حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۲:من آثار اللطفی...

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ


فایل صوتی متن ذیل از استاد لطفی
به مدت نیم ساعت!!!

در هوایت بی‌قرارم روز و شب

سر ز پایت برندارم روز و شب

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

روز و شب را کی گذارم روز و شب

جان و دل از عاشقان می‌خواستند

جان و دل را می‌سپارم روز و شب

تا نیابم آن چه در مغز منست

یک زمانی سر نخارم روز و شب

تا که عشقت مطربی آغاز کرد

گاه چنگم گاه تارم روز و شب

می‌زنی تو زخمه و بر می‌رود

تا به گردون زیر و زارم روز و شب

ساقیی کردی بشر را چل صبوح

زان خمیر اندر خمارم روز و شب

ای مهار عاشقان در دست تو

در میان این قطارم روز و شب

می‌کشم مستانه بارت بی‌خبر

همچو اشتر زیر بارم روز و شب

تا بنگشایی به قندت روزه‌ام

تا قیامت روزه دارم روز و شب

چون ز خوان فضل روزه بشکنم

عید باشد روزگارم روز و شب

جان روز و جان شب ای جان تو

انتظارم انتظارم روز و شب

تا به سالی نیستم موقوف عید

با مه تو عیدوارم روز و شب

زان شبی که وعده کردی روز بعد

روز و شب را می‌شمارم روز و شب

بس که کشت مهر جانم تشنه است

ز ابر دیده اشکبارم روز و شب

  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

همه رو جواب دادین ی کامنت من موند فخط همونم س تا نخطه میزاشتین ترتیب بهم نخوره خو!!
پاسخ:
جا مونده بود...
  • پیمان/پیمانه!
  • خصوصی فرستادم جواب سوالتون رو:)
    پاسخ:
    خیلی لطف کردین
    ممنونم...
  • پیمان/پیمانه!
  • بپرس حاج آقا فقط من در هر حال سوال امتحانی ها رو لو نمیدما؟ گفته باشم(شکلک پیمان/پیمانه در حال سینی کردن لواشک آلبالو/قیسی/آلوچه/سیب! فک کنم آلبالوش زیاد بوده ترش شده یخده:P)
    پاسخ:
    قیمت تایپ خام و پخته و نحوه محاسبه و اینارو میخواستم بدونم
    حاج اقا عالیه!!! عالی
    دانلودش کردم
    جون میده برا موقعی ک طرح میزنی...این همینطور پخش بشه و طرح بزنی یا بدرد گالری نقاشیم میخوره :)
    ارامش خاصی داره
    ریتماشو دوس دارم :)
    پاسخ:
    منم موقع کار گوش میدادم
    ویراستاری...

  • پیمان/پیمانه!
  • قسمت تماس با من رو چک بفرمایید:)
    پاسخ:
    الطاف عالی متعالی
    سوالی داشتم از محضر اخوی؟! گرام که سر فرصت میپرسم
  • پیمان/پیمانه!
  • اگر آدرس ایمیل یا وبلاگ منظورتون هست من تا حالا چند بار گذاشتم آدرسم رو .. اگر هنوز شما نمی دونید من کی هستم نشون می ده که بلاگ چندان قابل اعتماد نیست در مورد کامنت های خصوصی اخوی. 
    پاسخ:
    بله میدونم
    ولی نمیتونم پیداشون کنم
    ممنون میشم باز بزارینش اخوی.
  • پیمان/پیمانه!
  • آدرس؟ چه آدرسی حاجی؟ وبلاگ؟ ایمیل؟ یا آدرس مدارسی که امتحاناشون الان دستمه؟ الان دارم امتحان هنرستانیا رو می زنم:))
    پاسخ:
    آدرس وب!
    خدایش بیامرزد...
    ممنون بابت آهنگ..
    پاسخ:
    خدا همه اموات رو بیامرزه
    قابل دوستانو نداشت...
    گوشش کردم خوب بود.ممنون حاجی:)
    ولی هر 2دقیقه ای یه بار آبجیمون اومدگفت این
     چیه گوش میدی!!!!
    پاسخ:
    نوش جانتان!
    حتما دهه هفتادیه
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • "یعنی شرط کردن باهاتون که سوالارو نفروشین یا به کسی ندین؟!
    نکردن که!"
    عنوان کردن که سوال ها محرمانه بمونه و فقط خودم ازشون مطلع باشم.
    حاجی به این حرف شما می گن بازی کردن با کلمات.. نفس عمل می شه همون سوء استفاده از اعتماد طرف که از نظر من جایز نیست:)


    پاسخ:
    از طرف ما هم جایز نیست!

    + ممکنه اگه ادرس دارین بزارین؟!
    خدایش بیامرزد
    واقعا هنرمند بود بداهه هاش محشر بود
    خدا استعداد دادبود بهش
    پاسخ:
    شما هم بداهه هاشو گوش دادین؟!
    من فیلمای بداهه رو داشتم
    معرکه بودن...
    سنتی زیاد گوش میدم.
    مخصوصا قدیمی.
    منتها این رو نشنیده بودم تا حالا.
    ممنونم.
    عالی بود.
    پاسخ:
    گوارای وجودتان...
    نه حاجی..مث این که خواب نمی بینم..واقعا آنلاینی...
    پاسخ:
    آخه مگه مهمه؟!
    من که درکتون نمیکنم!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • والا نقل فروختن نیست.. هر چند از جماعت معلم دل خوشی ندارم ولی خب خوشم نمیاد سوء استفاده کنم از اعتماد کسی. اعتماد کردن سوال ها رو دادن دست من خو.. :)
    عصر عالی متعالی:)
    پاسخ:
    یعنی شرط کردن باهاتون که سوالارو نفروشین یا به کسی ندین؟!
    نکردن که!
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • من برم سوالا رو تحویل بدم برای فردا آماده اش کنن .. سر راه یه فرغون هم بخرم برای بار کردن صفرهای کسانی که قراره فردا جواب بدن سوالا رو:)) همه اش هم مال مدرسه پسرونه هست و پسرها هم عشق این سوال خریدن :)))
    پاسخ:
    من نظرم همچنان به فروش سوالاس!
    والا...
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • بفروشم سوالا رو؟ ما که خرخونی کردیم قبول شدیم چطور شده؟ اینا هم برن اساسی خرخونی کنن قبول بشن.. آیکن پیمان/پیمانه خسیس با نگاهی تلافی جویانه! والاااا 
    برای آهنگ هم مگر این که بیان امکانی داشته باشه برای کم کردن کم کردن کیفیت آهنگ که بالطبع حجم آهنگ اساسی میاد پایین به خاطرش.. وگرنه که گوش دادن آنلاین با دانلود کردن هیچ فرقی نداره! :)
    پاسخ:
    چقده بخیلین شما!
    :)))

    + نمیدونستم!
    به علممون اضافه شد!
    نیاز به دانلود نداره ها
    میشه هویجوری هم گوشش داد
    ببینین اگه پسندیدین بعد دانلود بفرمایید


    این جملات بسی خوب بود..در اولین فرصت می گوشم..:))
    پاسخ:
    گوارای وجود...
    سپاس...
    می چسبه باهاش کار کردن...
    پاسخ:
    منم موقع ویراستاری گوشش میدادم
    صدها بار!!!!
  • پیمان/پیمانه!
  • راستی حاجی الان فکر کردی این که آنلاین پخش می شه از حجم ترافیک اینترنت ملت استفاده نمی کنه؟ این جور آهنگ ها که پخش می شن اغلب لود می شن توی تمپ کامپیوتر مخاطبین. یعنی در واقع در هر حال دانلود بشن یا نشن اگر گوش بدین حجم ترافیک اینترنتتون استفاده می شه! :)
    پاسخ:
    شدنش که میشه
    اما چقدرش مهمه!
    هوم؟!
  • پیمان/پیمانه!
  • همینجوری قطع و وصل می شد  صداش (نه که پرسرعت مملکتمون 100 مگ هست..)منم دانلودش کردم:)
    پاسخ:
    حالشو ببری استاد!
  • پیمان/پیمانه!
  • بلی ریاضیات آخر ترم چند تا از مدارس از ابتدایی تا دبیرستان دستم هست.. به اضافه جامعه شناسی و زبان انگلیسی و آمادگی دفاعی:)
    پاسخ:
    من بودم سوالارو میفروختم!!!
    والا...
    :)))
    دوستش دارم
    پاسخ:
    انتظار ندارم کسی از این آهنگای قدیمی و طولانی و ... خوشش بیاد!
    عجیبه شما نسل جوان! از اینا خوشتون میاد!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • پشیمون شدم دانلودش کردم دارم گوش می دم :)
    پاسخ:
    نیاز به دانلود نداره ها
    میشه هویجوری هم گوشش داد
    ببینین اگه پسندیدین بعد دانلود بفرمایید
  • پیمان/پیمانه!
  • مخم هنگه الان بس که امتحان ریاضی تایپ کردم.. گوش دادن آهنگ باید سر فرصت و با آرامش خاطر باشه که بچسبه .. والااا 
    پاسخ:
    امتحان ریاضی تایپ میکنین؟!

    + موافقم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی