حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۸۸:توصیه اصدقائنا بنا

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ

از مجلس بیرون اومدیم

یکی از رفقا که روحانی سید و رشید و خوشگلی هم هس!!!

میگه: حاجی تو رو خدا بیا یه دو تا زن بگیر همه رو راحت کن!

میگم: چرا دو تا؟!

میگه: بعد اینهمه وقت میخوای یدونه بگیری؟!

میگم: نیست! یه دونش هم نیس! پیدا نمیشه!!!

میگه: زن نیس؟!

برو دختر بگیر

دختر نیس؟!

برو پیرزن بگیر!

...

+ آیکون من دیگه حرفی ندارم!!!


پ.ن:

از معدود مواردی که نتونستم جوابی بدم...

:-/

  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

سلام علیکم
اشلونک حجِّی؟
رشیدو خوشگل؟!:)خو راس گفتن دیگه :D
پاسخ:
چون رشید و خوشگلن هر چی بگن راسته؟!
اینم شد ملاک؟!
والا...
بـــَرَ.. بـابـا :)) من دیگه حرفی ندارم :))
پاسخ:
من از شما تشکر و قدردانی میکنم...
:)))
هدیه روز مرد...همه دسته جمعی دعا کنیم حاجی زن بگیری!
پاسخ:
البته در کنار هدیه نقدی!!!
والا...
واقعناااااااا برام سواله:ب شما میگی چرا زن نگرفتید؟میگید دختر خب نیست....
ب دخترها میگیم چرا شوهر نکردی؟ میگه پسر خب نیست...ین چ وضعیه؟؟؟؟؟؟؟
حاجی میخواید چنتا معرفی کنم؟
والا جدی گفتم
پاسخ:
خوب از نظر دخترا یعنی پولدار
که این دوره زمونه نیس
خوب از نظر ما یعنی...
اصن ولش کن
والا...

+ این نهایت لطف شماس
ولی...
چه عجب حاجی کم آورده {تعجب}
پاسخ:
دست بالای دست بسیار است...
ایول! من فقط نکنه انحرافیشو دوست داشتم. اینکه نتونستید جوابشو بدید. جیگرم حال اومِد (اصفهانی بخونید )
:))))
پاسخ:
حالا خوبه نگفتم سید ما اصفهانیه!!!
ببین حاجی که نتونسته جواب بده پس دوستای حاجی کی هستن دیگه:دی
پاسخ:
احسنت به این نکته سنجی...

+ دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
ما هم رفقامونو مثه خودمون انتخاب کردیم!
والا...
این دوستت زنش خواهر نداره؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چرا نمیگین خودش؟!
والا...
حاج اقا این دوستتون مجرده؟؟
(ایکون نگینی ک میگه مدیونی اگه فک کنی قصد ازدباج دارم)
:)))
پاسخ:
بود وقتی همکلاس ما بود
ولی دیگه نع
:)))
حاجی خب شما جرا اقدام نمیکنید
البته سن بسر که بره بالا تو انتخاباش سخت میکیره و سن دختر بره بالا اسون میکیره
ته دلم میکه شما جند ماه دیکه خبر مزدوج شدنتون میدی:)
پاسخ:
اینقدر اقدام کردیم که زده شدیم
والا...
ان شا الله...
خدا خیر دنیا و آخرت نصیب این دوست خوشگل شما بنماید که بالاخره یکی از پس زبون شما براومد...:)))
پاسخ:
همین یه دفه بود...
دارم براش حالا حالاها
راس میگه دس بجنبون خب
والا
پاسخ:
آیکون حاجاغا در حال جنباندن دست!!!!
حاجی این افا سید و رشید و خوشگل خودشون مجردن؟؟
پاسخ:
نه متاسفانه
یه دختر و پسر دوقلو هم داره!!!
حاجی حق با دوستته  بعد این همه مدت مجردی فقط میخوای یدونه زن بگیری ؟

حالا که تکی گیر نمیاد فله ایی  بگیر  بدرد بخوراشو سوا کن پیر پاتیلاشم بنداز دور

 :))))))))))))))))
پاسخ:
ما تو یکیش هم موندیم
والا...
سلام حاجی
خیلی باحالی
از طریق وب نازنین همون زرتشتیه که مسلمون شده که به سلام میگه سلوووووم و هی عررررررر عررررررر میکنه با وبت آشنا شدم از بس تو وب ازت نوشته بود به زور و رشوه و و عده ی بستنیبهم آدرستو داد
کصافط قرارشده از مسافرت برگرده بجای آدرس وب شما ببرمش بستنی بهش بدم
ولی می ارزید 
پاسخ:
سلام
باحالی از خودتونه!
ملت چه باجهایی که نمیگیرن!
به خودم میگفتین با نصف بستنی آدرسو بهتون میدادم
خیلی گرون حساب کرده باهاتون!

+
بنده عمیقا از خداوند برای شما صبر جمیل 
و اجر جزیل خواستارم به خاطر دوستی با ایشان!!!
میدونم خیلی سختی میکشین...
"وقتی حاجی بی جواب ماند" برنامه امشب همون دو تا سینمای فعال قم :دی
پاسخ:
وتوسش خوبه ها!
  • پیمان/پیمانه!
  • بابا رک بگو همون موقع: خدا هر وقت بخواد زن هم می گیریم! اون وخ اون دیگه جوابی نداره بده! والاااا 
    پاسخ:
    اونوخ میگن:
    خدا میخواد! تو نمیخوای!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی