوچیکه باحالی!!!
    حاجییییییییییییی مارو با لگد از در بندازین بیرون ما از دیوار میایم :)))
    ینی تا این حد ب ارمان های امام و انقلاب و این صوبتا  پایبندیم :)))
    بعد دو روز دیگه نیاین بگین من هر کار میکنم اینا قهر نمیکنن نمیزارن برنا :))))
    ما که هیچوقت نمیریم حاجی از ما خیالتون راحت:دی
    فقط چون بلاگفا نیستید هی دیر به دیر میایم...شرمنده

    خانم مهندس:
    دوستان حاجی این بحثو راه انداخته که سوغاتی نده هااااااااااا حواستون باشه!![آیکونه تلکه کردن حاجی]

    ایــــــــــــــــــــــول!لایک ;)

    حاجی خب خیلی شیک و مجلسی بگید حواسم بهتون نبود!دیگه چرا بحث را عوش میکنید ؟؟:)) :)) :))
    [آیکون شاخ تو جیب گذاشتن و هندونه زیر بغل گذاشتن حاجی]:))

    حاجی کم کم باید برید تو فکر شماره دادن و شماره گرفتن تا این مشکلات حل بشه =)) :))

    "دسته بندی نموداریتون "تو حلق همه اونایی که بی خبر یوهو رفتند :))
    ما که نرفتیم... هستیم... قهرم که عمرا...
    خب بسی خوشحالم که جزو این دسته ها نبودم و با تشکر..
  • خانم مهندس
  • نزدیکه ده تا کامنت نوشتم واسه این پستت!
    هی میخواستم ارسال بزنم باز پاکشون میکردم:دی
    ایشششششششششششششش
    اعصابم خورد شد:p

    +حالا این بحث ها رو بخیال!!حاجی رفتی شهرتون سوغاتی چی آوردی واسه دوستانِ مجازی؟؟؟؟؟؟:)))))
    دوستان حاجی این بحثو راه انداخته که سوغاتی نده هااااااااااا حواستون باشه!![آیکونه تلکه کردن حاجی]
    حاجی هنوز در کتار خانواده این یا برگشتین قم؟؟؟؟
    ما و قهر حاجی؟:))
    بهمون میاد اصلا؟:))
    اصلا ما میذاریم شما همصحبتی با آدمهایی مثل ما رو از دست بدیین؟:)) افتخار از این بیشتر؟:))


    شوخو..شوخو:)
    هرکی قهر کرده خوب تو خودش مشکلی بوده که قهر کرده. وگرنه وقتی من مقصر نیستم و دلیل نمیدونم.. چه کاریه بشینم به قهر کردنشون فکر کنم :)
  • عروس کوشولو
  • =))))) حاجی اصن منم قهر میکنم تا 2 ساعت دیگه که شیمیمو خوندم بعد میام :دی
    +اینا اثرات اینه که من 29 روز دیه کنکور دارم
    سلام

    من از اونام که وقتی ناراحت بشم,حرفی نمیزنم, تو دلم با طرفم قهر می کنم, بعد که آروم شدم دوباره خودم آشتی می کنم, معمولا طرف مقابل نه متوجه قهرم میشه نه آشتیم! :)))

    ما هرجایی خواستیم بریم خبر میدیم.
    قهر هم نمیکنیم با کسی که ازش هیچ بدی ندیدیم
    و انقدر بهمون خوبی کرده که همیشه مدیونش هستیم. :)
    من جزو هیچ کدوم از دسته ها نبودم :)
    حاجی اگر جویای حال ما هستین ما خوبیم خدا رو شکر
    همیشه اینجارو خوندنی لبخند رو لبم نشسته
    اگرم خبری شد بهتون حتما خبر میدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی