حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۷:الاحساسیه

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ

بنده به شخصه هیشوخ حتی ای پی هارو نیگا و کنترل نمیکنم

هر کی میخواد بیاد
هر کی میخواد بره
ولی درسته که اینجا اسمش دنیای مجازیه
ولی ما ادمای حقیقی هستیم
و نباس رفتارمون مجازی باسه
و خیلی چیزارو مجازی حساب کنیم
یکیش ارتباط صحیح و متقابل...
یعنی چی شیش ماه یه وب هر روز بخونی
و باهاش همراه باشب
اما یه رد پا هم از خودت نزاری...
نمیدونم شمایی که این کارو میکنی چه حسی داری
اما من احساس میکنم رهگذرهای همیشگی زیادی
هر موقع از پشت پنجره سمت خیابان اتاقم رد میشن
داخلو نگاه مبکنن
بدون 
هیچ حرفی
هیچ سلامی
هیچ لبخندی
  • ۹۳/۰۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۶)

بله...کاملا درسته!
+http://hajiii.blog.ir/1393/01/18/%D8%A7%D9%84%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%87
پست جالبی بود.:))

من

شما دیگه خودت کامنتو کامنت بازاتو داری

دیگه ....


ما یه لبخند میزنیم فقط ! :)
از بس غر مى زنید نظرات تایید نکردید خب آدم رغبت نمى کنه نظر بزاره که
من که هیچوقت از اینکه خاموش خونده بشم خوشم نمیاد...واقعا حس بدیه...اینهمه آدم با حسش میشینه به فرض از روزمرگی ای که بخشی از زندگیه واقعیشه مینویسه بعد حس میکنه خاموشا دزدکی سرک میکشن فقط...
حاجی من وبتو میخونم...گرچه خاموش

اعلام کردم که بدونی...
  • آرزوهای نزدیک..
  • سلام!

    سلام علیکم :)
    بعلی بعلی :)

    سرت سلامت.   
        @-}--

    حآجی عآقآ سلام علیکم! اینم رد پا! والا... حس خاصی نداره :)

    سلام بر حاج عاغای (ره) خوب هستین شما ان شالله 

    عاغا اجازه ما ازین پست شما متنبه گشته و خود را هویدا نمودیم 

    البته ما خیلی کمتر از 6 ماه است که خیلی خیلی اتفاقی وب شما را کشف نمودیم وصد البته از وب قبلی شما به اینجا رسیدیم 

    و از سبک نوشتاری شما خوشمان آمد و اسم شما را در دفتر وب خودمان وارد نمودیم 

    زین پس دیگر به صورت هویدا به منزل شما رفت و آمد خواهیم نمود باشد که رستگار شویم 

    من الله التوفیق 

    "اینجا ماشالا انقد آدم دوستدار و هوادار هس که منه خاموش تا بخوام روشن شم تا شما منو بشناسی اغلب که کامنتاشون بی جواب می مونه، خوب روشن شم حرص بخورم حاجججججججججج آغا دلتون میاد؟"

    یه ماه اولش سخته و حرص میخوری و قهر میکنی میری و بر میگردی
    بعد که کفتر جلد شدین هر چقدر کامنتاتون بی جوابتر بمونه بیشتر احساس دیده شدن می کنید امتحانش مجانیه!!!
    ما که حرف داشته باشیم میزنیم...با ما نبودین پس...
    "نفهمیدم مخاطب کیه
    من بودم عایا که کامنت نمیزارم؟!"

    یعنی تازه متوجه شدید؟!!
     قبلنا میگفتیم ف حاجی میرفت فرحزاد یه دور میزد میومد!!
    :)


  • خاموش متنبه شده
  • حرفی:حاجی خیلی معرکه ای
    سلامی:خوب سلام به روی ماهتون
    لبخندی::))))))))))))
    این از من
     حالا چه توفیری به حال شما داشت؟!
    اینجا ماشالا انقد آدم دوستدار و هوادار هس که منه خاموش تا بخوام روشن شم تا شما منو بشناسی اغلب که کامنتاشون بی جواب می مونه، خوب روشن شم حرص بخورم حاجججججججججج آغا دلتون میاد؟
    والا با این نوناشون
    :))))))))
    :) نمی تونم در این مورد نظری بدم. چون بعضی وقتا آدم یه وب رو که باز میکنه یه حسی از اون دریافت میکنه! من بشخصه خیلی وب ها رو میخونم با اینکه 4ساله هر روز بهشون سر میزنم اما یه کامنت هم ندادم. این مربوط میشه به حسی که بار اول از اونجا دریافت کردم.
    منم قبول دارم...
    یا اصلا نخونم جاییو ... یا اگه می خونم حداقل دریغ نکنم...
    حاجی حالا خودتون انقد رو کامنتا حساسین چرا میرین وبلاگا کامنت نمیدین؟؟ شده یه هفته یکبار ک طرف بدونه هستین هوم؟؟؟
    حس اونا رو نمیدونم چیزی شبیه به بیماری اسفناک و رقت بار بِری بِری :)اما من الان حس خوبی دارم که حاجی به صورت کاملا زنده(منظورم پخش زنده بودا)جواب منم دادن
    سلام.شب بخیر

    خدا خودش از سر تقصیرات ما خواننده خاموشا بگذره بلند صلوات بفرســــــــــــــــــت :دی
  • خانم هموستات
  • مثال جالبی بود
    بعضی وقت ها یه وبی رو میخونی دلت میخواد یه حرفی بزنی و شاید در حد سلام، حتی ممکنه کلی تایپ کنی ولی خب یکهو بزنی پاک کنی :-/

    اصن میگن دوری و دوستی :-))
    هر چند ما جز 20 نفر نبودیم :-))))) ولی گفتیم این دفعه یه چیزی بگیم
  • پیمان/پیمانه!
  • دلیل نمی شه اینقدر روی ناشناس های وبلاگتون که کامنت هم نمی ذارن حساس باشی حاجی.. زمانی که من وب نویسی می کردم آمار بازدید روزانه ام از 250 به بالا بود ولی کامنتام شاید 3-4 تا اونم از دوستان نزدیک دنیای واقعی.. شاید کسی یا کسانی دوست داشته باشند رهگذری وبلاگتون رو بخونن یا به قول دوستی از هر باغی یه میوه بچینن و برن.. همون کاری که من الان دارم انجام می دم شاید توی صد تا وبلاگ مختلف کم پیش میاد کامنت بذارم برای کسی!
    why repeat?!!
    It's obvious ^_^
    valla
    پاسخ:
    نفهمیدم مخاطب کیه
    من بودم عایا که کامنت نمیزارم؟!
    الان منظورتون ما نبودیم که را به را کامنت میزاریم
    و حتی باید بهمون تذکر بدین که کمتر کامنت بزاریم
    و پر گویی نکنیم. هوم؟!
    پاسخ:
    دقیقا منظورم افراد مقابل شما بود
    من بخوامم نمیتونم ساکت باشم :))
    وراج نیستما :|
    پاسخ:
    ساکت بودین اونوخ کسی تو حرم یادتون می افتاد؟!
    والا...
    شاید کم حرف ان خب،بندگان خدا:-)
    اصن اینقدر کلاس داره خواننده خاموش داشته باشی حاجی,خوبه که :-)
    الان بایدمنو دعوا کنی,اینقدر کلاسه وبت رو اوردم پایین با روشن بودنم:|

    پاسخ:
    کاش کم حرف بودن
    بعضیا دیگه رسما کر و لالن خدای نکرده 
    والا...

    از هیچ چیز مثه کلاس بدم نمیاد...
    [حاج آقا با آیکون عصبانی]

    با اجازه هر چند وقت یه بار وبتون را چک میکنم!

    دو تا نکته اساسی:
    خط ششم!آخر خط س بجای ش خرده!
    خط دهم!آخر خط ب بجای ی خرده!

    البته شرمنده ها!شما استاد مایی!ولی خب برای استاد اُفت داره این اشتباهات تایپی-سهوی !

    بااجازه
    پاسخ:
    ویراستار به ویراستار افتاده!!!
    الان من با موبایل پست میزارم
    معذور نیستم عایا؟!
    والا...
    البته نه به اون شوری شور که همیشه خاموش باشن
    نه مثل من بی مزه که کامنت دِیلی هستم
    لنگر انداختم اینجا شبانه روزی چترم بازه :|
    ایرانی هستیم خوب فازمون افراط و تفریطِ 
    پاسخ:
    بیمزه رو از شور بیشتر میپسندیم
    والا...
    بیخــــــــــــــــــیال حاجی خودشو ناراحت نکنید :)
    اینام یه روزی سرشون به سنگ میخوره :)))
    پاسخ:
    از ما گفتن بود
    ضمانت اجرایی که نداریم مجبورشون کنیم
    گفتیم قبل از به سنگ خوردن متوجه باشن
    والا...
    سلام عرض شد 
    حاجی ما چطوره؟؟؟؟
    همیشه خوب باشین
    من اگه به پنجره خونه ای نگاه کنم.....اگه پشت پنجره کسی باشه دست میزارم رو سینمو سلام عرض می کنم.....
    و هوای منزل یار آب زندگانی من است....
    خفه نمیشن در سکوت؟

    پاسخ:
    سلام علیکم
    اتفاقا ما هم خیلی دوس داریم حسشونو بدونین
    حس خودمونو که گفتیم
    ببینیم جوابی میاد از حسشون
    والا...
  • چیک اینجینیر ^_^
  • 6ماه چیه حاجی مورد داریم 6سالِ یه وبلاگ رو میخونه هنوز ردی از خودش بجا نذاشته
    + مدیونید فک کنید منما
    پاسخ:
    نچ نچ نچ...
     ضرب المثل ها به ذهنم رسید با خوندن این پست!!
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه
    تو که لالایی بلدی چرا خودت تا صبح مگس میپرونی
    و امثالهم.

    پاسخ:
    متوجه نشدم کاملا!
    ریپیت پلیز...
    ادم حس بدی پیدا می کنه....
    پاسخ:
    هوم...
    عاقا ما یه سر زدیم داریم میریم ولی محض حاضری کامنت گذاشتم 
    یکی از 19 نفر 
    بقیه بیان خودشون رو معرفی کنن راس میگه دیگه حاجی 
    پاسخ:
    خدا خیرتون بده!
    دوستان که همیشه در صحنه ان
    گلایه از رهگذران خاموشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی