حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۸۳:سعینا للفواد الرقیق الاصدقا

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۳ ب.ظ

خیلی سعی کنم

پستای درد دلی مجردی نزارم

یا اگه میزارم زهر و تلخیشو بگیرم

در لفافه و غیر مستقیم بگم

با طنز چنان مخلوطش کنم که هیچ کس غم را در پس پرده نبیند

به حر هال من سعیمو میکنم

اما عصر پنج شنبه

و نوای " چرا رفتی" اگر بگذارد...

  • ۹۳/۰۲/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

Online usert: only fossil 
پاسخ:
خسته نباشید!
چرا ؟ چرا؟ چرا ؟ :)))
تو این آلبوم همایون، آهنگ "رفت آن سوار کولی" به نظرم "حاجوی" تر اومد و بیشتر شکل تو !
و ما چقدر خویشتن داری می کنیم که در جواب، ابیاتی نذاریم که آتش بر دل میزنه

بار غم عشق او را، گردون نیارد تحمّل
چون می تواند کشیدن، این پیکر لاغر من؟

موندیم بسوزونیم دل حاجی رو که سوزش کارها بکنه و سینه اش آتش افروز و پر از سوز بشه،
 یا پرهیز کنیم از یزید وار به آتش کشیدن پرده ی دل حاجی، این حرم الله ....

یا رب این آتش که در جان وی است
سرد کن آنسان که کردی بر خلیل...
سلام حاجی..هر چه دلت می خواد بنویس....این جا مال شماس...حق داری هرچی دوس داری بنویسی...گذشته از این نه که حالا اینایی که میان این جا اکثریت قریب به اتفاق متاهل تشریف دارن ( هر کی از من می پرسه ازدواج کردی می گم آره...6 تا...فرستادمشون چراگاه خودم اومدم وَرِ دلِ شما فیض ببرم..)
شما هرچی هم سعی کنی فایده نداره ..مجردی حزن داره  ..یه مجرد هم اینو خوب می فهمه...پس خیلی تو بهر این نرین....
روضه ام مکشوف که نبود....؟...بود....؟..دیگه شرمنده من تو کار مکشوف ام..:))))))))))))
  • چیک اینجینیر ^_^
  • "متاسفانه یا خوشبختانه کوپن پستام واسه امروز تموم شد"

    + دوشواری نداره که از روش های دور زدن و پیچوندن بلاگ استفاده کنید:
    1) استفاده از پست های ثبت موقت شده در صورت وجود
    2) اضافه کردم ادامه مطلب به پست های موجود ^_^
    3) تبدیل پستهای موجود در آرشیو به پست جدید حتـــــــی :))))
    برا حاج عاغایی که میخواد پست رگباری بذاری بن بستی وجود ندارد یا راهی خواهدساخت یا خواهد یافت (حالا این روایت مال مهندسا بود شوما که علاقه وافر به این قشر مظلوم دارید می تونیم به نفعتون بریم کنار )
    آره خیلی سعی میکنید در لفافه باشه اما انگاری زهرش بیشتر میشه اینجوری...
    شما هر پستی عشقتون میکشه بذارید کی به کیِ

    پاسخ:
    متاسفانه یا خوشبختانه کوپن پستام واسه امروز تموم شد
    شقشقه هدرت...
  • بیو تکنولوژیست
  • ایها الحاجی

    تو پست ثابت بالا ازتون سوالی پرسیدم و منتظر پاسخش هستم

    پلیز هلپ می!
    پاسخ:
    به روی چشم استاد
    به زودی زود...
    :((
    پاسخ:
    بده هوا دوستانو داریم؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی