حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10302: الرجلیه...

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

سی سال از خدا عمر گرفتیم

تا آخر طعم هدیه روز مرد رو چشیدیم

طعمی که شد جزو ماناترین طعم های زندگیم


+ همه عمر روز مرد کسی بهمون محل نداد که

جوون مجرد و عزب اوغلی رو چه به مردی؟!

و روز جوان هم یکصدا فرمودند: از سنو سالت

خجالت نمیکشی خودتو جوون حساب میکنی؟!


پ.ن:

به شترمرغ گفتن: بار ببر

گفت: من مرغم!

گفتن: خب پس تخم بزار

گفت: من شترم!

والا...

  • ۹۳/۰۲/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

ببخشید که دیر شده ها!
روزتون مبارک
حاجی هنوز هم نمیخوای منو شریک کنی...
http://upload13.com/upload/x8sbmq7w3xh7q5ux6eb.jpg
حاجی کجا رفتی گفتی پست میذاری جواب کامنت ندادی رفتی حاجی حاجی مکه؟؟؟
نکنه رفتی شکلات و کاکائوهارو بخوری؟؟؟؟
حااااجی تک خوری نکن....
پاسخ:
احتمال زیاد این کادوها نذر شخص بنده اس
اینه که شرعا اشکال داره شریک کردن دیگران در اون!!!
نیدونین که من ادم بسیار متشرعی هستم!

+ هر شب برنامه تکخوری به راهه...


وااااای حاجی شکلات و کاکائو گرفتی من دیگه هیچی و هیشکی رو نمیشناسم منم میخااااااام....
دل و دینم رفت {آیکون ته خطی که واسه شکلات و کاکائو پس افتاده}
"حالا افتادم و مردم شما جوابگو میباشی؟!
نمیباشی دیگه!
شما که نمیدونی شکلات و کاکایو چطور به جون و دلم بسته اس!
والا...
"
نگید که براتون کاکائو آوردن؟!!!

پاسخ:
حالا چون اصرار دارین نمیگم!!!
والا...
حاجی خسیس می میری منو شریک کنی الا خوبه دل یه ته خطی مظلومو شکستی عایا؟؟
خو منم تو عمرم کادو نگرفتم
پاسخ:
حالا افتادم و مردم شما جوابگو میباشی؟!
نمیباشی دیگه!
شما که نمیدونی شکلات و کاکایو چطور به جون و دلم بسته اس!
والا...
حالا کادو چی گرفتی حاجی که اینقد ذوق داری
جوررراب؟؟یا زیر پیرهنی؟؟؟
اگه چیزی به غیر ایناست منم شریک...{آیکون ته خطی مظلوم}
پاسخ:
اگه قراره شما هم شریک باشین
همیناس!!!
+ ایکون حاجاغای دروغگوی تکخور
"کادو گرفتم چه کادوهایی
بیا و ببین 
فقط دس نزن و نخور که مال خودمه!!!
:))))))"
حس ششمم بهم میگه حاجی رفته بازار وا3 خودش کادو بخره بعد بیاد کلاس بزاره که اینا کادو دادان بهم :))))


  • دوشیزه فلانی
  • روز مرررررررررررررررررررررررررررررررد مبارک!


    + خوراکی بتون کادو میدن؟!!
    من به عنوان یکی از قدیمی ترین ویزیتورای شما - که حق آب و گل دارم شدیدا - سهمی از اون کادوهای خوراکی می برم! حق و نا حق نکنین! :)))  رد کن بیاد پسسسسسر

    ++ آیکون دوشیزه فلانی بدجنس!
    پاسخ:
    مخاطب هم مخاطبای قدیم!
    مثه همینایی که این کادوهارو دادن
    نه مثه بعضیا که عوض کادو دادن
    میخوان داشته هامونو هم از دستمون در بیارن
    والا...
    دلم کباب شد اصن
    خوب شد یادم آوردید هاا...یادم رفت به دادا تبریک بگم
    مبارک باشه حاجی..هم هدیه ..هم روزتون...

    مبارکه حالا چیزی هم کادو گرفتی یا امسال هم مثل سالای قبل شد؟؟
    پاسخ:
    کادو گرفتم چه کادوهایی
    بیا و ببین 
    فقط دس نزن و نخور که مال خودمه!!!
    :))))))
    اوخی حاجی........روزتون میبارک باشه.....حالا کادو بهتون جوراب دادن؟؟؟؟خخخخ
    پاسخ:
    جوراب؟!
    به زودی عکسشو میزارم که ملت آههای جگر سوز بکشن
    بعله....
    آخییییی.....
    روزتون مبارک:-)
    آقا مبارکات :)
    پاسخ:
    متشکرات!
    مبارک باشه. هم عیـد هم هدیتون.
    پاسخ:
    بر تمامی دوستان و هدیه دهندگان و گیرندگان مبارکا!!!
    والا...

    یعنی بعد سی سال امشب هدیه گرفتید؟؟


    جالبه تا ما اومدیم

    شما رفتید...

    پاسخ:
    بلی!

    من کجا رفتم استاد؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی