حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10308: القاز قازیه

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ

این پست بنا به درخواست مکرر بعضی از کاربران ایجاد شده

امید است که مورد توجه و استفاده تمامی عزیزان قرار گیرد:


اگه کشیدن لپ شمارو راضی نمیکنه

و مصرفتون بالاتر از ایناس

باید برین تو کار گازیدن

همون گاز گرفتن

و از اونجا که هیچ بچه عاقلی لپشو نمیده شما که گاز بگیرین

(البته سه قلوها این خریت رو میکردن!!!)

بایستی تدابیری اندیشیده شود 

که هدف با پای خودش بیاد تو تله

بنده پرکاربردترین و ساده ترین شیوه رو محضرتون ارایه میکنم:

حس مهم بودن به خودتون بگیرین

با نگرانی به چپ و راس نگاه کنین

و از هدف بخوایین که بیاد تا رازی رو باهاش در میون بزارین

سرتونو ببرین جلو

انگار میخوایین در گوشش یه چی بگین

ترجیحا یه دستتونو هم بزارین رو شونه اش

که بتونین یه دل سیر گاز بگیرین

و زود در نره هدف!!!

در این حالت لپ مورد نظر

خودبخود به سمت دندانهای از پیش تیز شده

و دلهای از قبل صابون زده شما نزدیک شده

نزدیک شده

فقط کافیست

فرصت را غنیمت شمرده

به جای زمزمه کردن در گوش

لپ رو بچسبین و حالشو ببرین!


پ.ن:

با فریاد و فرار هدف بعد از گاز گرفته شدن

خودتونو اصلا نبازین

معذرت خواهی کنین

و بگین واسه جبران حاضرین یه راز واقعی رو بهش بگین

مطمین باشین هدف مذکور باز خر شده

و لپشو با پای خودش پیش دندونای شما میاره

بنده خودم صدها بار سه قلوهارو اینجوری دوباره و سه باره حتی

گاز گرفتم چه گاز گرفتنی

والا...


+ الهی تقبل منا...

  • ۹۳/۰۲/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۶)

این پست و دو تا پست لپی قبلی (از قسمت نصایح شریف شما!] رو برای هم اتاقیام خوندم و کلی لذت بردیم. یکی از هم اتاقیام بعدش تعریف کرد بچه که بوده یه بار رفته بودن رستوران اونجا یه حاج آقا و خانواده شون هم اومده بودن اونجا؛ هم اتاقیم هم در عالم بچگی از باباش پرسیده:« بابا، مگه حاج آقاها هم رستوران میان؟؟؟» 
هم اتاقیم گفت:« فکر می کنم می بینم حاج آقاها هم آدمن!»
هه...خیلی باحال بود.....هرچند خیلی به بچه رو نمیدم....اصن از بوسیدن بچه خوشم نمیاد...هم اینکه یه کم بد طبعم هم اینکه دلم نمیاد...
تا جای ممکن بغل هم نمی کنم...
البته داداشای خودم بحثشون جدا بود و گرنه هیچ بچه ی دیگه ای رو سعی نمی کنم نزدیک شم بهشون
حاج آقای بدی هستین!!

اولا   چطور دلتون میاد بچه به اون نازی با اون پوست لطیفشون رو گاز بگیرید؟؟؟!!!!!!!خیلی بی رحمین:@ 

ثانیا  چرا به بچه دروغ میگید؟؟
منم دردوران طفولیت خیلی تپل مپلی بودم.ی روز یکی از مهمانها(شوهرعمه)گازم گرفت. ماهم از اعماق وجودمون گریه کردیم.بابام هم حسابی از خجالت مهمان مذکور درامدطوری که بنده خدا فرار رو برقرار ترجیح داد.

+هنوزم بعد 26سال منو میبینه اینو تعریف میکنه.

منم دوتا خواهرزاده دارم... لپ کشانی...اصن ی وضی
میبوسمشون صدبار...
ولی اصن از گاز گرفتن خوشم نمیاد...

چ کاریه...بعدش بهت بگن هاپووووو خوبه؟

+شما هم ی تجدیدنظر بفرمایید...



حاجاغا راستش میخوام یه رازی بهت بگم.. گوشت ُ بیار جلو :دی

+ من این حرکت ُ برا خواهرزاده هام انجام نمیدم اصن.. میگم بچه بیا بوس بده خودشون میان.. بعله :دی
پاسخ:
بوس اره
گاز چی؟!
خودشون میان؟!
والا...
=))))))))))))))))))))
این چند تا پست ِ مربوط به لپ کشیدنات از بچه ها عااااالی بود!
کلی خندیدم!
حاج اغام انقدر بامزه؟
نه واقعا؟
:دی
پاسخ:
شده دیگه!!!
این یکی اینجوری از اب دراومده
:)))
اووو :))))
من همیشه اصن بچه هارو نگا هم نمی کنم که باهام راحت نشن بیـان سمتم گیر بدنُ حرف بزنن چون اصن حوصلشونُ ندارم.اصن کلن نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنمُ نمیدونم باید مقابل یه بچه بهش چی بگمُ چه حرفی بزنم!
پاسخ:
بزارین مادر بشین
خود بخود اونم یاد میگیرین
والا...
  • دوشیزه فلانی
  • آدم فکرای بدی درباره ی شما می کنه با این پست....!

    + استغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغفرالله! :)))
    پاسخ:
    ذهنها خراب شده
    ؛)
    الا یا ایها الحاجی ، بیا ما را بده ماچی!
    که از آن حُسن روز افزون، نصیب ما شود قاچیP:

    تو مثل آب بارانی ، شبیه مرغ بریانی!
    تو نه اینی تو نه آنی ، تو ما را روح و هم جانیD:
    پاسخ:
    روز عید گذشت که!
    ایشالا عید و مناسبت بعدی
    والا...
    حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجی حااااااااااااااااااااااجی نگو

    دوست عزیز انلاین بیا اعتراف کن کی هستی منم خودمو معرفی کنم بعد با هم بحث کنیم ما و نفر چی از جون صفحه می خواهیم

    اعتراف می کنید اعتراف بکنم

    براستی حاجی ازار دهنده سه قلوها نمی داند انتقام از انچه که فکر می کند به او نزدیک است

    + ازونجا که حلالزاده به دایى کوچکه می ره دور نیس روزی که سه قلوها انتقامشون رو از 1-2-3 قلوهاتون می گیرن البته فکر کنم شما بجرم کودک ازاری تو حبس باشید  ولی خوب خبرا می رسه:)))

    خدا از رو زمین برت نداره حاجی!!!!
    بعد از خوندن پستت,رفتیم بیرون!!هربچه ای رو میدیم,به چشم طعمه نگاش میکردم.
    تاطی یه فرصت مناسب,گازش بگیرم:دی
    شما در درجات پایینی قراردارید ! خودِ بنده به چنان درجه ای رسیدم که از اطفال گذر کرده ، در خیابان و خانه ملت بزرگسال را نیز گاز میگیرم ! از لپ هم به کار نمیاد ! کله گاز میگیرم ! :))

    حاجی ره

    ما یه بچه تپل سفید گوگوری مگوری دم دستمون هست

    یعنی فقط دلت میخواد که لپشو بکشی و گازش بگیری 

    چند روز پیش دلم طاقت نیاورد آنچنان گازش گرفتم که

    تا چند ساعت جای دندونام روی دستش بود [شیطونک]

    خوو چی کار کنم میخواست اینقد ناز نباشه والاعععععععع

    هفت هشت سال پیش مام از این تکنیکا برا گاز گرفتن آبجیمون استفاده میکردیم:))

    من عاشق اینم ک لپ بچه ها رو بکشم.

    یعنی اینقدر ک انگشتام عادت کرده ب  نیشگون گرفتن ب بوس کردن عادت نکردم

    آخ این زیر گلوشون خیلی خوشمزه است

    دلم خواهرزاده هام رو خواست

    /
    بستگی به حس و حال ما داره و خود بچه!!!

    شایدم واسه خودش میترسه نه بچش!
    ؛)


    حاجیییییییییییییییی؟؟ ینی امکانش هس مامان بچه رو هم گاز بگیری مثلا؟؟یا لپاشو بکشی؟؟:))
    پاسخ:
    استفاده دیگه ای هم داره مامان بچه؟!
    والا...
    :)))
    خـوبـه :)
    ایـن تجـارب گـرانتـونـو بیشتـر در اختیـار عمـوم قـرار بـدیـن...
    پاسخ:
     به چشم!!!
    متصدی از ما چیزی بخواد و ما نه بیاریم؟!
    والا حاجی... لپ شخص بنده رو از بس تو بچگی گرفتن کشیدن و گاز گرفتن. دلم به حال بچه میسوزه :|
    نکنید این کارا رو... از خدا بترسید
    ما خودمون در بچگی لپ داشتیم این هوا... بعدش هی مورد گازگرفتگی قرار میگرفتیم
    درد داره خو... نکنید لدفن
    پ.ن: بیایید با بچه ها مهربان باشیم والا... (آیکن نخطه اخلاقی) :))))

    شایدم از ترس خودشه حاجی هر جا رفتید خواستگاری بگید من با دختره بعدش یه صحبتایی کنم خودشو و جونشو شاید بتونم نجات بدم از دست شوما بوخودا
    پاسخ:
    خیلیم دلش بخواد
    والا...

    + اصن عآدم واسه چی زن میگیره؟!
    ؛)
    خداییش دلم نمیاد لپشونو گاز بگیرم...در صورتی ببینم کسی همچین کاری می کنه برخورد جدی باهاش می کنم خداییش ...طوری که گازیدن که سهله...بوسیدن هم از یادش بره...دیگه گفته باشم...
    :)))))
    حال را دریاب و از این چیزا هم حالیم نمی شه...حال بچه رو بیشتر می شه دریافت ..والا...
    :))))
    پاسخ:
    بچه باس مقاوم بار بیاد
    مثه یه مررررررد...
    :)))
    من جیگرمو عخشمو تا حالا گاز نگرفتم اصلا دلتون میاد بچه رو گاز بگیرید؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مگه بچه استفاده دیگه ای جز گاز گرفتنم داره؟!
    والا...
    حاجی بعد شما این عملیات رو روی هر بچه ای انجام میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حاجی اصلا خیلی بدجنسی دلت میاد؟؟؟؟؟؟؟شوما آقا ها حتی بوس میکنید سیبیلاتون جاش روی صورت بچه میمونه اونخت شوما میگی گاااااازززز؟؟؟؟من میگم چرا زن گیرتون نمیاد بیچاره می ترسه بچشو به یو بسپره بوخودا
    پاسخ:
    بستگی به حس و حال ما داره و خود بچه!!!

    شایدم واسه خودش میترسه نه بچش!
    ؛)
    سلام ، مطالب وبلاگ بسیار جالب و زیباست، کلمات و جملات ساده ولی در عین حال تاثیرگذار و دل نشینه ، سخنی که از دل برآید بر دل نشیند...
    اها یک نکته ای حاج اقا بفرمایین طرف ما آش پزون اونم از نوع دستپخت مامان اونم از نوع اش رشته اونم از نوع ی دیییییییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگ اونم ازنوع پشت پا
    بعد پیاز سرخاش مال خودم سبزی تازههههههههههههه داره تازه :))))
    خلاصه گفتم در جریان باشین دوس داشتین درخدمتیم :)))
    خب من برم دیه :)))
    هییییییییس صدام نزنین :)) تو عمود میخوام محو شم...
    حالتون خوشه ها حاجی :)))))))))))))))))))))
    خیلی باحال بود این پست !D:
    سلام علیکم و رحمه الله وبرکات!
    عاغا دل همتون جیلیزوویلیز..
    بسوووووووووسهههههههههه
     ما این فرد مذکورو داریم...
    اونوقت اونقد ب ما علاقه داره پدرو مادرشو میفروشه بما
    بغل ما با  سر ک میاد ب ما میچسبه هییییییچ!!!
     هربلاییم سرش بیاری هیچی نمیگههههههههه هیییییییچ
    اداتو ک در میاره هیییییییییچ
    همچی از ته دل میخنده بغل وامیکنه برامون ک هیییییییچ
    دیگه هییییییییییییییییچ بسوووووووووووزین :))))
    اون کسی نیس جز پوریااااااااااااااا :)))
    امروزم بعد چن هفته ااورده بودنش خونه ما ینی همه رو فروخت! ارزونم فروخت حاج اقا :)))) اگه بدونین این باباش چ بلاهاسرش میاره:))) ینی اویزونش میکنه :))
    + اون بلاهایی ک پریا از اول سرش اورد :)) ینی بچه ایمن شده عادت کرده :))
    تازه فرد مذگور یکسالشم نشده ..
    .میدونید ک تپپپپپپلیو سفیییییییییددددددو چش رنگیم هس :))) دی:
    تا تونستم امروز چلوندمشو خوردمش اونم هیچی نگف کلیم شاخ ب شاخ شدیم تازه
    موهامم کشید :)))
    بچم کلی خودشیرینی یاد گرفته امیدوار شدم عصن
     لباس سرهمی تابستونیم پوشیده بود :))
    خب من برم تو افق ...دیگه کاری ندارم :)))
    +اگه همچین کیسی داشته باشین دیگه اون روشا لازم نیس...
    ++بعدشم حاجی اون عملیاتت خیلی استرس زا بود خو راحت میرفتی میکشیدی لپشو مامان باباشم متوجه میشدن من ک ی بچه ببینم سری میرم سمتش باهاش دوستم میشم :))))
    بعد به مرز فروختن بابا مامانش ک میرسه صحنه رو ترک میکنم :))

    +اینم تجربیات من :)))
    پاسخ:
    چقدر خوب بود این کامنت...
    چقدر خاطراتمو با سه قلوها زنده کرد!
    مخصوصا دختره شون
    که هیچوقت از من جدا نمیشد
    همین که میرسیدم خونه
    به زحمت راه میافتاد میومد پامو بغل میکرد...
    ماشاالله واردیناا:-) 
    شیوه بسیاربسیار کارآمدی بود:-) 
    چه خاطرات تلخی رو یاد یه بنده خدایی آوردین :((
    دایی و دادای یه بنده خدایی در دوران طفولیت همینطوری گولش میزدن :(
    البته داییه متنبه شده اما داداهه نچ هنوز ^_^

    +آخی چه 3قلوهای جالبی  :)))....اصن دایی جماعت باس برن کانون اصلاح تربیت والا
    ++امشب سر وووجکمون امتحانش میکنم ببینم چیکار میکنه .

    چرا کد کامنتای بالا رو بستی؟!

    "سوال دارم"

    در مورد شرایط نماز استیجاری چی میدونید؟

    از امام"ره"تقلید میکنم

    اگه آدرس وبلاگ هم خواستید بگو بدم خدمتتون

    پاسخ:
    دیدم نمیرسم به پاسخگویی
    این شد که بستمش...
    منظورتون از شرایط چیه؟!
    شرایط کی دقیقا؟!
    میت موجر یا مستاجر؟!
    فقط ادرس ایمیل نزارین که نمیام جواب بدم
    والا...
    ایول کارت درسته حاجی فقط اگه مامانش اومد حسابمونو برسه چی؟؟
    پاسخ:
    والا همچون مسیله ای تا حالا واسه ما پیش نیومده 
    که بخواییم براش جوابی داشته باشیم
    خواهرمون عادت کرده دیگه به کارامون
    والا...

    اابته یه دفه لپ یکیشون کبود شد
    باباش دلخور شد!
    اصن به من چه؟!
    میخواستن نیان خونه ما
    والا...
    حاجی اخه چرا اینقدر مردم ازاری می کنید خب من الان دلم ضعف رفت از کجا بچه پیدا کنم ؟:(
    پاسخ:
    مسجد!
    شب عید هم هست حسابی شلوغه و پر بچه مچه
    والا...
    تصور کنید که یک کودک ناز و شیرین
    با پای خودش بیاد خوابگاهتون،
     ( همین عکس پروفایلم رو عرض می کنم!)
    آیا شما لپش رو میبوسید؟! آیا گازش میگیرید!؟
    نچ!!!
    ما ففقط دستشو میبوسیم. چون لپ بچه شُل میشه از شکل میفته!!!
    والا...
    پاسخ:
    حال را دریاب...
    ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی