حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البرنامجیه…

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

صبح رفتم سر کار

الان برگشتم

یازده شب! 

تا ساعت سه که سر پروزه کاری خودم بودم

بعد هم رفتم کتابخونه…  تا ساعت شیش منتظر استاد

با استاد دو ساعتی بحثای کاری و تحقیقاتی و مدیریتی

دیگه ساعت نه از استاد اجازه گرفتم چند دقیقه ای برم بیرون چیزی بخورم

نه صبحونه خورده بودم نه ناهار

شاممون هم شد یه فلافل… 

بعد پنج نفر از مسئولین و کله گنده های

قم اومدن واسه جلسه با استاد

سرایدار و آبدارچی هم میخواست بره به یه کاری برسه

بهش گفته بودم من هستم شما برو

دیگه ما تو جلسه نقش آبدارچی رو مثه دی کاپریو بازی کردیم

دو دفعه چایی بردم و جمع کردم

یه بار میوه مفصل

هندونه و گرمک رو برشهای کوچیک زدم

و خانمانه!!! چیدم و تعارف کردم

هنوز یه نمازمو نخوندم… 


+ یه پجو! تا دم در خونه رسوند مارو

پول هم نگرفت!!! 

جدی! 


  • ۹۳/۰۲/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

  • عروس کوشولو
  • کوچیکا باید از بزرگا کارای خوب و کمک به همسر و خونه داری ُ یاد بگیرن بعله
    پاسخ:
    ما چیزای دیگه رو سعی میکنیم
    اگه همه چیو یاد گرفتیم و دیگه چیزی نموند 
    اینارو هم سعی میکنیم
    تازه قول هم نمیدیم
    مگه نه آقا مرتضی؟
    والا… 
    خسته نباشید :)
    یه کم از بزرکای دین یاد بکیرید:|

    یادم نبود بکم 99.99 درصد منسوب به زن ذلیلید
    پاسخ:
    ما از کوچیکای دینیم
    والا… 
    :)))
    .حاجی فقط جواب کامنت منو ندادید:(
    چرا؟؟:(



    صبوری کن عادی میشه بالام جان
    خیلی جاهاهم فقط جواب کامنت منو نمیدن :)
    عیبی نداره :)
    هر هر هر هر میبینیم و میخندیم
    حاجی تونستییییییییییییی :))))
    هرهرهرهر گذاشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت :)))
    فهمیده هم باشه عذاب وجدان خفت میکنه
    مجبوری میفهمی؟؟؟ مجبوووووووووووووووووورررررررررررر
    حاجی فقط جواب کامنت منو ندادید:(
    چرا؟؟:(
    پاسخ:
    میدونین که کامنتا واسه من به ترتیب زمانی نشون داده میشه
    نه به حسب پست! 
    و این یعنی متوجه نمیشم آیا به همه کامنتای یه پست جواب دادم
    یا بعضیشون یا هیچکدوم
    همینجوری رندومی به بعضی کامنتا جواب میدیم

    + اصن مگه ما با شما ازین حرفا داریم؟!
    والا… 
    .
    من خودم عهد کردم رفتم سر زندگیم دس به سیاه و سفید نزنم
    والا…



    هه هه تونستی حاجی :))))
    پاسخ:
    حالا میبینی...
    :)))
    واااااااااااااای گرمک :)
    خعلیییییییییییی خوبه :)
    خودتونم خوردین؟
    ب قول بچه ها شتری برش زدین؟
    : ) خسته نباشید

    میگم شما مردا 99 درصد کاراتون خانومانه ست =)))

    حاجی شما مرتضی رو نصیحت کن بگو تو که این همه کار خونه و خانومانه بلدی چرا انجام نمیدی ؟؟؟=))))))))))))

    میگم حاجی اگه شوما حاجت روا میکنید بگید مام بیایم شوما رو برسونیم مفتکی =)))
    پاسخ:
    من نصیحت کنم؟
    من خودم عهد کردم رفتم سر زندگیم دس به سیاه و سفید نزنم
    والا… 

    +آقا مرتضی همین شیوه حسنه رو ادامه بده
    من پشتتم!!! 
    :)))

    واسه پول نگرفتن چقد تعجب میکنید!!!

    خب حاجاقایید دیگه:))

    اینجا اسمایلی نداره؟!

    حاجی اول بگم خدا چیکارت نکنه انقد گفتی والا من سلام یمدم میگم والا عطسه میکنم میگم والا.........این چه وعضشه الان کی پاسخوگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.......حاجی من گفتم نکنه این حافظ کار دستت داره رفتی نیستی دیه داشتیم کم کم مشکوک میشدیم بهت..................حاجی من میگم لباساتینا رو نگا کن برو جلو آینه شاید به موردی هس ازت پول نمیگیرن
    حاجی چقدر خاکی:دی
    گرمک؟گرمک چیه؟:)
    خدا عمر با عزت بهت بده انشاله
    ٱمین


    نماز واجب بود یا پست گذاشتن؟؟!
    معتاده زشت 
    پاسخ:
    خدا فرصت داده شما نمیدی؟!
    والا… 

    معتاد بیمار است
    نه مجرم! 
    زشتی هم کار خداس
    والا… 
    خسته نباشین
    راست بگو حاجی دختر کدومشونو زیرسرداری که اینطوری تحویلش گرفتی؟



    +نه خسته 
    اتفاقا تو فکرتون بودم که چرا امشب این قده دیر آپ کردین...خدا پجویی رو خیر بده...لابد به خاطر این بوده نقش آبدارچی رو بازی کردین اونم خانومانه....:))))..خدا خواسته یه حالی بهتون بده....:))
    اگه غیر خانمانه میچیدین بعید بود :))

    حاجی برو از خدا بترس! :)) برو نمازتُ بخون! :دی

    پجو آخوندی که نبود؟! نسلشون ورافتاد دیگه! مردم مهربونن حاجاقا!
    پاسخ:
    پجو واقعی بود!!! 
    :)))
    تازه داری میشی مرررررررد.
    خخخخ
    حاجی دلواپستیم!!!

    ترورت میکننا!!

    زین به بعد وقتی خواستی سوار شی اول بپرش پول میگیره بعد سوار بشید!!:))


    خداقوت برادر!
    پاسخ:
    راحت میشیم از دنیا… 
    خدا قوووووت

    سلام

    نه خسته حاج آقا!

    خدا قوت...

    ای جان :)))))) خانومانش خیلی خوب بود...
    ان شااله که یکی از همون کله گنده ها ازتون خوشش اومده و دخترش رو میده به شما :))))) والا...

    آمـــــــــــــــــین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی