حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الرفیعیه!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ


اینقدر ما خواستگاری رفتیم

یا همینجوری فقط اسم دختره رو پیش ما بردن

و قبل از اینکه بخواییم حتی بجنبیم

همشون زارت و زورت ظرف یکی دو ماه عروس شدن

که تو فامیل معروف شدم به اینکه:

حاجی رو هرکی دس بزاره، عروس میشه!


دیگه اسباب شوخی و خنده شدیم تو جمعای فامیلی!

چه پبشنهادای بیشرمانه که به ما ندادن!

حتی یکی از خانمای فامیل ازم خواس 

صوری! دخترشو خواستگاری کنم که بختش وا شه!!!!!!!!!!!!!!!!!

جدی!!!


جالب اینکه: 

عموم دختر همین خانم فامیل رو بهم پیشنهاد داد

و نظرمو پرسید! خیلی وقت قبلش...

گفتم: اشکال نداره! برید صحبت کنید از طرف من!

و همین خانم که التماس دعا داشتن جواب داد:

هر وقت حاجی شد مثه دکتر رفیعی

من حرفی ندارم و دخترمو بهش میدم!!!


اون موقع من اوایل طلبگیم بود...

چند باری خواستم اینو به عنوان جک واسه خود دکتر رفیعی تعریف کنم

فرصتش پیش نیومد!

:)))


+ از معدود سخنراناییه که عاشقشم...

  • ۹۳/۰۳/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۵۷)

خخخخ خوبه نگفده هر وخت اقای قرائتی شد بیاد :دی
یاد یه فیلمی افتادم :دی
اونم هر جا میرف خواستگاری پاشو بیرون نذاشته طرف عروس میشد :دی
منم خیلی دوست دارم ایشون رو...
ولی خب چه توقعاتی دارن اول طلبگی... بابا طرف دکتره... اوه خودش کمِ کم یه عالمه سال درس خوندنِ تازه غیر مطالعاتِ جانبی هم که حساب کنی احتمالا ترشی دخترشونم می گنده... والا...
دوسش دارم :)
پاسخ:
دوس داشتنیه خو
به به
به به
به به
عجب حاجی با کمالاتی دست به خیر بودی و ما خبر نداشتیم..
چه جالب
بخت واکن ندیده بودیم که دیدیم

  • خانم هموستات
  • این مرد معرکه ست.جز معدود روحانیون دوست داشتنی
    ماه رمضون سال 91.....مشهد....شب بیست و سوم.....چقدر با تک تک حرفاش زندگی کردمو .....
    واقعا اگه هر دختری بگن موافقت می کنین؟مگه میشه همین چیزی؟
    خدایا می شود ان عقدی که در اسمان ها برای حاجی و همسرش بسته ای هم اینک در زمین پدیدارش کنی؟

    من آیت اله ضیا آبادی رو دوست دارم
    حتما شنیدین که حرف عامل تاثیر داره...من همچین حسی به ایشون دارم..
  • کبوتر بازیگوش حرم !!!!
  • حاجی دمتون گرم!سرعتتون تو جواب دادن از نور بیشتر بود که....
    ایول داری حاجی....
  • کبوتر بازیگوش حرم !!!!
  • به طور اتفاقی با سرچ درباره ی آموزش اینستاگرام! اومدم اینجا
    و نوشته "حاج آقا آخوند روحانی" اومد بالای صفحه!
    مطلب عالی ای بود ولی یه لحظه شدیدا نگران بچه های آیند ه ی خودم شدم(کو زنش که بچش باشه؟!!) دیگه بچه هامون تو اینترنتم از دست این آخوندا در امان نیستن!!!!
    ولی جدا از شوخی وب باحالیه!بازم این دور و بر میپرم!
    سلام علیکم حاج عاااااااخاااااااااااااااا
    اینکه میگی اوائل طلبگیمون مادر دختره همچین حرفی زده یعنی چی اونوخت؟؟؟
    یعنی میخوای بگیییییییییییی الان که اواخروهم ردکردی شدی دکتر رفیعی یا دکتره دکتر رفیعی هااااااااااااااااااان؟؟؟
    اعتماد به سقفت توحلخخخخخخخخخخخخخخ یکی
  • محمود بنائی
  • درد مشترکه حاجی! :) 
    سلام
    میبینم که هنوز سوزن حاجی رو زن گرفتن گیره!!!
    ای با با سال جدید شده سوزه جدید نداری
    دلمون واستون تنگیده حاجی
    تـازه دیشـب رفیعیُ دیدمـ یـادمـ رف یـه چی ُبگمـ ؛ :

    دُخـدرۀ جـلف ؛ هـمش میشینـه عَ خـاسـدگاراش میگـه !! :)))

    :P
    وای حاجی چه تفاهمی! منم استاد رفیعی رو دوس میدارم! حاجی کی میای خواستگاریم؟! ؛) :))
  • عروس کوشولو
  • :)))))))) من که نمیشناسمشون


    *حاجی شما تو کدوم موسسه اید؟؟
    آقای عبودیت را میشناسید؟*

    حاج آقای پناهیان + قرائتی + همین ایشون + ماندگاری را من خیلی دوست میدارم!

    از لحن حاج آقا عباسی(همین که پنجشنبه ها کارشناس گلبرگه) نفرت داره :|
    لحن خیلی بدی داره :|

    ولی پیش بینیای من رد خور نداره!اگه ندیدی امسال شما ازدواج کردی!!
    من از همون اولشم میدونستم شما سال 93 ازدواج میکنید!البته احتمال اینکه آغاز مراحل عملیاتیش از آخرای مرداد باشه خیلی زیاده :دی

    این__ این *

    (مشایی هم خودتونید =))  )


    اره نگین راست میگه

    من همیشه چنتا پست درمیون میرسم

    اکثرا تو حیاط به جا ستاره شمردن دارنم لباسای کوشولومو پهن میکنم

    یا بیهوش دارم خواب ناز میبینم!!

     حاج آقا عالی م عالین

  • دختره خل و چل
  • سلام حاجی خوبین؟
    یه سوال من دقیقا نفر چندمه لیست انتظارم؟
    البته شما حق دارید من بی. طاقتم
    خواستم برای اون عکس خوابیدن یکی از سه قلو هاتون بنویسم من عاشق اینم که یه بچه تو بغلم بخوابه خیلی حس شیرینیه تا حالا فقط دو سه باری نوزاد تو بغلم خوابیده 
    حالا این حاجی رفیعی استاد شوهرخواهر بنده بوده توو دانشگاه بعد گویا نمره نداده بهش برای همون هربار از تلویزیون سخنرانیاشو میبینیم شوهرخواهرم میگه بزنید بره یه کانال دیگه:دی

    میدونید اینجا بیشتر از پست ها کامنت ها جالب میشن، البته نه اینکه پست ها قابل توجه نباشند اما کامنت ها و سیاست شما در پاسخ دادن به بعضی از کامنت ها جای تامل داره.


    بعدم من هیچ وقت فکر نمی کردم کسی که بتونه ماندگاری رو با اون لحن حرف زدنش می تونه دوست داشته باشه در عین حال بتونه حسن نصرالله رو هم با اون لحن انقلابی و سبک نافذ حرف زدنش دوست داشته باشه!


    بعدم که دکتر رفیعی رو دوست دارم چون یه بار با صراحت و بدون ترس اعلام کرد خودتونم صیغه بخونید قبوله:))))

    آهان! روحانی مورد علاقه منم فقط حجت السلام و المسلمین جناب آقای "سید حسن خمینی".

    :نعوذ بالله!
    من نمیدونم هیپ هاپ خوردنیه یا نوشیدنی!
    والا...




    حاجی حرکات موزونه :))))
    حاجی شوخووووووووو
    ارام باشن دی:
  • دوشیزه فلانی
  • حتی اون چیزایی هم که نمی دونین، دوس دارین خوراکی باشه! مث هیپ هاپ!!!!

    شکککککککککککککککککککککککککککککمو!
  • دوشیزه فلانی
  • اون تحریف نیس!
    اون زیرکی ادبیه منه! :)))))

    + اصن شما و فردوسی ندارین! :|
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی هنگ کردی؟!!!
    حس می کنم اون قد تند تند جواب دادین که منم فهمیدم حتی! :|

    عزیزم...!
  • مهندس بهشت
  • حاجی آخه این شغل ثوابم دارخ فقط مادیات نیس که ....خخخخخخخخخخ 
    .
    + من اون وسط چیکار میکنم؟!
    :))))




    دارین هیپ هاپ میرین
    :)))
    خب شما شمع هم مجلسید
    حالا نمیدونم شایدم گلین بلبلین نقلین :))))
    پاسخ:
    نعوذ بالله!
    من نمیدونم هیپ هاپ خوردنیه یا نوشیدنی!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حالا مگه هر نگینی این نگینه! 
    والا!

    + حاجاقا خیلی داری تحریف می کنی هااااااااااااااااااااااااااااا: 

    برو راست خم کرد و چپ کرد راست / خروش از خم چرخ چاچی بخاست
    پاسخ:
    نه اینکه شما تحریف نمیکنی!؟
    تازه شعر از خودم بود نه فردوسی!
    :))))
    هه...خانومه چه باحال بوده....بعد اون وقت یه طلبه نوپا تا بشه آقای رفیعی...موها و دندونای دخترش هم رنگ نمی شدن...اصن می نشستن به پاتون...ای بابا..چه طرز سرکار گذاشتنه...نه خداییش....:))))
    پاسخ:
    توقعه دیگه!
    چه میشه کرد؟!
    والا...
    .نگین خودش شوهر داره! 



    من اگه شوهر داشتمم الان تو جمع شما منحرفانبودم تو هفتا خواب ناز بودم
    یا تو حیاط ستاره هارو می شمردم...
    والا....
    :|
    چ ربطی داش؟؟؟


    +اخ اخ اقا رو جا انداختم
    پاسخ:
    هر کی رفت و نیومد
    بدونین شوهر کرده
    و تو هفتا خواب نازه
    نه با ما منحرفا!
    :))))))))))))
    ایـشـون عشـقِ همـس ؛

    مخصـوصـن مـا ملحـدانِ حـرفِ بقیـه مثلـن آدمیـزاد جمـاعتـانِ تـو کـَتمـون نـرو !!

    + نیـاین بـا ایـن عاشقشم عاشقشم گفـدنـاتـون اینمـ بپـرونیـنـاا ؛ مـا فقـط دلمـون

    خـوشـه تـوو حـرم کـه میگردیمـ ؛ بلکـه صـدای تیکـه سخنـرانی هـای ایشـون آنتنمـونُ

    اتصـال بـده سمتِ راهِ راست !!


    پاسخ:
    ما ایشونو سف چسبیدیم
    نمیزاریم بپره
    خاطرتون جمع!!!

  • مهندس بهشت
  • حاجی ناراحت نمیشه چون قبلا نظرمو راجبشون دادم......کلا ما ایرانیا یاد گرفتیم چاخان زیاد بگیم و چیزایی که تو دلمون نیس رو دروغ جلوه بدیم .....
    پاسخ:
    لطف عالی متعالی!
    دوستان همیشه به ما لطف داشتن!
    بیشتر از لیاقتمون...
    مهندس جان پاک ناامید شدم 
    خوب حالا میگفتی از اون موقع داره کامنتاتونو جواب میده 
    حاجی ب دل نگیر شما :))))

    پاسخ:
    :)))
    ما خدمت هر دو بزرگوار ارادت خاصه داریم...
    حاجی چرا هعی وای
    خوبه که...
    ملت به قسمتاشون می رسن !

    پاسخ:
    بعد تکلیف این دو تا بدبختی که همه رو به قسمتاشون رسوندن
    و خودشون موندن تنهای تنها
    میان سیل غمها...
    چی میشه؟!
    والا...
  • مهندس بهشت
  • مژگان خانوم چرا باید  چاخان گفت وقتی خو نمی شناسم حاجی رو چرا باید بگن دوسش دارم حتی به تعارف؟؟؟؟
    پاسخ:
    محضاً للشوخی!
    وگرنه من کجا اون بزرگان کجا
    ما هنوز یه نهالیم اونا درخت به ثمر نشسته
    والا...
  • مهندس بهشت
  • حاجی با برادر ضحی یه شرکت بزنید برای این مورد درامدش خوبها.......ازدواج تضمینی دختران دم بخت خخخخخخخخ
    پاسخ:
    از کار شراکتی خوشم نمیاد!
    الانم درآمدم بد نیس!
    :)))
    حالا انگشت کوچیکه نیستین روحانی که هستین(ایکون دو بهم زنی :))
    افرین نگین شما رو جا ننداخت 
    پاسخ:
    هم لباسیم فقط
    خدا از همه قبول کنه به احسن وجه!!!
  • دوشیزه فلانی
  • جاجی = حاجی! :دی
    پاسخ:
    خروش از کمان چاچی بخواست...
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجی؟!!!

    نگین خودش شوهر داره! 

    :)))))


    + هارهارهارهارهاهار! 
    پاسخ:
    یعنی کچل کرده مارو این نگین با اسمش!!!
    :)))

    + تازه نداره!
    اینجور که ما مطلعیم!
    حرف در نیارین واسه ملت!
    والا...
    اوه!!
    موافقم
    اقایان قرائتی
    پناهی
    رفیعی
    استاد بنده
    رنجبر(بخاطر ارامشش)
    شما
    روحانی هایی هستین ک میشه گف دوسشون دارم ینی قبولشون دارم
    ب این معنا!
    خیلی خوبن!
    پاسخ:
    پناهیان!
    با داداشش دوستم!

    + من اون وسط چیکار میکنم؟!
    :))))
    حاجی مثه داداش منید :|
    خاسگاری هرکی میره ظرف یکی دو هفته مزدوج می شه :|
    پاسخ:
    هعی وای من...
  • مهندس بهشت
  • ها آره ماندگاری یکی دیگم بودا فرحزاد بود فک کنم اونم خوبه........حاجی چرا ...هیچی ولش 
    پاسخ:
    فقط آقای فرحزاد آروم حرف میزنه من حوصله ام نمیکشه!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • زشته من بگم شما اینجا فدایی داری! :دی
    پاسخ:
    آره خدایی زشته!
    نگین!
    :)
  • مهندس بهشت
  • خاجی اعتقادی بحث نکرده که بدونم کدوم وریه.........
    پاسخ:
    :)))
    ما وسطیم!!!
  • مـفرد مؤنث ツ
  • رفیـعی هم تو لیست کسانی هس که منم دوس دارم حرفاشو...
    البته قبلش آقای قرائتی هس...اولویت برتـر...
    بعد رفیعی آقای فرحزاد...اینا قشنگ حرف میزنن...
    پاسخ:
    ما نیز...
    مهندس یهشت؟؟؟پس حاجی کووو این وسط؟؟
    چه طرفدارایی داری حاجی 
    بسی ناامید شدم 
    پاسخ:
    ما انگشت کوچیکه اونایی که نام بردن هم نیستیم
    والله...
  • مهندس بهشت
  • ااااااا حاجی من دو نفرو میشناسم که دیه خیلی از سنشون گذشته از ازدواج میخوای دربازه ی شما باهاشون صحبت کنم شاید بختشون باز بشه ها.....حاجی گناه دارنا خخخخخخخ
    پاسخ:
    بگید نفری پنج تومن بریزن به حساب
    یه شب جمعه شام خدمت میرسم.
    کرایه آژانس هم با خودشونه...
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • اون فیلمه محمدرضا هدایتی داماد بود
    داماد خوش قدم!

    حاجی :))
    خیلی باحالی!
    حالا کی دکتر رفیعی میشید؟! :دی
    پاسخ:
    راه ما از دکتر رفیعی جداس...
  • مهندس بهشت
  • 6تا روحانی رو تا حالا دوس داشتم امام خمینی-رهبر-سید نصرالله-قرائتی-رفیعی-یادگاری
    پاسخ:
    آخری ماندگاری منظوره؟!
    یه بار با پیکانش مارو رسوند خونه مون!
    :]

    یاد اون فیلمه افتادم که دقیقا اوضاعش مثل شما بود

    هرجا میرفت خواستگاری دختره عروس میشد....

    پاسخ:
    اون فیلم از رو سرگذشت من ساخته شده!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی دلشونم بخاد شمارو! :|

    پاسخ:
    نخواس دیگه!
    چه میشه کرد!؟
    من یه فیلم اینجوری دیدم جواد رضویان بود فک کنم هنرپیشش
    جلو کسی که تعریف نکردین ؟برین شکایت سرقت ادبی :))

    ما نیز دوسشون داریم بسی

     

    شب شهادتی جک تعریف میکینین؟

    روحم شاد شد واقعا!

  • دوشیزه فلانی
  • حاجی یکی دس گذاشته رو بخت شماهااااا!
    ببین پا رو دم بخت کی گذاشتی! :|
    پاسخ:
    والا همه پا گذاشتن رو خود بخت ما!
  • دوشیزه فلانی
  • نه خیرم ...!
    بخت منو چلوسوندی! :|

    کل اگر طبیب بودی / سر خود دوا نمودی
    پاسخ:
    حالا بیا و خوبی کن!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • اووووووووووووووووووووووول!
    برم بخونم تازه! :)
    پاسخ:
    اللهم اشف مرضانا!!!
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی