حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۷۵:هدیه مشترکه للآزی و الشیخ الهمکار!

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ق.ظ


باور کنین این معجون ربطی به علوم غریبه و فنون خفیه نداره!!!

فقط یه نوع جوشانده و دم کردنیه

یا به قول حضرت آزی "دمنوش"ـه

که گه گاه از برکاتشون مستفیض میشیم!

(دمنوشو عرض کردم!)

:)))

از بس ایشون از دمنوش نوشتن و عکس گذاشتن

واسه ما تداعی کننده همینا شدن!

والا...

+ بنگاه شادمانی ایشان! (کلیک!)

  • ۹۳/۰۲/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • پیمان/پیمانه!
  • دمنوش تون تشکیل شده از بابونه و گل ختمی! یعنی واقعاً نمی تونید نوع گل ها رو تشخیص بدید توی ظرف؟ اینها که به شکل ضایعی نوعشون مشخص هست؟:)
    دمنوش چیز خوبیه
    خوبه که با دمنوش یاد من بیفتین
    بعد اگه من بنگاه شادمانی دارم یه سر بیا در خدممتیم خخخخخخ
    پاسخ:
    واسه وقت گرفتن باس با آقای همکار هماهنگ کنم عایا؟!
    میشه ما بی نوبت باشه؟!
    ؛)))
    :/
    یاد کلیپ خوردن هشت پا توسط چشم بادامی های عزیز افتادم با دیدن تصویر! :|
    پاسخ:
    نفرمایید!!!
    عکس به این خوشگلی و خوشرنگی...
    والا...
    حاجی به جان خودم نمی گفتی دم نوشه عمرا می فهمیدم....به قول خانوم سین بیشتر شبیه حشره اس...:))))
    پاسخ:
    یه دونه توپک خاردار توشه که همه رو منحرف کرده!!!
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • گلهای تو فنجون شبیه بابونه هست:P
    پاسخ:
    ما بابونه رو فقط وقتی تازه اس میشناسیم!
    اولش که عکس رو دیدم فکر کردم توش سوسکه :|
    پاسخ:
    دمنوش سوسک
    ساخت چین و تایلند!!!!
    :)))
    هفته پیش هم که هفته سلامت بود!!!
    تو دانشگاه نمایشگاهی از گیاهای دارویی گذاشته بودن!!!!
    چشمم خوردبه "اسطورخودس"یاد آزی وپست معروفِ اسطورخودس ش افتادم!!!!
    البته من لاک هم که میبینم یاد آزی می افتم.

    پاسخ:
    بفرمایین!
    دیدین من تنها نیستم!؟

    خانم مهندس!
    انتظار نداشتین که من عکس خاک بر سری هدیه بزارم!؟
    والا...
    ؛)))
    بیشتر شبیه حشره ست حاجی:دی
    پاسخ:
    ما حشره خوار شدیم دیگه!؟
    نچ نچ نچ
    ما که دمنوش و اینا نداریم ولی چایی رو عشقه :)))))))
    پاسخ:
    هیچ انسانی مادر زاد و از بدو تولد دمنوش و اینا نداره
    از بازار
    در سفر به شهرهای دیگه
    و حتی از کوه و بیابان میشه تهیه نمود!
    والا...
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی