حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10309: التماس الدعائیه...

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

همونجور که بر همگان بسی واضح و مبرهن است

بنده گردن همه دوستان مجازی بالاعم

و بسیاری از دوستان بالاخص

حق دارم!!!

والا...


+ احتمالا فردا

شایدم شنبه

مصاحبه بسیار بسیار بسیار مهم

و بسیار بسیار بسیار سختی دارم

که اگه قبول بشم مسیر زندگیم عوض میشه...

از تک تک دوستان 

از همه شماهایی که

همیشه به حقیر محبت داشتین

حتی در حد گذاشتن یه کامنت

میخوام که دعا کنین:

اگر قبولی در این مصاحبه به خیر و صلاحمه

قبول بشم

و الا فلا...


+ دو روزه که از سردرد های عصبی ناشی از این مصاحبه و ... زندگی ندارم!


++ این عکس هم تقدیم به همه اونایی که به دعایی مارا یاری کردند... (کلیک!)

  • ۹۳/۰۲/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

  • چیک اینجینیر ^_^
  • "اگر قبولی در این مصاحبه به خیر و صلاحمه

    قبول بشم"

    بستگی داره خیر و صلاح رو چی معنی کنیم o_O

    + من اگه قرار باشه  براتون دعا کنم میگم خدایا تمام خواسته ها و آرزوهای حاجی رو برآورد و ختم بخیر کن بغیر از اونهایی که به اینترنت اومدن و وبلاگ نویسی و پاسخ کامنت دادن و ... لطمه وارد میکنه...

    حالا اگه این مصاحبه تون توش مفسده داره که قراره به اعتیاد مخاطب جماعت لطمه وارد کنه لدفن بگید من دعا نکنم دیگه تا از مصاحبتون سر بلند بیرون بیاید ^_^




    پاسخ:
    شما دعا بفرمایین
    هرجور دوس دارین دعا بفرمایین اصن
    والا...
    ان شاء الله که به خیر و صلاحتونه که قبول بشید و قبول میشید!
    قبول می شی...
    اگه قراره زندگیتون به راه خوبی مسیرش عوض شه انشالا که قبول میشید...من اگه قابل باشم واستون دعا میکنم اما اگه خدا چیزی رو بخاد حتما همون میشه....پپس چه خوبه تو لحظه های سخت و استرس زای زندگیمون یادمون باشه که ما عدیدی نیستیم و فقط اونه که با یه اشازه همه چیز رو جفت و جور میکنه ... لازم نیست دلتون رو به هیچکس و هیچجا گره بزنید فقط آروم باشید و به این فکر کنید که خدا همین نزدیکی ست گرم و صمیمی
    :)
    ان شاالله همون که خیره براتون اتفاق بیفته
    ما هم دعاگوتون هستیم
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی؟!
    طعمه اعصابش خورده! قبل عکس کاریش کردی؟!

    طفلی بچه چه مظلوم هم نگاه میکنه [نیشخند]

    فک کنم میگه حاجی جون ما رو القاز قازیه نکنین [آیکن نگاه مظلوم]

    ان شالله که هرچه به صلاح و در راستای

    بهتر شدن زندگیتان است همان برایتان اتفاق بیافتد [آیکن دعای خیر]

    مارو هم در دعاهایتان فراموش نکنین لطفا 

    من دعا نمیکنم که قبول بشید
    مادرم یاد داده دعا کنم هر چی بصلاحه بشه
    خدا هر چی رو صلاح میدونه پیش بیاره موفق باشید
    من به شخصه فک نمیکنم قابل باشم واسه دعا کردن اما دعا میکنم....
    ایشالله هر چی به صلاحتونه واستون اتفاق بیفته.....
    ایشالله هرچی خیر و صلاحتونه همون بشه...
    انشاالله بهترین اتفاق پیش میاد
    هر چیزی که خیره

    اتفاقاً 13 رجب توی محلی که گذرگاه امیرالمؤمنین می دوننش و کنار دیگ نذری آش به یاد خیلی از دوستان مجازی و البته شما افتادم.

    پیروز باشید
    التماس دعا
    انشالله اگه به صلاحتون باشه قبول بشیـن.دعا میکنم واستون
    ایشالله که هر چی خیره همون بشه
    100 تا صلوات از طرف من 
    باز این موج شما ما رو هم گرفت منم سرم درد میکنه 
    اندازه ی نذر ما که ثابته.
    از فردا صبح انشالله شروع میکنم.
    انشالله که خیره.
    پاسخ:
    فقط نیت کنین
    در صورت قبولی شروع کنین...
    ولی عکس رو یادگاری نگه می دارم..خیلی به دلم نشست...با اجازه البته..
    پاسخ:
    اصن به نیت دوستان گرفته شده
    والا...
    ما از اول عکاس بودیم
    بعد دست و پا دراوردیم حاجاغا شدیم!!


    بر منکرش .........:)))))
    جای خالی رو هم با اختیار خود پر کنید...:)
    از حضرت میخواستی عکس بگیری یا بچهه؟
    پاسخ:
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح
    فأنزل الله سکینه علیه و ایده بجنود لم تروها
    ایشالا هرچی که خبره
    عکسه هم خیلی زیبا بود
    مرسی
    هرچی خیره...
    ان شاءالله...
    ما همینجوری که خواستید دعا میکنیم.
    اگر به صلاحتونه قبول بشید.
    اگر هم نه که خب...

    + صلوات هم نذر کنیم یا نه؟
    پاسخ:
    + به اندازه فقط
    که راضی به زحمت دوستان نیستیم...
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • ایشالا قبول میشی حاجی 
    انشاا.. اگه بصلاحتونه قبول شید.
    ان شالله که خیره...
    ما دعا میکنیم نتیجه اش با خودش... :)))
     منم این سردردا رو خیلی تجربه کردم. آدم رو از زندگی میندازه کلا... نگران نباشید حاجی
    خدا که بنده اش رو فراموش نمیکنه.

    خیره ای شالا....اگه صلاحتونه انشاالله قبول می شین...اصلا کسی هم می تونه شما رو رد کنه یعنی....:))
    برای عکس ممنون...
    می گم حاجی نمی دونم دقت کردی یا نه ...ولی من اولین چیزی که تو عکس دیدم یه پسر کوچولوی کپلی بود تو بغل باباش...فک کردم می خوای لُپش رو بکشی که چشمم افتاد به حرم...عکس خیلی زیبایی بود....خیلی حاجی....هم نوستالژی بود...هم دلی بود...هم خنده....
    ای شالا که قبولی...فقط استرس نداشته باشین که خیلی بده...
    پاسخ:
    ما از اول عکاس بودیم
    بعد دست و پا دراوردیم حاجاغا شدیم!!!
    :))))
  • پیمان/پیمانه!
  • سردرد عصبی بهتون نمیاد حاجی:)
    ‏ وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْراً ‏:)

  • پیمان/پیمانه!
  • خیره انشاءالله حاج آقا.. شما که قبول می شید یقیناً :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی