حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

العالیه

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ


واقعا عالیه

این که حرفاتو با عکس بزنی...

  • ۹۳/۰۲/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

من اینجا در خدمتم!کجا برم آخه؟؟

آدرس وبمو که دارید!شماره بدم خدمتتون؟؟ :دی

خب یاعلی!
هرچی لازمه بفرمایید تا شناس شم!
تو این روش ــتون چطوری باید شناس بشیم!

اَخَوی را بفرستیم بیاد خدمتتون؟؟ :))
پارتی بازی =))
حالا یه بارم که ما پارتی داریم!!
پاسخ:
شناس بودن اینجا ملاکش رفت و امد چراغ روشنه!
اونم واسه یه مدت مدید!!!
شما که تازه روشن شدین استاد!
والا...
تغییرات دادی؟؛)))))
یه باره بگو زدم ,خرابش کردم دیگه:)))))

حاجی, راستی مدله گوشیت مثله ماله منه هاااا;-)
حاجی من خیلیم شناسم!ناشناس نیستم!
شناسنامه دارم من!حتی انتقادم میتونم بکنم :))


حاجی آدرس بده تا شناس تر بشم !
حاجی من دیگه ازین به بعد کامنت میذاشتم!خاموش بودم از الان روشن میشم دیگه...
فقط شما اون آدرس گرامی را..

اختیار داری!استاد شمایی!!ما حالا حالا ها باید شاگرد باشیم !
پاسخ:
اینجا روش ما چیز دیگه ایه:
اول شناس میشی
بعد ادرس میگیری!
اومدیم ادرس و رمزو گرفتی و زفتی دیگه پیدات نشد!
والا...
سلام,حاجی:-)

فیلترنشده که!!!!من الان سر زدم,فیلترنبود.
حاجی,حالاکه گوشیتوعوض کردی, مودم ات رو هم عوض کن.وایرلس بگیر,دیگه بی نیاز از لپ تاپ باشی.
پاسخ:
سلام
وایرلس دارم!
منتها امروز گوشیمو یه تغییراتی دادم وای فای متصل نمیشه!
:(

من الان دوشواری ندارم باش

البته بگما وی چت هم برای من فیلتر نبود! بعد از دو ماه فیلتر شد!!!!

خخخخخخخخخ

خخخخخخخخ

حاجی تو اومدی و فیلتر شد!

یعنی چی اینکارا

اما واقعا من دو ساعت پیش اونجا بودم. الان یه بار دیگه امتحان میکنم و نتیجه رو میگم.

 

به روی چشم حاجی:)ممنون بابت سری که بهمون زدی

والا منم امروز رفتم.. همین 1 ساعت پیش. فیلتر نیست!

پاسخ:
همه میگن فیلتره که!
من موبایلم امروز نت نداره نمیتونم نگاه کنم

سلام خوبی همشهری؟مارو یادته؟وبلاگ قبلیت زیاد مزاحمت میشدم...راستی ادرس اینستاتو بده منم عضوم اونجا...فقط نمیدونم چرا دو روزه باز نمیکنه میگن فیلتر شده

پاسخ:
سلام
درسته از بلاگفا بریدیم
اما دوستانمون رو یادمونه!
فک نمیکنم فیلتر باشه!!!
من امروز نرفتم خبر ندارم ازش
حاجی جان من آدرسو بده ! رمزو بده!ادرس بده!فقط یه چی بده

تا الان تحمل کردم !دیگه نمیتونم . .. فوضولیم داره منفجر میشه :))
:دی

حاجی منتظرما !
پاسخ:
تا الان کجا بودی استاد؟!
نمیدونی اینجا ناشناسا مورد اعتنا و اعتماد نیستن؟!
والا...
خب چیه این خوبه اینکه دارین دل مارو میسوزونین ....
خب ما هم دوس داریم ببینیم ..
پاسخ:
خب الان چرا نمیتونین ببینین؟!
مشکل کجاس دوست عزیز؟!
حاجی!
کاش تا 8 سال دیگه اینجا پابرجا باشه!!!!
اینو تو ذهنتون داشته باشید تا 8 سال دیگه
پاسخ:
چرا هشت سال؟!
؟؟؟
:((((((
گناه ما چیه که گوشی هوشمند و اینستا نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟
رمز رو نمیخوام ولی کاش حداقل آدرس رو میذاشتین
+آیکون مخاطب دلشکسته
پاسخ:
ما هم نداشتیم و تازه دارا شدیم!
ایشالا به زودی قسمت شما
کاش یه ایمیل به ادرس ایمیل چاپار بنده میفرستادین
تا رمزو تقدیم میکردم
من شرمنده روی مخاطب خوبی چون شما هستم....
hajagha.chmail.com

+ ادرس اینستا هم دقیقا ادرس وبه!
که دوستان تو کامنتا کامل و دقیقشو گذاشتن!

اصلا چه معنی میده حاجی اینقدر از تکنولوژیها خبر داشته باشه؟؟

پاسخ:
این بدین معناس که تکنولوژی به دست اهلش افتاده!!!
:))))
حالا با این موجود باس چه جوری برخورد کرد؟

پاسخ:
از بازار دانلود و نصب کنید
یه حساب کاربری ایجاد کنید
عکسای گوشی رو به راحتی اپلود کنید
تمام!
حاجی عاغا سلوووم :))
حاجی سهیل دلش میخاد ع شوما دلگیر باوووشه :((
ع صبح رفدم کل وبا عرض سلوووم بعد میبینم برا همه نظر گذاشدین غیر ما
حاجی اصن منو دوز ندارین نع :((
پاسخ:
سلام عزیز دل برادر!
نظر گذاشتم واست جیگر حاجی!
نظری که با این شروع میشد:
خیلی میخوامت سهیل
...
...
و با عذرخواهی تمام...

+ وقتی میگن بیایین بلاگ
و دس ور دارین از این بلاگفایی که فقط مایه دلخوری دوستان از همه
واسه این میگم!

پ.ن:
حالا بخور!!!
:)
من اینستاگرام دارم رو گوشیم اما بلد نیستم کار کنم و اینک نمیدونم فیلتر شکن میخواد یا نه!
پاسخ:
فیلتر شکن نمیخواد
یه حساب کاربری ایجاد کنین
بقیه اش اسونه
خیلی!!!
اینستاگرام شما هم عالـــی ِ .. دوس داشتم
من این پیجُ هم دوس دارم
http://instagram.com/qurane_ziba
  • کبــــوتـــر
  • چشم بهتر درک میکنه تا گوش ....
    والا منم عاشق عکسم ولی هر کار کردم نتونستم توش عضو بشم نمیدونم چرا؟

  • دختره خل و چل
  • حاجی مرسی جوابمو دادید :)
    در شبهای آتی ایشالا بقیه اش رو هم میپرسم :)

    (یه حاجتی خوش اخلاق غنیمته)
    من چرا با لپ نمیتونم پروفایل شما رو ببینم توی اینستاگرام؟
    راهنمایی بفرمایید لطفا.
    ممنون میشم.
  • دختره خل و چل
  • خواهش عزیزم قابل نداشت :)
    تاه من هی یادم میاد بازم سوال بپرسم 
    ولی گذاشتم خرد خرد بپرسم حاجی شاکی نشه
    خدا این دختره ی خل و چل رو عوض بده...خیلی از اینا رو بلد نبودم ها...نمی دونم چرا نپرسیده بودم تا حالا..والا...
    خانومی دم شما گرم...:)))
    و ایضا از جوابای شوما حاجی....
    حاجی اصلا حدیث داریم..حاجاغایی که عکساشو بزاره تو اینستاگرام و دل ویزیتوراشو بسوزونه ها یه ماهه کچل می شه....من گفتم دیگه...
    اوه اونم چه عکسایی....خداییش قشنگیه آخرین عکسی که گذاشتین هنوز تو نگاهمه...
    دیگه گفتم حاجی...می خوای جامعه ی مهندسی که بیکارن ..ایمیل کن عکساتو تو وب هوادارا آپلود می کنیم...والا...
    پاسخ:
    میگم چرا موهام داره میریزه ها...
    :)))
    چی میگن حاجی؟!
    پاسخ:
    کیا چی میگن دقیقا؟!
  • دختره خل و چل
  • ایول حاجی یعنی الان شما حجه الاسلامی و انقد باحالی؟؟؟
    والا من هرچی اخوند دیدم ازین کفشای مدل صندل که جلوشون بسته است پشتشون بازه میپوشن البته منهای همون کیسی که براتون گفتم پیرهن صورتی میپوشید
    منظورم از علم تعبیر این بود که مثلا کتاب ابن سیرین  جزو درسای تخصصیشون باشه
    که همه حاجاغا ها بتونن خواب تعبیر کنن
    بعد حاجی یه چیزی
    خانم ها هم حجه الاسلام و ایه الله میشن؟؟؟
    ثقه الاسلام چیه اونوقت؟؟؟
    بعد ایه الله دیگه کسی نیست؟؟؟
    پاسخ:
    اگه خدا قبول کنه!!!
    :)))
    اون کفشا کفش اختصاصی روحنیونه
    البته اگه باز مهندسا نیان ازمون بگیرنش!
    والا...
    که اونم فلسفه خودشو داره
    از نظر شکل و رنگ و ...
    کتاب ابن سیرینو که یه بچه دبیرستانی هم میتونه بخونه
    درس تخصصی حوزه باشه؟!
    :)))
    مثه این میمونه از کسی که ریاضی محض  میخونه بپرسین شما حسابداری هم میخونین؟!
    :)
    بله! به مقام اجتهاد هم میرسن!
    .لی خب هم کمن هم این که خیلی ضایعه بهشون از اینا بگی!
    :)))
    اون مال قدیم بوده دیگه استعمال نمیشه
    بعد ایه الله مرجع تقلیده و تمام!!!
    حاجی عکس ه.خ رو گذاشتی اونجا؟؟!
    نمیشه در صورت مستجاب نشدن دعامون،هرچی اونجا میزاری اینجا بزاری؟هوم؟
    پاسخ:
    تکذیب میکنم!
    شایعه اس
    جدی!

    با دو سه تا کلیک روی صفحه موبایل میشه عکس گذاشت
    دیگه کی میاد وبلاگ عکس اپلود کنه و اینا
    اووووووه...
    "خیلی بده الکی ناشناس میدین..."
    الکی نیست که!!
    ناشناسم الان دیگه!
    استتار کردم مثلین ها
    پاسخ:
    یه زمانی مربی نظامی بودم
    تو بحث استتار و اختفا میگفتیم:
    استتار و اختفا از دید و تیر دشمن
    شما دشمن میبینی مارو؟!
    والا...
    گمشده عزیز تو هم نذر کن می ارزه هااا

    پاسخ:
    خیلی بده الکی ناشناس میدین...

    ناشناس جان منم موافقم...
    چه کاریه حاجی خوووو..
    با لپ که به نصفه نیمه هم نمی شه دید...
    اصلا اگه تا آخر تابستون سال 94 یه گوشیه مدل بالا نخریدم....والا به قورآن...هی حرص می دی آدمو....:))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    پیشاپیش مبارکه
    بستنیش فراموش نشه واسه باعث و انیش!
    والا...
    عالیه!!!

    میدونستید عکس ها هم نفس میکشن؟؟؟

    عکس ها بیشتر از ادم ها حرف میزنن!!!

    من اینوثابت کردم!!

    فک کنم حتی به خود شما!!
    اصنشم خوب نیست!!
    خداجونم 3تا صلوات نذر کردم این نرم افزاره از گوشی حاجی بپره.
    آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی