حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۸:التبلیغاتیه

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

عایا میدانید:

خوردن نون بربری

با پنیر املش

و زیتون شمال طعم بینظیری دارد؟!

حاجی ره


+ مدیونین اگه فک کنین خواستم 

دلی رو به قار و قور بندازم

یا معده ای رو به سوزش!

فقط میخواستم این ترکیبو به نام خودم ثبت کنم!

والا...

  • ۹۳/۰۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

  • دوشیزه فلانی
  • آیا می دانید چه لعن و نفرینی را با این پست برای خود خریده اید؟!!! :))
    پاسخ:
     نع نمی دانیم!!!
    :)))
    زیتــون شورههه پنیـر هم شورههه خُ اونوخ با هم؟؟؟!!!! امتحان می کنم :دی
    پاسخ:
    اتفاقا نه زیتونش شور بود نه پنیرش
    امتحان بفرمایین
    شاید خوشتون اومد...
    چه خوب . نوش جان :)
    یه چایی آبی چیزی دم دستتون باشه
    سابقه نداشته بربری بخوریم و گیر نکنه تو گلومون :|
    پنیر و زیتون؟؟:|
    اوف گشنه م بود..بدتر شدم
    بسیار خوشمزه ست با پنیر معمولی امتحان کردم اینی که گفتید رو نمشناسم
    دیر اقدام کردید ترکیب بنام رئیس جمهور پیشین ثبت شده بود :)))

  • خانم هموستات
  • الان اسم ترکیب به نام ثبت شد
    عجب ترکیب خفنی!

    + فقط نون بربری شُ دلم خواست!
    والا نمی دونم...نخوردم این ترکیبو..
    یادم بمونه یه بار امتحان کنم....:))
    گفتی بربری .
    یاد اون جکه اوفتادم.

    +والا با این نوناشون....
    +من که اصن گشنم نیس...قااااااااروقووووووورم توهمی بیش نیس
    نیتت معلوم بود حاجی ماس مالیش نکن.....
    زیتون دوست ندارم. ولی اون دوتا رو با گوجه خیار و گردو پایه ام. 
    + ه.خ زیتون آورده؟؟؟ :دی

    بربری همه جورش خوجمزس جوجمزه .....زیتونم که هیچی من دیوووونشم فقط موند اینا رو با هم قاطی کنم بخورم
  • پیمان/پیمانه!
  • ولی من می گم نمی دونید کتلت و نون سنگک با ریحون قرمز  و نعنا و پیازچه ساندویچ که می شه چه مزه خوبی داره.. شکلک پیمان/پیمانه توپ رو انداخت تو زمین حاج آقا!
    من نفسم کشید تکلیف چیه الان؟
    ما که دلمون به قارو قور نیفتاد:))
    نوش جونتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی