حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

امل الاعمی!!!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

کور از خدا چی میخواد؟!

یه زن زیبا


+ در ادامه طرح احیای ضرب المثل های فارسی

  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۳۵)

کور که نمیبینه بنده خدا!

خاله عزیزتون به نکته مهمی اشاره کردن!!!
سلوم حجای
بله که میدونیم زیارت بدون داعا برای حاجی مقبول درگاه حق نی
لذا ابتدا برای حاجی خان دعا نموده و شما را واسطه قرار داده بهدش به ادعیه ی دیگر میپردازیم
ولی نه جدی هر وقت برم زیارت به یاددوستان وبلاگی از جمله شما هسدم اصن یه وعضی
پاسخ:
خدا آن به آن بر توفیقات شما بیفزاید
خصوصا توفیق زیارت و دعا برای مومنین و مومنات 
عالی بود
عالی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
با حرف خالتون به شدت موافقم
همیشه این طور بوده بوخودا
من کور نیستم ولی یه زن زیبا میخوام :))

جملات نقض بنده :))
زن با صورت زیبا یا با سیرت زیبا ؟
کور به نظرم بیشتر دنبال سیرت زیبا باشه !
صورت رو اولن نمیبینه . دومن هیچ صورت زیبایی به کور ج بله نمیده .
سومن سیرت زیباست که چشم دل کور رو روشن میکنه !
;)
شب دوستان خوش
ما هم بریم بدرسیم :)
حاجی اینطوری نیست...
انصافا نیست
پاسخ:
ده درصد هم به خاطر موقعیت اجتماعی خانواده داماد...
نمیگم دیگه میترسم خدای نکرده کسی ناراحت بشه! واژه جایگزین هم پیدا نمیکنم براش


پاسخ:
فقط پنج دقیقه تا خاموشی فرصت باقیست...
"حاجی رو تو ده راه نمیدادن، سراغ شاسّی بلند دختر کدخدا رو می گرفت!"

بیا حاجی! اینم ضرب المثل جدید!
پاسخ:
ای جااااااااااانم!
:))))
ای خدا ضرب المثل حبیب عاقا خیلی خوب بود. همین الان یه ضرب المثل امحاء کردم ولی در شان اینجا نیست که بنویسمش :)))))))
پاسخ:
چرا امحا؟!
احیا بفرمایین.

خصوصی بزارین تا فیض ببریم
والا...
"جنس مونث چی میخواد
یک عدد مرد پولدار"


حاجی انصاااااف...
پاسخ:
منهای اون سی درصدی که مرد خوش تیپ و خوش هیکل میخوان.
اینشو یادم رفته بود استثنا کنم!!!
ببخشید...
بله :))) الن خیلی احیا شد!!!!!! در ضمن اون 96% که خوردین دل یه ملت پشتش بند بود والا...
پاسخ:
یعنی دل یه ملتو شاد کردم؟!
؛)
طرف باید به دهن حاجی شیرین بیاد!

+ادامه ی طرح امحاء ضرب المثل های فارسی
پاسخ:
تکراری بود

قبلا خودم گفته بودم چند باری اینو
یه چی جدید بگو حبیب!!!
؛)
جنس مذکر چی می خواد
یک عدد زن زیبا
بنده خدا کورا کجا خاستن:)
پاسخ:
جنس مونث چی میخواد
یک عدد مرد پولدار
والا...
یا مثلا حاجی به حبیب (آقا) میگه مجرد! :))
پاسخ:
ادامه طرح احیای ضرب المثلهاس؟!
؛)
جاشو بلدما... اتفاقا شاید چند روز دیگه برم دوباره پیششون!
بپرسم زن حاج آقای ما میشید آیا؟!
یا آدرس بدم خودتون برید خدمتشون... کمک خیاطن تو پاساژ, به بهونه لباسی چیزی می تونید برید :))))
پاسخ:
من اگه برم عاشق میشم
دیگه از خیاطی بیرون نمیام!
والا....
"خاله عزیزمان روزی
مارا نصیحت نمودندی که:
حاجی زن زیبا مگیر
که زن زیبا مال مردمه!!!"

خیلی فکر کردم در باب این معنی
باباطاهر دوبیتی ای داره با همین مضمون:

هر آن باغی که نخلش سر به در بی (یعنی درختش از باغ بیرون زده باشه)
کدامش باغبون خونین جگر بی؟
بباید کندنش از بیخ و از بن
وگر بارش همه لعل و گهر بی!
پاسخ:
احسنت به باباطاهر و حبیب معا!!!
یه کم دوز فشن بودنش با حاج آقا بودن شما نمی خوند...
وگرنه حتما دست بکار میشدم :)))
پاسخ:
من باس بپسندم که پسندیدم!
شماچرا مته به خشخاش میزارین؟!
والا...
دیگه دیگه!
:))
با یه تیر سه نشون زدیم!
هم وفای به عهد شد
هم گلوگیر شد
هم هدیه شد!

خخخخخخخخ
به این میگن اصفهانی!
پاسخ:
آجرکم الله...
اصن اصفهانی اینجوریش خوبه
:)))
سلام

 رفته بودم تو یه مغازه خانمه یه چشای سبزی داشت, ماشاء الله. دقیقا تو اون لحظه یاد شما افتادم, بس که گفتید :)))
پاسخ:
سلام
سر صحبتو باز کردین؟!
چی شد نتیجه؟!
؛)
نفرین میکنم اون 96%ها تو گلوتون گیر کنه ها! اهه
پاسخ:
همینجوریش گلوگیره از بس درصدش بالاس
والا...
:))))
سلام حاجی
دیگه خسته شدیم از بس دلداری دادیم.
خدا هم که کاری نمیکنه.
خخخخخخخخخ

ستاد روحیه زدایی از حاجی ره
پاسخ:
سلام
پست جدیدو بخونین
تا خونین جگر شوی...
؛)
امیدمون به این بود
یه کور پیدا میشه میاد مارو می گیره ...
که اونم دیگه به  فنا رفت با این طرح احیا !
پاسخ:
:)))))
آره حاجی منظورم همونه آدرسش عوض شده بدم خدمتتون؟؟؟
پاسخ:
اگه اون پستو دیگه نداره
من دنبال دردسر نمیگردم!!!
:)))))
انشالا خدا قسمت کنه
دیگه نمیزنم
سادیسمه
ایدز ک نیس
:D
پاسخ:
اخه ما گفتیم شاید دلیل خاص داره
هرچند الان شده یه جور امضای کامنتای تبلیغاتی!
چون دوتا وبلاگ دارم
معمولا میل رو میخام مخفی کنم میزنم وبلاگو عوض مکنم
:دی
من شرمنده
پاسخ:
دشمنتون شرمنده!
الحمد لله شماها ک بینایین!!!
:دی



به روزیم با یک بغل خدا
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
ادرستون که اون بغل هس
چرا دوباره میزارین عایا؟!
جدی واسم سواله ها
یعنی حتی مرد کورش هم دنبال زیباییه؟!!
جل الخالق
قربون خدام برم!
پاسخ:
میل به زیبایی ذاتی و فطریه!
والا...
باسلوم
بهلههههه درسته چشمش کوره اما خو دل که داره
پاسخ:
با سلام علیکم
احسنت! همینه!

+ عایا میدانید زیارت امام رضا ع
بدون دعا برای حاجی مقبول درگاه احدیت واقع نمیشود؟!
آخه یکی نیس بهش بگه زن زیبا رو میخوای چیکار  اصلا زنای زیبا به چه ار میان؟؟؟؟؟فقط تو چشم ملتن والا...........من به شخصه هیچ وقت به خانومای زیبا حسودی نکردم و بسیار راضی هستیم ساده می باشیم .........خدا به کوره نه تنها چشم نداده عقلم نداده
پاسخ:
چش نداده
عقل نداده
دلم نداده؟!
والا...

+ خاله عزیزمان روزی
مارا نصیحت نمودندی که:
حاجی زن زیبا مگیر
که زن زیبا مال مردمه!!!
به نکته دقیقی اشاره کردین که زن برای مرد مث چشم میمونه.
باس مث چشماش مراقبش باشه. بله!
پاسخ:
من همچو حرفی زدم و خودم نمیدونستم؟!
:)))
حالا کور میبینه مگه؟!
البته باید دید زیبایی از نظر کوره چی تعریف میشه!
والا...

+ خدا رو شکر که کوره دنبال " آپشن چشم سبز" نیست. براش رنگ چشم علی السویه هست!!! :)
  • پیمان/پیمانه!
  • خدا قسمت کنه! ما که بخیل نیستیم:))
    من می ترسم کوره رودل کنه
    پاسخ:
    کوره٬ زخم معده که نداره!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی