حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

العطوفتیه!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

به طرف گفتن: بابات مرده!

گفت: راستشو بگین! 

من طاقتشو دارم!!!


پ.ن:

شما هم راستشو بگین 

من طاقتشو دارم

چی شده همه مهلبون شدن؟!

  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

مهلبون؟؟:دی
این واژه ها به حاجی نمیاد:دی
حاجی توهم زده :)
حاجی یکی اینجوری شده بود
همین نشونهای شوما رو داشت
بعد چند وقت مزدوجید

هعی
اینا همه نشانه روزای اخره تجرده حاجی
داری از پیش ما میری

یادش گرامی!!
پاسخ:
چشمم آب نمیخوره...
نداشتیما.
ادای منو در میاری؟
میخوای منو مسخره کنی؟
...............
نمیگم تا نخندی!
پاسخ:
به نگفته شما هم ما میخندیم
:))))
اورین اورین.

ما این وبلاگامونو نمیتونیم ترک کنیم تو داری شیشه رو ترک میکنی!!!

پاسخ:
هان! هون! هین!
:)))))
دمت گرم بابا ایول داری!
جنس جدید سراغ دارم میخوای؟
خخخخ
پاسخ:
دارم ترک میکنم...

چی میکشی؟
خیلی انگار توهم داری؟
:|)

پاسخ:
قبلا حشیش
ولی از وقتی کراکو کنار گذاشتم
شیشه!
من واقعنی مطمئن شدم امشب حالت خوب نیس ..........
پاسخ:
خودم حی و حاضر
خوبم والا...
نگران نباش حاجی این یه ویروسه ویروس مهلبونی جدید اومده....:D
پاسخ:
خدا کنه اپیدمی بشه
والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • :) خدایی اش خیلی بد بین هستید ها؟ نگو حاجی یه وقت خدایی نکرده مشکلی پیش میاد واقعاً ها؟
    پاسخ:
    صرفا شوخو...
    وا حاجی حالت خوب نیس امشبا 
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی