حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10313: الاوضاعیه

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

مصاحبه موکول شد به شنبه

و این یعنی به فنا زفتن جمعه

با ادامه سردرد عصبی...


ممنونم از 

محبتهاتون

دعاهاتون

نذرهاتون

...


همچنان سردردی داریم

که از ظهر شروع میشه

و مارو از هر کاری میندازه

شدیدا بیحوصله

عصبی

فقط دراز کشیدم

و یا خوابم یا دارم هعی پهلو به پهلو میشم

تا حدی که جواب زنگ و پیامکها رو هم نمیدم

این یکی دو روزه مارو عفو کنید

ولی این نیز بگذرد

فقط خدا کنه

به دعای خیر دوستان

به خیر و خوشی بگذره...


+ امشبم توفیق بشه

و این سردرد بزاره

میرم خونه استاد الهی

دعاگوییم اونجا عزیزان رو...

  • ۹۳/۰۲/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

ایشالا به خوبی خوشی میگذره و موفق هم میشید

اه این انتظارا مخ ادمو گره میزنه

ایشاله هرچی به صلاحو خیرته پیش بیاد

با این سردرد چطور میخوای بری مصاحبه؟

اروم کن مختو 

ذرک "خب بدرک" جواب نداد

ذکر"خو که چی" را امتحان کنید

پاسخ:
میترسم اثر این ذکرا اینقدر قوی باشه
که اصن قید مصاحبه رو بزنم!!!
سلوووم حاجی
حاجی مصاحبه رو من زنگیدم انداختم عقب گفتم من مسافرت بودم نمیدونستم حاجی مصاحبه داره وگرنه میشستم دعا میکردم و اینا اوناهم گفتن چشششششششششم فقط بخاطر شوما مصاحبه رو میندازیم عقب
خو حاجی من برم برات دعا کنم فقط حباست باشه دعاهای من نمیدونم چطوره خدا چپه برداشت میکنه برعکس اجابت میکنه حالا این بار سعی میکنم برا خدا بشکافونم درخواستمو که چپه برداشت نکنه
اینقدر سر به سر خداجان میذارم آخرش جزغاله م میکنه عرررررررررررررررررررررررر
انشالله هرچی به صلاحه. ولی امیدوارم شنبه پست خبر موفقیتتونُ ببیـــنم.
بشین یه انمیشینی چیزی ببین,شاید حواست پرت شد,ازش؛))
پاسخ:
وقتی حوصله ات نشه که زنگ و پیامکارو جواب بدی
چجوری میشه نشست انیمیشن دید؟!

+ خیلی وقته انیمیشن جدید نگرفتم...
تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد
نگران نباش عزیز
بسپر به خودش!
"جاهدوا فینا"ش با تو بود، "لنهدیّنهم سبلنا"ش رو بسپر به خودش :)
حال این که این سبیل، سبیلیه که باید تو بری یا نه، هو اعلم!
سبیلش رو بسپر به عهده ی خودش
مهم اینه که تو هر طریقی که هستی، رونده باشی نه "ابن سبیل"
تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد

از ما هم بر نمیاد جز ریش گرو گذاشتن پای سجّاده، که همینش هم یعنی از ما هیچ بر نمیاد، مگر کمک خواستن از آستان جانان.
"از هر کرانه تیر دعا کرده ام روا
باشد کز آن میانه یکی کارگر شود"
تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد...
و سر درد همراهِ همیشگیه من :|
امیدوارم که زودتر از شرش راحت شید دردیه که کلا آدم رو از زندگی سیر میکنه :/
درست میشه حاجی .....
مادرم دعا کردن... صلوات هم گفتم 100 تا فرستادن :)
پاسخ:
آجرکما الله...
خدا سایه مادرتونو بالا سرتون نگه داره...
  • خانم هموستات
  • انشالله خوب پیش میره
    وقتی پشتتون به خداس نگرانی معنایی نداره
     نگران نباشید حاج آقا.
     توکل به خدا.
    انشالله به خوبی و خوشی پیش میره،
    و خیر همون چیزی باشه که دل شما میخواد. :)

    + ما همچنان دعاگوییم حضرت استاد.

    آخی
    اینقد دوست دارم بدونم این مصاحبه چیه که اینقد براتون مهمه!!
    پاسخ:
    اگه قبول شدم میگم!
    ان شالله که به خیر خوشی میگذره و شنبه میاید خبر موفقیتتونو اعلام میکنید:)
    برین یه کم هوا بخورین. قدم بزنید و به هیچ چیزی فکر نکنید... درست میشه حاجی
    شوما ناراحت باشی ما هم غمگین میشیم
    پاسخ:
    دست خودم نیس
    هعی میخوام بیخیالش باشم اما نمیشه
    حالا هر چی زیر لب تکرار کن
    خب به درک خب درک خب به درک
    مگه فایده میکنه؟!
    والا...
    ای شالا که ختم به خیر می شه...نگران نباشین...هر چی به صلاحه همون می شه انشاالله....

    همچین شیخی به چه درد مملکت میخوره ؟

    همون بهتر مصاحبه قبول نشین و برید جوای مسیج هاتونو بدید

    والا...

    پاسخ:
    خدا شمارو واسه این مملکت حفظ کنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی