حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10360: الفوشیه!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ

اونایی که کامنت بی آدرس میزارن...

  • ۹۳/۰۳/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

با منین :( خُ چه گناهی دارم من که وبُ گذاشتم کنار :((
ع کلمه کامنت {با آدرس یادم} رفت....فقط جهت اصلاح جمله بود هیچ ارزش دیگه اینداره....
حالا به سر ما که کامنت میدیم چه گلی زدی که به سر بی آدرسا نزدی....والا:D
حرف دل منو زدی حاجی جون :|
یعنی الان دقیقا من فحش خوردم؟
ها....ها...ها...حاجی من الان دقیقا فش خوردم؟
  • خانومه آقای x
  • شاید عادم دلش بخواد گاهی فوش بشنوه مشکلیه؟
    شمادشواری دارین!
  • عروس کوشولو
  • :| خو حکم ما که دیه نمینویسیم چیه؟؟؟
    :)))))

    که فقطه فقط راستـه کـاره استغفـورِلاعِـه حـاجی حـرص درآر جمـاعتـه :))))))




  • دوشیزه فلانی
  • شب همگی علی الخصوص بهترین حاجاقای دنیا بخیر! :)


    + حاجی امشب خیلی خوش گذش! 
    هیییییییینننن حاجی فوش؟؟!!!:|o_O
    با من که نیسدن با شما 28 نفره دیگن گویا واقعنم که این چه وضعشههه نچ نچ نچ مردم چه بی ملاحظه شدن میبینین تور خدا حاجی نچ نچ نچ!!:|
  • دوشیزه فلانی
  • مهندس بهشت عزیز!
    برو جلو من پشتتم! کامنت آخرو من میذارم که نگران نباشی! :)
  • مهندس بهشت
  • من نیدونم چرا همیشه باید کامنت آخر بخوره به من  حتی اون یکی وبم چند باری این طوری شد
  • مهندس بهشت
  • الان که خوب فکر میکنم می بینم من فردا اگزم )اکتحان (دارم اون وخت اینجا ولم خدا شفام بده بلند بگو امین 
  • مهندس بهشت
  • راستی حاجی مصاحبتون چی شد؟؟؟
  • مـفرد مؤنث ツ
  • + آیکون حاجاغا که نمیدونه از دس اونایی که ادرس نمیزارن چیکار کنه!


    چایی بخورین...والــا...
    بی ادرسا لطفا بیاین با شمان
    بووووق
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • اصن شوما گفتین!
    منم به فرمایش شوما خندیدم...یعنی خوشم اومد ازش! :دی
  • پرنده ی شکسته بال
  • حاجی سلام....
    من که آدرسمو فقط برا خودتون گذاشتم...فک نکنم من شاملش شم...
    باور کنید شما هم جواب سوال منو ندادید چرا؟درمورد امام زمان (عج)پرسیدم دیگه....ذهنم مشوش هست...درگیر شدم با خودم به جواب نرسیدم...شما بگید خب!!!!!
    شما با لحن پرنده ی غمگین که از بالش که مجاز از روحش هست که زخمیه که مجاز از گناه کاریشه بخونید....
    یعنی من میخوام بپرم سمت خدا ولی بلد نیستم...ااااااه

    خصوصی توضیح دادم
  • دوشیزه فلانی
  • بهونه نمیارم!
    می ترسم شما از غافله جا بمونی! :)))))))))
  • مهندس بهشت
  • حاجی در حال تایپ پست جدید ....
    پاسخ:
    نه بابا!
    عقب موندم عین آهو!!!

    ساعتم 12 شد دقیقا
    دیگه جواب کامنت آخر بود
    شبهکم الله بالخیر جمیعاً
    بلخـره حـرصـش درومـد ؛ آخخخخ جــووون :)))))

    + حاجی میگمـ شمـا بجـا فـُـش بـرو چـراغـه تـوالتـون عَ صبـه روشـن مـونـده ؛ بـرو اونُ

     بخـامـوش ؛ چـار روز بـد مجبـور نشی بـه فیشـه بـرقتـون فـش آخـونـدی بـدی :)))
    پاسخ:
    تو جهنم گرزهای آتشینیه که...
    استغفرالله...
    :))))

    + آخوند به آخوند فوش بده حلاله!
    والا...
  • مـفرد مؤنث ツ
  • فوش بدید...حلـالید...
    اَه...این بلاگ چرا شکلک نداره...اعصاب خورد کنه...لبخند...
    پاسخ:
    معلومه که حلاله!!!
    والا...
    + آیکون حاجاغا که نمیدونه از دس اونایی که ادرس نمیزارن چیکار کنه!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • عه :/
    حاجاغا :/


    پهلوی خودش فحشه :))
    پاسخ:
    منم همینو گفتم که!
    :)
    حا ج اقااونایی ک خودتون میبینینو میدونین چی؟

    بیشتر توضیح بدم؟؟
    پاسخ:
    خیلی بیشتر توضیح بدین
    که من اصن نفهمیدم!!!
    والا...
  • مهندس بهشت
  • سفارش فحش ترکی قبول میکنم دی
    پاسخ:
    کم آوردم صداتون میزنم بیایین کمک!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی امشب تیکه هات 50 کیلو اضافه وزن داره هاااا! :))))))))))))))))))

    + اصن تا شما اول داماد نشی من اصن همه ی موردامو رد می کنم! :دی
    پاسخ:
    بگو میخوام مجرد بمونم دیگه!
    چرا بهونه میارید؟!
    والا...
    :)))
  • مهندس بهشت
  • خواستم بگم شامل من نمیشه خخخخخخ خدا شفام بده
    پاسخ:
    خدا اجرتون بده!
    خدایی!
    =))))))))

    جـرئـت داری فـش بـده :)))

    یـه کوچـولـو خُنکیـدمـ !!  :)))
    پاسخ:
    دادم
    خوبم دادم...
    والا
  • مـفرد مؤنث ツ
  • عه حاجی...به منم فوش میدین؟؟...
    پاسخ:
    اصل فوشش به فرشده بود
    ولی خب...
    :)))))
  • دوشیزه فلانی
  • اصن همه ی اول شدنا امشب مال منه! 

    + قضای آسمان این است و دیگرگون نخواهد شد...! :دی
    پاسخ:
    ایشالا تو موردای خوب دیگه هم اول شین
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • میخای 4 تا فحش پهلوی یادت بدم؟!!!
    پاسخ:
    اصن پهلوی خودش فحشه!!!
    :)))

    + اعلی حضرت پهلوی رو میگما نه زبان پهلوی!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی