حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10318: المختلفات

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ق.ظ

بعد از اذان صبح نخوابیدم

و با هانیه خانوم!!! رفتیم دعای ندبه خونه دوستان

به صرف حلیم!

الانم خیلی خوابم میاد

شکر خدا از دیشب که سر دردم خوب شد

تا الان خوبم

به دعای خیر دوستان


یه سری پست در مورد ازدواج هس

که مدتهاس میخوام بنویسم

ان شا الله امروز دوازده به بعد خودمو میرسونم

واسه تکمیلش...


+ دوستانی که دیشب التماس دعا گفتین

امروز دعای بعد ندبه به یادتون بودم...

  • ۹۳/۰۲/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

حااااااااااااااااجی.
اسم کامل منو لو میدی؟
اسرار مملکتو میگی؟
خوبه منم اسمتو بگم؟
بگم؟ هان؟ هین؟ هون؟
پاسخ:
هان هین هون!!!
:))))))))))))
هههههه هانیه خانوم همون ه خ نیس؟؟؟؟؟؟؟ابتکار
پاسخ:
از ابتکارات حبیبه
میشناسین که؟!
از ارادتمندان به جامعه مهندسین ایشون
والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی کامنتای من مورد داره که جواب نمیدی؟! 
    پاسخ:
    نع!
    عرض کرده بودم که نمیرسم همه کامنتارو جواب بدم...
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • هـــَو من یه لحظه فک کردم بی خبر زن گرفتی حاجی :دی
    پاسخ:
    کاش گرفته بودم!!!
    :)))
    حاجی من چخد ذهنم به انحراف رفت فک کردم هانیه ............هست...نچ نچ نچ
    پاسخ:
    هر چه میکشیم از حبیب میکشیم...
    حاجی وقتی بستتو خوندم هی کیج شدم به مرتضی کفتم حاجی با هانیه خانوم!!!!
    مرتضی خندید کفت نه بابا این مخفف ه.خ خودمونه :|
    کفتم از کجا فهمیدی کفت رفتم. کامنتای حاجیوخوندمش :|
    شوهر نامرد ما تنها تنها میاد اینجا در نتیجه شوما خعلی نامردترید که ما رو یادتون رفت دعا کنید جرا؟والا با این بلاکتون ما دیشب اومدیم ولی بلاکتون خیلی بوقه کوشی رو تفتخار نمیده جهت کامنت کذاری
    هغی.......
    پاسخ:
    اینجا واسه مرررررردا خدمات ویژه و وی آی پی ارایه میشه
    والا...
    ولی شما هم حواستون به آقاتون باشه که به تکخوری عادت نکنه!!!
    چه معنا داره؟!
    والا...
    بلاگ ما بوق نیس احتمالا گوشیتون بوقه
    نشونه اش هم این که پچ گژ نداره
    این آقا مرتضی چیکار میکنه پس روز دختر و زن و نامزد و همسر و مادر؟!
    والا...
    مستر حبیب هم خوب حرفی زده ها...
    پاسخ:
    حبیب همیشه حرفای خوب میزنه
    بجز امشب و فردا شب و شبهای دگر
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • من در عجبم واقعا از این همراهان همیشگی...!

    هانیه خانوم  =  ه.خ   ی خودمون!



    "یه کم استراحت کنید حاج عاقا
    امروز وب نیاین طوری نمیشه
    یه خورده آرامش داشته باشید تا فردا ان شالله همه چی بخیر و خوشی بگذره"

    حق!
    برو بیرون ، برو حرم، برو یه دوری بزن
    امروز در بند وب نباش حاجی
    عشقت کشید، بیا، حسّش نبودم نیا
    ها هانیه خانوم؟
    من یه لحظه گیج شدم:))
    خدا رو شکر خوب هستین :)
    اهه! :دی
    ببخشید!
    بنده رفتم از اون ته خوندم پست ها رو!
    خدا رو شکر که خوب شده سردردتون

    + ینی ما که دیشب نبودیم التماس دعا بگیم باید محروم بشیم از دعای شما؟!
    هی روزگار... =((
    پاسخ:
    چند نفری دیشب التماس دعا گفتن
    اما در توان و حس و حال ما نبود
    صبح جبران کردیم
    ایضا دوستان مجازی رو به طور عموم
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • خب شکر خدا که من چند دقیقه دیگه باید آبجی خانم رو بردارم ببرم امتحان حسابداری بده و یاد بدبختی هام نمی افتم با خوندن پست های ازدواجی شما! والاااا 

    فقط دوستانی که دیشب التماس دعا گفتن؟؟؟؟

    دست هانیه خانم درد نکنه شمارو برد دعا دلت سبک بشه

    بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!

    پاسخ:
    به شکل خاص
    و مابقی دوستان بطور عام
    مثه همیشه...
    یه کم استراحت کنید حاج عاقا
    امروز وب نیاین طوری نمیشه
    یه خورده آرامش داشته باشید تا فردا ان شالله همه چی بخیر و خوشی بگذره


    هانیه خانوم؟ 0_O
    پاسخ:
    پ ن پ عالیه خانم!!!
    :)))

    مرسی حاجی

    خدا رو شکر ک بهتر شدین.

     

    حاجی=دعاگوی بلاگرها
    حاجی ما ک قبلا گفتیم چی؟
    خوبه که خوبین...حالا من که التماس دعا نگفتم یعنی یادتون نبود...ای بابا...:|
    هانیه خانوم رو خوب اومدین...خوندم کلی خندیدم....:))))))))))))))))
    منتظرپستای  بعد از 12 هستم...:)))
     وبتون رو باز کردم پست هارو از بالا بخونم گفتم عه هانیه کیه؟!!بعد فکر کردم من دیشب اومدم!از دیشب تا الان که نمیشه مزدوج شده باشه؟!گفتم اگه دختر همسایه باشه هم که از لحاظ شرعی اشکال داره و بعیده؟!کلــــــــــــــــــــــی استدلال کردم تا اون کامنت پست قبلیه حاج حبیب رو خوندم و بسی شاد شدم :))
    +ه.خ = همخونه = هانیه خانم(بتعبیر حاج حبیب)
    خدا رو 100هزار بار شکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی